יש מי שדואג לסטודנטים: "זה לא רק שירותיות אלא גם מצוינות בשירות"

יואל ישורון, דיקאן הסטונדטים של מכללת אשקלון, מספר על היחס החם שבגללו שווה ללמוד במכללה: "יש למכללה וותק של 50 שנה ושל ניסיון, הספרייה שלנו היא הכי גדולה בדרום, המרצים וראשי החוגים הם השורה העליונה ומקצועות לימוד יוקרתיים גם בשוק העבודה"

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף מכללת אשקלון 30/04/23 16:27 ט באייר התשפג

יש מי שדואג לסטודנטים: "זה לא רק שירותיות אלא גם מצוינות בשירות"
צילום: ללא

חלומו של כל סטודנט הוא ללמוד במקום בו המוסד שם אותו במרכז. מקום שטיב ההרצאות הוא הטוב ביותר, שיטות הלימוד חדשניות ומתקדמות, מרצים בעלי ידע וניסיון בשטח שמלמדים בצורה הטובה ביותר ומקום שבו קיים יחס אישי בין הסגל האקדמי לסטודנט. בשיחה עם חדשות כיפה, מספר דיקאן הסטונדטים של מכללת אשקלון, יואל ישורון, על היחס החם שמוענק לסטונדטים במכללה ומזמין את כל מי שעדיין מתלבט איפה ללמוד בשנה הבאה, לבוא למכללת אשקלון.

"יש למכללה וותק של 50 שנה ושל ניסיון, הספרייה שלנו היא הכי גדולה בדרום"

"אני דיקאן הסטודנטים של המכללה כבר 23 שנה, חבר בפורום הדיקאנים של כל המכללות והאוניברסיטאות ומרצה למדע המדינה וותיק מאוד במכללה", פותח ישורון את דבריו, "בעבר גם הייתי מרצה באוניברסיטת בר אילן, יו"ר דירקטוריון הכפר הירוק, סגן ראש העיר החולון ובעבר הייתי גם יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת בר אילן. לא במקרה אני דיקאן הסטונדטים, הוותק והניסיון עושים את שלהם. אני מכיר את המוסד מצוין".

לפרטים נוספים לחץ כאן

ישורון מספר על האסתטיקה והטכנולוגיה המתקדמת שיש במכללה. "היופי, האסתטיקה, זה הדבר הראשון שסטודנטים רואים במכללה. אסתטיקה זה כולל טכנולוגיה ברמה גבוהה של הכיתות, המעבדות, הספרייה, האולמות. כשאתה לומד ויש לך כיתות מפוארות ואולמות הכי מפוארים, אז החוויה הלימודית היא חשובה. למכללה גם יש וותק של 50 שנה ושל ניסיון. הספריה שלנו היא הכי גדולה בדרום. המרצים וראשי החוגים הם השורה העליונה, מקצועות לימוד יוקרתיים גם בשוק העבודה".

"זה לא רק שירותיות אלא אלא גם מצוינות בשירות"

דיקאן הסטונדטים של מכללת אשקלון מספר על היחס החם שמוענק לכל סטונדט. "רמת השירות היא אישית ומותאמת. זה לא רק שירותיות אלא אלא גם מצוינות בשירות. יש הרבה מרצים טובים אבל תמיד המרצה האידיאלי זה אחד שיש לו מצד אחד את הכריזמה ומצד שני שהוא גם נגיש לסטונדט. אני חושב שבמכללה שלנו, יש למרצים יכולת להיות יותר נגישים אישית לסטודנט, דבר שלא קיים במוסד ענק. וגם כשהוא מקבל שירות במיוחד מדיקאן סטודנטים, שזה רווחת הסטודנט, אז הוא מחפש  שילווה אותו. כשאני פותח את שנת הלימודים אני תמיד אומר לסטודנטים שהדלת שלי פתוחה. אם יש לכם אבן רחיים של מצב כלכלי, בעיות אקדמיות, יחס לא טוב שאתם מקבלים מיחידות שונות - יש לכם אותי ואת הצוות שלי כל ימות השבוע".

לפרטים נוספים לחץ כאן

יואל מציין את מגוון המקצועות שאפשר ללמוד במכללה. "יש לנו כאן את כל מקצועות הבריאות: סיעוד, תזונה, בריאות הציבור ועוד. אני פוגש בוגרים שעובדים בבתי חולים ובמרפאות במקצועות האלה. אני נותן לסטודנט אופק תעסוקתי במקצועות שאפילו על דעת המל"ג הן מקצועות יוקרתיים. יש לנו גם עבודה סוציאלית ,לימודי כלכלה לסוגיהם, כלכלה ובנקאות, כלכלה ומנהל עסקים, כלכלה וחשבונאות מקצועות פרקטיים".

"כאן כל סטודנט הוא בפוקוס"

ישורון מספר על היחס החם שמקבלים הסטונדטים מצד ראשי החוגים והמרצים. "ראשי החוגים והפקולטות הם מרצים בעלי ניסיון שלימדו באוניברסיטאות יוקרתיות ויש להם הכרה בינלאומית. כשאתה בא למוסד אקדמי שיש פה את מסלולי הלימוד היוקרתיים עם המרצים וראשי החוקים המוכרים ביותר בארץ עם מוניטין בינלאומי, זה הופך להיות הרבה יותר מקרין. כאן כל סטודנט הוא בפוקוס. זה מקום יותר קטן ואינטימי ויש האוזן הקשבת. אתה בא למקום שנותן יחס אישי. המרצים מכירים את הסטודנטים באופן אישי ואז הם מרגיש יותר חופשי להיכנס לשיעורים. אתה יכול להיות המרצה הכי טוב או המכללה הכי טובה,  אבל אם השירות גרוע אתה לא תתקדם. היום הסטודנט רוצה שמישהו יאזין לו".

"מהמעונות עד לכיתה ב-60 שניות"

יואל מספר על המעונות של המכללה שנמצאים במרחק הליכה מהכיתות. "יש לך מעונות פנים בתוך הקמפוס. המרחק בזמן בין המעונות עד לכיתה לוקח 60 שניות. זה האדיר. במעונות חוץ זה במרחק נגיעה, שלוש דקות מהקמפוס, אתה רק חוצה כביש אחד. אתה לא צריך לנסוע באוטובוסים, רכבות. בהשוואה לשכר דירה למוסדות אחרים זה גם מצוין. במעונות יש פאב, מסיבות וחיי חברה".

על נושא המלגות, אומר יואל כי "חוץ מכסף אנחנו נותנים עוד דבר. ערך מוסף של מלגות מעורבות חברתית. הוא לא רק מקבל מלגה אלא הוא גם עושה עבודה בקהילה כמו 'ברק בעיניים' על שם של חייל שנהרג בצוק איתן, בו הסטודנטים מלווים משפחות שכולות. הוא כבר לא חושב על המלגה, הוא חושב על המשפחה השכולה וזו תרומה גדולה".

לפרטים נוספים לחץ כאן


בשיתוף מכללת אשקלון