מה ההבדלים בין חברות קידום אתרים בגוגל?

מה זה קידום אתרים בגוגל? האם ישנם הבדלים בין חברות הקידום השונות?מה מיוחד בקידום אתרים אורגני בגוגל - חברת WEBS? אנשי המקצוע של חברת WEBS פה לעשות לכם סדר

חדשות כיפה תוכן שיווקי 27/04/23 15:35 ו באייר התשפג

מה ההבדלים בין חברות קידום אתרים בגוגל?
מחשב, צילום: shutterstock

זה לא סוד שלמעלה מ - 90% מן החיפושים בעולם המודרני נעשים דרך האינטרנט - רשתות חברתיות, מנועי חיפוש ודומיהם. אם נחזור מספר עשורים אחורה אין מן הנמנע שאת החיפושים היינו עושים באמצעות ספרי מיידעים או דפי זהב המוכרים אך זוהי כבר לא המציאות בה אנו חיים. אנשים רבים בוחרים לפנות אל חברות קידום אתרים בגוגל ותוהים מה הם באמת ההבדלים בין חברות אלו ואיך למצוא את החברה הטובה ביותר עבורם. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות - בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של חברת WEBS פה לעשות לכם סדר.

מה זה קידום אתרים בגוגל?

אנו מאמינים שיצא לכם לשמוע לא מעט פעמים את הביטוי קידום אתרים אורגני בגוגל , אך יחד עם זאת אם היינו מבקשים ממכם לספר לנו מה זה לא הייתה לכם תשובה אחידה. זה לא אמור להרתיע אתכם מאחר ואין "תשובה אחידה". כאשר אנחנו מדברים על קידום אתרים בגוגל אנו מדברים על מגוון רחב של פעולות הנעשות לשם קידום האתר שלכם במנוע החיפוש בצורה אורגנית כך שתוכלו להופיע במילות ביטוי רלוונטיות במקומות הראשונים במנועי החיפוש. במסגרת קידום אתרים אורגני אנו רואים מגוון רחב של פעולות הנעשות בתוך האתר שלכם, מחוץ לאתר שלכם והן ברמת הקוד. קידום אתרים בגוגל צריך להיעשות יחד עם בעל מקצוע המתמחה בתחום אשר ידע לאפיין את הצרכים שלכם, את התחרות שלכם ולבנות תוכנית עבודה מפורטת ומסודרת.

האם ישנם הבדלים בין חברות הקידום השונות?

אנשים רבים המעוניינים לקדם את אתר האינטרנט שלכם איך לא הולכים למנוע החיפוש ומחפשים אחר "מקדם אתרים" ו/או "חברת קידום אתרים בגוגל" כתוצאה מכך הם רואים אין ספור חברות המציגות את עצמן כחברות המתמחות בתחום. שיחה עם מספר של חברות, מספר בלתי הגיוני של הבטחות ובן אדם מבולבל אחד. כתוצאה מן ההיצע והמגוון הרחב בעלי עסקים רבים תוהים כיצד ניתן לבחור את חברת קידום האתרים הטובה ביותר ומה הם ההבדלים בין חברות הקידום השונות. אנו רואים הבדלים במגוון רחב של נושאים, כאשר אנחנו ניגשים לבחור חברת קידום אתרים אנו נרצה לבדוק מספר היבטים:

ניסיון לצד ותק - אנו נרצה לבדוק שחברת קידום האתרים אינה אנו עובדים הינה בעלת ניסיון לצד ותק. זהו אחד ההבדלים העיקריים אשר יכולים להיות בין חברות קידום אתרים. ככל שחברת קידום אתרים תהיה בעלת יותר ניסיון לצד ותק כך אין מן הנמנע שהיא ראתה יותר, יודעת איך לגשת אל מנוע החיפוש בצורה נכונה וראתה אין ספור תרחישים במהלך עבודתה. לכן אנו נרצה לעבוד עם חברה בעלת ניסיון לצד ותק.

מוניטין - אנו מאמינים שהמוניטין של החברה גם משחק תפקיד לא קטן, אנו יכולים לראות חברות בעלות ותק רב בעולמות הקידום אך עם מוניטין לא ממש חיובי בלשון המעטה. המוניטין מספר בצורה מושלמת מה שלקוחות החברה בעבר ובהווה חושבים על החברה ועל כל ההתנהלות. לכן אנו נרצה לבדוק את עניין המוניטין ולעבוד עם חברת קידום אתרים אורגני בעלת מוניטין.

חוג לקוחות - חוג לקוחות הוא הבדל ענקי בין חברות הקידום השונות. אנו נרצה לבדוק את חוג הלקוחות של החברות, אנו נרצה לראות האם מדובר בחברות ענק וחברות מוכרות, האם יצא לאותה חברה לעבוד עם חברות ועסקים מן הנישה שבה אנו עוסקים – מדובר בבונוס גדול מאחר והחברה מכירה את השוק כבר ותדע איך להכניס אתכם בצורה נכונה אל השוק.

הצלחות - ממש כמו במקצועות אחרים גם פה אנחנו סופרים הצלחות. אנו נרצה לראות את ההצלחות של חברת הקידום האתרים, הצלחות במילות ביטוי בעלות תחרות, נושאים לא פשוטים ובתקציבים משתנים. הצלחות החברה ולקוחותיה יעידו לא מעט עליה ועל הדרך שבה היא מתייחסת ללקוחות ולכל עבודת קידום המתבצעת דרכה. 

כנות ותיאום ציפיות - אם הבטיחו לכם כבר בשיחה הראשונה שתוך "X" זמן אתם נמצאים במקום מסוים זה צריך להדליק לכם נורה אדומה. כאשר אנחנו מדברים על קידום אתרים אורגני בגוגל אנו מדברים על ריצת מרתון ולא ספרינט. אף אחד מאיתנו לא יודע איך גוגל יקום מחר בבוקר ולהבטיח הבטחות קצרות טווח בנלהבות זה לא תכונה של בעל מקצוע בעל ניסיון בתחום. אנו נרצה לעבוד עם חברה אשר תהיה כנה איתנו לגבי התהליך ותרצה לבצע יחד איתנו שיחת תיאום ציפיות בה נוכל לשאול את כל השאלות ולקבל מענה אינפורמטיבי ורלוונטי

לגבי התהליך שאנחנו צפויים לעבור.

אין שני לרושם ראשוני - בסוף עליכם לזכור ששירות קידום אתרים עולה כסף, אך מעבר לכך שהוא עולה כסף אתם בעצם מכניסים עוד "בעל מקצוע" אל העסק שלכם (אל הבית שלכם אם אתם שואלים אותי) לכן אנו רואים חשיבות רבה לרושם הראשוני ולקשר שלכם עם החברה איתה אתם בוחרים לעבוד. אתם תרצו לעבוד עם חברה אשר אתם מרגישים איתה בנוח ורוצים לעבור יחד איתה תהליך של התפתחות עסקית.

קידום אתרים אורגני בגוגל - חברת WEBS

למעשה אתם לא צריכים לחשוב יותר מדי אודות בחירת חברת קידום אתרים אורגני בגוגל מאחר והגעתם למקום הנכון עבורכם. חברת WEBS הינה אחת מן החברות המובילות בישראל בעולמות הקידום האורגני ופועלת ללא לאות כמעט כ-עשור. החברה מתמקדת בעבודה אורגנית במנועי החיפוש ובמרוצת השנים הפכה לבית עבור מאות לקוחות פרטיים ועסקיים ברחבי הארץ. כיום החברה מונה למעלה מ  - 350 לקוחות פעילים, מלווה אתכם בשקיפות מלאה לאורך כל התהליך, ללא הגבלת ביטויים, תוכנית עבודה מפורטת ומסודרת ויחס אישי החל מהיום הראשון.

אנו מזמינים אתכם לבחור נכון - מזמינים אתכם לבחור WEBS.