אבן דרך בתורה: רבבת לומדים הצטרפו לרמב"ם היומי!

ביום ראשון החלו לומדים מכל רחבי העולם היהודי מחזור לימוד חדש בספר "היד החזקה לרמב"ם" | תחילת מחזור הלימוד לוותה במבצע מרשים שבו הוצע הסט המהודר של "משנה תורה" - והמהדורה אזלה לחלוטין

חדשות כיפה תוכן שיווקי 27/04/23 15:24 ו באייר התשפג

אבן דרך בתורה: רבבת לומדים הצטרפו לרמב"ם היומי!
לימוד תורה, צילום: Dror Garti / Flash 90

השבוע המשמעותי שציין עם ישראל החל בבשורה משמחת במיוחד, שאותה עצמה אפשר להגדיר בהחלט כסוג של היסטוריה. ביום ראשון החלו לומדים מכל רחבי העולם היהודי מחזור לימוד חדש בספר "היד החזקה לרמב"ם", בהתאם לתקנתם של גדולי ישראל. בלימוד פרק אחד ביום מתאחדים יהודים באופן יומיומי, וזוכים לעבור על כל נושאי התורה.

מחזור לימוד שלם אורך כ-3 שנים, במהלכו לומדים המשתתפים יותר מ-1,000 פרקים. הפעם, נרשם מספר שיא של לא פחות מ-10,000 לומדים חדשים - אנשים ונשים, מבוגרים וצעירים, תלמידי ישיבות ובתי ספר, חיילים ואזרחים ותיקים, שהצטרפו ללימוד.

"המהדורה המקורית אזלה לחלוטין"

"לא מדובר פה על כאלה שהתעניינו בנושא או ביקרו במקרה בשיעור בבית הכנסת שלהם - אלא על לומדים שרכשו סט מהודר לביתם וחלקם אף קבעו חברותא או הצטרפו לשיעור קבוע בקהילתם כחברים מן המניין!" מספרים לנו בהתרגשות בצוות הרמב"ם היומי.

תחילת מחזור הלימוד לוותה במבצע מרשים שבו הוצע הסט המהודר של "משנה תורה" עם פירושו של הרב שטיינזלץ בהנחה של 70%. ככל שהתקרב מועד תחילת הלימוד הלך העומס במוקד וגבר, ובסוף השבוע האחרון עבד מרכז ההזמנות בכוחות מתוגברים ממש מסביב לשעון. גם בימים אלה נמשך העומס והמהדורה המקורית אזלה לחלוטין!

"אין משהו שתופס יהודי יותר מהתורה הקדושה"

"ההתעוררות העצומה מגלה לנו שאת עם ישראל מעניין יותר מהכל - ללמוד תורה. לא משנה כמה רעשי רקע יכולים להישמע, אין משהו שתופס יהודי יותר מהתורה הקדושה! לכן החלטנו מיידית על הפקתה של מהדורה נוספת שתצא לאור בקרוב, בכדי לתת מענה לביקוש הגדול".

שיעורי הרמב"ם היומי מתקיימים בפריסה רחבה, במאות קהילות ובתי כנסת, בישיבות גבוהות ובבתי ספר יסודיים ועל יסודיים, בבסיסי צה"ל וגם בערים רבות בחו"ל.

עדיין לא מאוחר ליהנות ממחיר המבצע המיוחד. ניתן להזמין סט באתר הרמב"ם היומי >>