פיזיותרפיסטית? בואי לדעת יותר!

רשת פרח יוצאת בסדרת השתלמויות בתחום הפרא רפואי - לפיזותרפיסטים.יות | ההשתלמות הקרובה תתקיים ביום רביעי כ"ו אייר 17.5.23 באולם הכינוסים של פרח בראש העין

חדשות כיפה תוכן שיווקי 27/04/23 10:58 ו באייר התשפג

פיזיותרפיסטית? בואי לדעת יותר!
צילום: shutterstock

פרח היא רשת מוסדות לחינוך מיוחד הגדולה בארץ. הרשת מפעילה כבר מעל 20 שנה עשרות מסגרות חינוך מיוחד בפריסה ארצית: מעונות, גנים ובתי ספר בתחומי תקשורת שיקום ופיגור ועוד. הרשת נותנת מעטפת שלימה של יחס אישי וחם, מקצוענות מהשורה הראשונה וקידום בלתי פוסק של הילדים בכל הגילאים ובמגוון רחב של לקויות וצרכים. המוטו המלווה והמוביל של הנהלת פרח - האמונה ביכולות הילדים ותחושת השליחות העמוקה כי אנו נעשה ככל שניתן כדי להביא אותם להתפתח ולצמוח כל אחד לרמה המקסימאלית שלו.

בכל מסגרות פרח תוכלו למצוא את הפיתוחים והאמצעים הטכנולוגים החדשניים ביותר, אבזור וציוד חדשני, כמו גם את אנשי המקצוע מהשורה הראשונה - אנשים עם ידע ונשמה שמשקיעים את כל כולם למען צרכיו הייחודים של כל ילד.

ובדיוק לכן, בשנת תשפ"ג יצאה רשת פרח בסדרת השתלמויות לצוותים החינוכיים שלנו בתחומי הפרא רפואי וההוראה, כדי לאפשר לצוות המקצועי של פרח, לצד צוותים מקצועים מקבילים להתקדם עוד ולשמוע מהאנשים המומחים כל אחד בתחומו שלו.

ימי ההשתלמות נבנו בדגש על הכרות עם שיטות חדשניות ומעשיות המתכתבות עם הסוגיות אותם פוגשים המטפלים בשטח, כך שכל מטפל יצא עם כלים שיקדמו אותו כבר בטיפול הבא.

עד כה, קיימנו ימי ההשתלמות לקלינאי.ות תקשורת ולמרפאים.ות בעיסוק, ימים אלו הוכתרו בהצלחה עם עשרות משתתפות ותוכן איכותי ומעשיר, ועכשיו אנחנו יוצאים עם היום השתלמות הבא בתחום הפרא רפואי - לפיזותרפיסטים.יות.

ההשתלמות הקרובה תתקיים אי"ה ביום רביעי כ"ו אייר 17.5.23  באולם הכינוסים של פרח בראש העין, בהשתתפות ובהנחיה של: הגב' רותי פרי שתדבר על פתרונות הושבה הקיימים לילדי אוטיזם ושיקום, גב' מלכה חיימי שתדבר על למידה מוטורית בקרב ילדי אוטיזם ושיקום וגב' אורלי נייגר שתדבר על טיפולי פיזיותרפיה קבוצתיים בילדים על הרצף. ארוחת בוקר מפנקת ועשירה מחכה למשתתפות ביום ההשתלמות.

השתתפות בעלות סמלית למשתתפות חיצוניות, וללא עלות לעובדות רשת פרח.