משלוחי פרחים בינלאומיים

פרחים הם דרך מצוינת לשלוח מסר של אהבה או הערכה. הם גם דרך נפלאה להאיר את היום של מישהו. כשתזמינו מפלורה קווין פרחים, הם יגיעו טריים, בזמן וכפי שהמקבל רצה, בישראל ובכל העולם

חדשות כיפה תוכן שיווקי 25/04/23 09:47 ד באייר התשפג

משלוחי פרחים בינלאומיים
צילום: shutterstock

סידור פרחים טרי הוא מתנה מושלמת לשלוח לאהובים בכל מקום בעולם. הם מאירים כל אירוע ומשקפים נפח של אהבה ודאגה. ישנם שירותי משלוח פרחים בינלאומיים רבים באינטרנט המקלים על מי שרוצים לשלוח פרחים למישהו במדינה אחרת . לפני שאתה בוחר אחד, בדוק את ביצועי החברה ואת ביקורות הלקוחות.

משלוחי פרחים ממדינת ישראל למדינות העולם

פרחים הם דרך מצוינת לשלוח מסר של אהבה או הערכה. הם גם דרך נפלאה להאיר את היום של מישהו. הם מהווים את המתנה המושלמת לאירועים רבים, כולל ימי הולדת וימי נישואין. הם גם בחירה מצוינת לשליחת פרחי סימפטיה כאשר מישהו מתאבל. הם גם דרך יפה ומתחשבת להראות את האהדה שלך לחבר, בן משפחה או עמית לעבודה. מלבד היותה אחת המתנות הכי נחמדות לשלוח, פרחים הם גם אחת המתנות הכי משתלמות. למרבה המזל, אתה יכול למצוא פרחים בתקציב נמוך, באינטרנט. ניתן למצוא אפילו זרי פרחים העשויים ממין פרח אחד או שילוב של מספר קטן של פרחים. החלק הטוב ביותר הוא שאתה יכול להזמין את הזר שלך מסלון הבית או מכיסא המשרד שלך. בין אם אתם מחפשים לשלוח לאהובים שלכם מתנה פרחונית לישראל או סתם רוצים להגיד "אני חושב עליכם" לחבר, יש מגוון של זרי פרחים שבטוח ישמחו את המקבל.

המגבלה של שליחת פרחים לחו"ל כבר לא קיימת היום. כשתזמינו מפלורה קווין פרחים, הם יגיעו טריים, בזמן וכפי שהמקבל רצה. בחברה עובדים עם ספקי פרחים בישראל המומחים במשלוחי פרחים בינלאומיים ויכולים להבטיח שהמתנה הפרחונית שלך תגיע בזמן, בכל פעם. בין אם אתה שולח מתנה לאחותך, לחבר מיוחד או לעמית לעבודה, חנויות הפרחים המומחים ייצרו סידור מדהים שעשוי להרשים. הם מציעים גם מבחר גדול של זרי פרחים עונתיים ומגוון רחב של צבעים כך שתוכלו להיות בטוחים שתמצאו משהו שיתאים לטעם הנמען שלכם. זרי פרחים אלו עשויים מהפרחים האיכותיים ביותר בסביבה. הם מקורם בכמה מחוות הפרחים הטובות בעולם, כולל חוות הפרחים שלנו בישראל.

לארה"ב

בין אם זה יום הולדת מיוחד, יום נישואין רומנטי או אירוע שאתה מחפש לשלוח אליו קצת אהבה ואושר, פרחים הם תמיד מתנה מתחשבת. בין אם זה זר ורדים רומנטי, סידור לבבי של חבצלות או מבחר קסום של גרברות, יש הרבה אפשרויות יפות לבחירה, כך שתוכל למצוא את הדרך המושלמת להראות לאהוביך עד כמה הם חשובים לך. חנות הפרחים פלורה קווין מקלים על הזמנת פרחים מישראל, ומאפשרים לך לשלוח למישהו שתבחר מתנת פרחים יפהפייה שהוא יוקיר במשך שנים רבות. חנויות פרחים אלו משתמשים רק בפרחים טריים חתוכים באיכות הגבוהה ביותר. אם יש לך בראש מתנה רגישה לזמן, אנחנו יכולים אפילו לארגן משלוח באותו היום! כמו כן, חנות הפרחים שלנו בישראל יכולה לעזור לכם במגוון רחב של סלסלות שי, לרבות מתנות לכבוד הולדת תינוק, ימי הולדת ועוד. ניתן להתאים את אוספי ההווה האלה עם שם הנמען שלך, ואתה יכול אפילו לכלול בקבוק יין או בקבוק שמפניה להשלמת המתנה. אנחנו יכולים גם להעביר פרחי הלוויה, כולל זר אבל עגול של ורדים וחבצלות אדומות ולבנות, מעורבבים בעלי אקליפטוס. הם דרך נפלאה להביע את אהדתך במהלך שכול או אזכרה. לחלופין, ניתן להעביר אותם לבית קברות. אנחנו יכולים גם לספק מגוון מקסים של חבצלות, שהן הבחירה המושלמת לפרחים ליום האם.

לאירופה

בין שמישהו רוצה לשלוח לאהוב בגרמניה, או אם אתה מעוניין לשלוח זר פרחים לאחותך שבשוויץ או לחבר שבתל אביב, משלוחי פרחים בינלאומיים הם דרך מצוינת ויעילה להראות למישהו שאתה חושב עליו. יש משהו בכוחם של פרחים שהופך אותם לשפה אוניברסלית. ללא קשר לאירוע, הם יכולים להעלות רגשות שקשה לבטא במילים. מזר פשוט של ורדים אדומים ועד למגוון מפואר של פרחים בכל צבע, תמיד יש סידור פרחים כמעט לכל אחד. עם האוסף הנרחב שלנו של פרחים טריים, אתה בטוח תמצא זר יפהפה שמבטא בצורה מושלמת את מה שאתה רוצה לומר. בין אם זו הפתעה רומנטית לאהובך או מתנה מתחשבת לאמא שלך, חנויות הפרחים של פלורה קווין יערכו סידור שיתפוס את הסנטימנט שאתה מחפש. אם אתם מתכננים לשלוח פרחים למדינה זרה, חשוב להיות מודעים למסורות במיקום זה.

לדוגמה, בחלק ממדינות מזרח אירופה יש כללים ספציפיים לגבי השימוש בציפורנים בזרים מעורבים. שיקול חשוב נוסף הוא האקלים במדינה שאליה אתה שולח פרחים. אם אתם שולחים פרח טרופי למקום עם מזג אוויר קר ויבש, תצטרכו להיות בטוחים שהפרחים שלכם יגיעו בשלום ובמצב טוב. למרבה המזל, צוות מעצבי הפרחים המיומנים של פלורה קווין יעבוד קשה כדי להפוך את סידור הפרחים שלך למושלם. המבחר הרחב שלהם של פרחים טריים כולל מגוון של פריחות אקזוטיות כגון סחלבים, חבצלות, צבעונים ושושנים. כחנות פרחים המספק משלוחים בינלאומיים, ישנו היצע של מבחר פרחים יפים ואיכותיים טריים וריחניים. עוד נקודה חשובה, לספק את ההזמנה שלך בזמן, כדי שתוכל ליהנות מהמתנה ששלחת ולהיות גאה ברכישתך. אנחנו יודעים כמה קשה זה יכול להיות למצוא סידור פרחים שגם אתה וגם הנמען שלך תסכימו עליו, ולכן אנו שואפים להביא את הטוב שבטוב ללקוחותינו. סידורי הפרחים הבינלאומיים שלנו מיוצרים בעבודת יד, כך שאתה יכול להיות בטוח שהם ייראו ויריחו יפה, כמו גם ישדרו בדיוק את מה שאתה מנסה לומר.

חנות הפרחים שלנו בישראל יביאו סידור פרחים ייחודי כמו האהבה שלך לאדם שאליו אתה שולח אותו. מזר פשוט של ורדים אדומים, ועד לסידור פרחים אקסטרווגנטי של ורדים טריים, סחלבים, חבצלות וצבעונים, יש לנו את סידור הפרחים המושלם לאירוע שלכם.