אחרי 3 של שנים של לימוד: הרמב"ם היומי חוגג ויוצא במבצע מיוחד

בעשרות קהילות ברחבי הארץ מתקיימים אירועים חגיגיים לציון סיום מחזור הלימוד ברמב"ם היומי: "כך צומחת כאן חבורת לומדים שחיים את התורה והדבר בנפשם"

חדשות כיפה תוכן שיווקי 19/04/23 21:04 כח בניסן התשפג

אחרי 3 של שנים של לימוד: הרמב"ם היומי חוגג ויוצא במבצע מיוחד
קהילות הרמב"ם מציגות: שרשרת "סיומים", צילום: ישראל ברדוגו

קהילות הרמב"ם מציגות: שרשרת "סיומים": בימים אלה מתקיימים בעשרות קהילות ברחבי הארץ אירועים חגיגיים לציון סיום מחזור הלימוד ברמב"ם היומי. השבוע זוכים אלפי הלומדים בקהילות ל"הדרן" על הלכות מלכים ומלחמותיהם וספר שופטים - האחרון מבין 14 ספרי "משנה תורה - היד החזקה".

עבור חברי הקהילות סיום זה משמעותי במיוחד לאור העובדה שמחזור הלימוד החל ממש בתחילת תקופת הקורונה, לפני כ-3 שנים. גם בימים הקשים של הסגרים החוזרים, עם כל המגבלות, הקפידו בקהילות רבות על קיום השיעור בדרכים שונות: תחת כיפת השמיים, בהתאם להוראות הריחוק, באמצעות זום ועוד. בלא מעט קהילות שיעור זה היה היחיד שהמשיך להתקיים כסדרו!

"חבורת לומדים שחיים את התורה"

"מה שכל כך מיוחד בתקנה זו, מעבר לעובדה שזוכים להקיף את כל התורה כולה, הוא הקביעות" משתף יוחנן המוסר את השיעור מדי יום ביישוב בו הוא מתגורר - "כך צומחת כאן חבורת לומדים שחיים את התורה והדבר בנפשם. מרגש עוד יותר לדעת שממש במקביל אלינו מתקיימים שיעורים בקהילות רבות לא רק בארץ - לפני כשנתיים אחד מחברינו היה בנסיעת עסקים באירופה וגילה שבבית הכנסת שבו התפלל מתקיים מדי יום שיעור ברמב"ם היומי! כמובן שהם התרגשו מאוד לגלות שהוא 'בעניינים' וכך הוא אף תרם לשיעור שלהם".

הנחה חסרת תקדים של 70%

באופן טבעי, לומדי הרמב"ם בקהילות הרבות שמחו מאוד לגלות את המבצע המיוחד לקראת פתיחת מחזור הלימוד, בו נמכר סט שלם מהודר של "משנה תורה" עם פירוש הרב שטיינזלץ בהנחה חסרת תקדים של 70%. "אין לי ספק שהדבר יוסיף חיות מיוחדת לשיעור שלנו" מסכם יוחנן.

רק עד מוצ"ש אפשר ליהנות מההטבה הכפולה ולהזמין את הסט במשלוח עד הבית חינם >>