5 טיפים לקידום אתר שופיפיי

בשנים האחרונות יוצא לאנשים רבים לשמוע את הביטוי "שופיפיי" לא מעט פעמים, יחד עם זאת אנשים רבים אינם מבינים מה זה בדיוק אומר.הכירו את החברה הציבורית הנסחרת בנאסד"ק ומפעילה מערך של מיליוני חנויות בבעלותה המאוחסנים על השרת הפרטי שלה

חדשות כיפה תוכן שיווקי 18/04/23 10:41 כז בניסן התשפג

5 טיפים לקידום אתר שופיפיי
צילום: shutterstock

המסחר האינטרנטי בשנים האחרונות תופס תאוצה ואנו רואים מגוון רחב של עסקים, חנויות ואף יזמים אשר מבינים את היתרונות הרבים בכניסה אל עולם המסחר האינטרנטי ורואים בו כערוץ הכנסה מניב נוסף ו/או במקרים מסוימים אף עיקרי. שופיפיי נחשבת לאחת הפלטפורמות הטובות ביותר לפתיחת חנות וירטואלית וטומנת בחובה לא מעט פיצ'רים אשר הופכים את המלאכה לפשוטה עבור רבים. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות קידום אתר שופיפיי – בדיוק לשם כך אנחנו פה לעשות לכם סדר.

מה זה אתר שופיפיי

בשנים האחרונות יוצא לאנשים רבים לשמוע את הביטוי "שופיפיי" לא מעט פעמים, יחד עם זאת אנשים רבים אינם מבינים מה זה בדיוק אומר. כאשר אנחנו מדברים על שופיפיי (Shopify) אנו מדברים על פלטפורמה קנדית לשם מסחר אלקטרוני וניהול חנויות באינטרנט, שופיפיי כיום נחשבת הפלטפורמה המובילה ביותר בעולם המסחר. כיום אנו רואים למעלה ממיליוני חנויות שופיפיי פעילות בכל העולם ובישראל בפרט. באמצעות אתר שופיפיי אנו יכולים לקדם את העסק שלנו, את המוצרים שלנו ואף לבצע דרופ-שיפינג למוצרים מובילים ולמכור אותם לכל רחבי הגלובוס.

שופיפיי הינה חברה ציבורית הנסחרת כיום בנאסד"ק ומפעילה מערך של מיליוני חנויות בבעלותה המאוחסנים על השרת הפרטי שלה. כל החנויות מנוהלות על ידה ופוטרות את הבעלים בכל הקשור לתפעול לוגיסטי וכני של אחסון, אבטחת מידע, עדכונים ושאר ירקות – כתוצאה מכך כל בעל חנות (גם ללא ניסיון בעולמות המסחר) יכול לנהל את החנות שלו ולהתמקד במכירת המוצרים ובפיתוח אסטרטגיות שיווקיות עליהן נדבר בהמשך המאמר.

קידום אתר שופיפיי – חמישה טיפים מובילים

אחרי שהבנתם את כל היתרונות הטמונים באתר שופיפיי אתם תוהים לעצמכם איך ניתן לפעול לשם קידום אתרי שופיפיי ומה הם הטיפים המובילים לשם תפעול נכון של האתר. ריכזנו עבורכם חמישה טיפים שיעזרו לכם לנצל את הפוטנציאל המקסימלי של החנות שלכם.

  • נישה זה שם המשחק – לפני שאתם מצטרפים לשופיפיי עליכם להבין איזו חנות אתם פותחים, האם מדובר בחנות של מוצרים שלכם או שמא אתם רוצים למכור מוצרים בגישת דרופ-שיפינג ו/או בייבוא ישיר ממדינות אחרות. אנו נרצה לבחור נישה טרנדית בעלת חוג לקוחות פוטנציאלי אשר יהיה מוכן להוציא כסף. יחד עם זאת אנו נרצה לבחור נישה אשר אנחנו מתחברים אליה גם בפן האישי – כך יהיה לנו קל הרבה יותר לקדם את המוצרים שלנו ולהאמין בהם בתור אנשים שהיו רוכשים אותם ללא צל של ספק. בין הנישות המובילות אנו רואים – מוצרים טבעוניים ואורגנים, חנויות בעלי חיים, חנויות הום-סטייל, חנויות למטיילים, חנויות לגיימרים, מוצרי משרד, טיפוח טבעי, מוצרים למטבח ועוד מגוון רחב של נושאים נוספים.
  • אל תשכחו את הלקוחות שלכם – לקוח שמאמין בכם ובמוצר שלכם יחזור, יחד עם זאת מהרגע שעולם המסחר האינטרנטי הגיח אל העולם אנשים רבים קונים ממגוון רחב של אתרים ולכן לא מרגישים "שייכות" אף אתר. אנו נרצה לבדל את עצמנו מן שאר המתחרים שלנו בנישה ולאחר רכישה של הלקוח להתעניין לשלומו – האם הוא מרוצה מהמוצר שלנו, האם יש לו פידבק חיובי ו/או שלילי, לעדכן אותו שאנחנו תמיד שם בשבילו ואף לשלוח לו מדי פעם קופונים לצד ואוצ'רים "ייעודיים" רק עבורו לשם רכישה עתידית בחנות – כך במהרה הלקוח המזדמן יהפוך ללקוח קבוע.
  • השתמשו בבלוג שלכם – בעלי חנויות רבים נוטים רק להעלות מוצרים אך שוכחים את כל שאר חלקי האתר. בכל אתר שופיפיי אנו רואים את האפשרות לבלוג ייעודי – בבלוג תוכלו לפרסם טיפים, מדריכים ואף לשתף בכל דבר הקשור לחנות ולנישה בה החנות עוסקת. כאשר אתם עובדים עם בלוג בצמוד לחנות הווירטואלית אתם נותנים ערך מוסף ללקוחות שלכם וגם למנועי החיפוש. כמו כן אנו למדים כי אנשים רבים המתעניינים בנישה שלכם עלולים להגיע במקרה אל החנות דרך פוסט אינפורמטיבי אליו הם נחשפו מן הבלוג שלכם.
  • קידום אתר בצורה אורגנית וממומנת – אנו נרצה לקדם את האתר שלנו בצורה אורגנית וממומנת במנועי החיפוש וברשתות החברתיות. כך נוכל להגיע אל מגוון רחב של קהלים אליהם לא יכלנו להגיע לפני ואף לטרגט את הקהלים שלנו בצורה מושלמת. אנו רואים חשיבות בעבודה אל מול חברה המתמחה בקידום אתרי שופיפיי אשר תעשה את המלאכה עבורנו לקלה הרבה יותר.
  • עבדו אל מול חברה המתמחה בקידום אתרי שופיפיי - קידום אתרי שופיפיי איננה מלאכה פשוטה וטומנת בחובה לא מעט אתגרים והיכרות רחבה עם המערכת לצד היכרות עם מנועי החיפוש. על מנת למקסם ככל האפשר את קידום האתר שלנו הן מבחינה אורגנית והן מבחינה ממומנת אנו נרצה לעבוד אל מול חברה המתמחה בקידום אתרי שופיפיי – חברה זו תדע לאפיין את הצרכים שלנו ולבנות תוכנית עבודה מפורטת ומסודרת עבורנו.

מה העלות של קידום אתרי שופיפיי?

כאשר אנחנו מדברים על קידום אתרי שופיפיי אנו מדברים על כותרת כללית למגוון רחב של פעולות הנעשות לשם קידום אתר שופיפיי. יחד עם זאת אנו למדים כי כל אתר הוא שונה ולכן קיים הצורך בשיחת אפיון עם חברה המתמחה בקידום אשר תאפיין אתכם, את הצרכים שלכם ותבנה עבורכם הצעת מחיר מסודרת לצד תכנית עבודה מפורטת. הצעת מחיר זו נעשית לאחר בדיקה של הנישה שלכם, של המתחרים בנישה, מילות מפתח ועוד מגוון רחב של פעולות.

WebLinks: מתמחה בקידום אתרי שופיפיי

חברת WebLinks הינה אחת מן חברות הקידום המובילות כיום בישראל. החברה מתמחה בקידום אתרים  לצד קידום אתרי שופיפיי. אנו מזמינים אתכם להצטרף אל עשרות בעלי חנויות שכבר בחרו נכון.