אלפים כבר הצטרפו לרמב"ם היומי: 70 אחוז הנחה לכבוד תחילת המחזור הנוסף

ארגון "הרמב"ם היומי", שהוקם לפני כ-12 שנה, נועד לאפשר לציבור להקיף בלימודם את התורה כולה דרך הי"ד החזקה המקיפה את כלל הנושאים ההלכתיים בתורה שבכתב ושבעל-פה. במסגרת חגיגות סיום המחזור האחרון ולקראת תחילת המחזור הנוסף, הוציא הארגון בימים אלו מהדורה מיוחדת של סדרת "משנה תורה", בביאורו הבהיר של הרב עדין שטיינזלץ זצ"ל

חדשות כיפה תוכן שיווקי 16/04/23 17:25 כה בניסן התשפג

אלפים כבר הצטרפו לרמב"ם היומי: 70 אחוז הנחה לכבוד תחילת המחזור הנוסף
הרב אלעד לסרי, ישיבת הדרום רחובות, צילום: דוברות רמב"ם יומי

חודש אייר ממשמש ובא ובארגון הרמב"ם היומי נמצאים בעיצומו של מבצע הסטים הענק לרגל תחילת מחזור הלימוד החמישי שיחל בחודש זה. במסגרת חגיגות סיום המחזור האחרון ולקראת תחילת המחזור הנוסף, הוציא הארגון בימים אלו מהדורה מיוחדת של סדרת "משנה תורה", בביאורו הבהיר של הרב עדין שטיינזלץ זצ"ל, ובכריכה מפוארת.

"מאז שהתחלנו את מבצע הענק של 70% הנחה לכל המעוניין להצטרף למחזור הלימוד, אלפים כבר נהרו לרכוש את הסט החדש", משתף ישי, מנהל הפרוייקט. "עקב העומס וריבוי הפניות, הקמנו בימים אלו מוקד מיוחד למתן מענה מהיר לכל דורש, על מנת לזכות כמה שיותר יהודים להצטרף ללימוד המקיף את התורה כולה, כבר בתחילת המחזור".

מבצע מהספרים עם הרמב"ם היומי

ארגון "הרמב"ם היומי", שהוקם לפני כ-12 שנה, נועד לאפשר לציבור להקיף בלימודם את התורה כולה דרך הי"ד החזקה המקיפה את כלל הנושאים ההלכתיים בתורה שבכתב ושבעל-פה. כמו כן, בנוסף לרבבות הלומדים בציבור הרחב, נלמדת התוכנית במאות מוסדות הלימוד של הציונות הדתית, בהשתתפות אלפי תלמידים ובליווי צמוד של ארגון הרמב"ם היומי.

בנוסף, מפעיל הארגון גם תוכנית ייעודית בקרב קהילות, שבמסגרתה לומדים רבים את הפרק היומי בי"ד החזקה, ומסיימים את התורה כולה בכשלוש שנים.

נועם, מנהל פרוייקט "קהילות" בארגון, מפרט על התכנית: "בשנים האחרונות קהילות רבות הצטרפו ללימוד הרמב"ם, וזכו להקיף את התורה כולה באלף הפרקים של סדרת "משנה תורה". מדובר על קהילות מגוונות, במושבים, יישובים וערים מדן ועד אילת, בעלי אופי שונה לחלוטין מבחינה דתית וקהילתית. רוב הקהילות לומדות בין מנחה לערבית, בשיעורים הניתנים על ידי רב הקהילה או אחד המתפללים. מדהים לראות את כמות הלומדים בקהילות שהצליחו להתמיד במחזור האחרון, שנפתח בעיצומה של מגיפת הקורונה. יש לציין שבעת הסגרים נערכו שיעורים בזום, וחברי הקהילה שמרו על קשר סביב הלימוד. אנו רואים ממש כיצד הלימוד מגבש את חברי הקהילה, שמתאחדים סביב ספרי הרמב"ם, ובד בבד עם רכישת הידע התורני, מחזקים את הקשר אחד עם השני, דבר המביא ברכה לכלל חברי הקהילה".

מבצע מהספרים עם הרמב"ם היומי

נועם מוסיף כי בשבועות האחרונים גוברת ההתעניינות סביב מחזור הלימוד מצד קהילות חדשות המצטרפות לתוכנית ורוכשות את הסטים המהודרים במסגרת מבצע הענק. בנוסף לקהילות, מצטרפות בימים אלו - עם תחילת "זמן קיץ" - ישיבות הסדר וגבוהות לתוכנית, ותלמידים רבים ממהרים לשריין להם סטים, וחברותות - כמובן.

"מרגש לראות כיצד בנוסף לרכישה ההמונית של כלל הציבור והקהילות הרבות, אנו אף מקבלים כמות גדולה של פניות מתלמידי ישיבות ומכינות. ראשי ישיבות ומכינות רבים משוחחים עימנו, מברכים על הפרוייקט, ומעודדים את תלמידיהם להצטרף למסע סביב התורה כולה", מסכם ישי.