מערכת גיוס עובדים Civi משפרת את חווית המועמדים

בחברת Civi יודעים שחווית מועמד זה דבר מאוד חשוב למוניטין של ארגון. ארגונים שיש למועמדים שלהם חוויה טובה מקבלים לעבודה יותר עובדים איכותיים בזמן קצר יותר בחיסכון כספי רב. לכן כדאי כבר עכשיו לנהל תהליכי גיוס עם מערכת גיוס עובדים שעושה חווית מועמד הכי טובה שיש

חדשות כיפה תוכן שיווקי 10/04/23 10:59 יט בניסן התשפג

מערכת גיוס עובדים Civi משפרת את חווית המועמדים
צילום: freepik

לחפש עבודה זה לא קל. צריך לשוטט באתרי האינטרנט וברשתות החברתיות, להסתכל בעיתונים ולפתוח אוזן לחברים. כל זה בשביל ההזדמנות לשלוח קורות חיים לארגון ולקוות לטוב. לעתים הארגון לא חוזר, לפעמים הארגון חוזר אחרי הרבה זמן, שכבר שכחתם ששלחתם לו קורות חיים ולעתים מגייסים מתקשרים אליכם עם שאלות לא מתאימות שרק מבלבלות אתכם. מערכות גיוס עובדים נועדו, בין היתר, לעשות חווית מועמד טובה שתעשה לארגון שלכם מוניטין טוב. גם אם המועמד או מועמדת לא מתאימים בסופו של דבר למשרה ספציפית, מערכת גיוס עובדים שומרת את פרטיהם של המועמדים ויודעת להציע להם משרה אחרת שהם מתאימים לה. מועמדים שהייתה להם חווית מועמד טובה, ירצו לחזור להיות מועמדים של הארגון שלכם, מה שבסופו של דבר יכניס אותם כשהם מלאים במוטיבציה.

חוויית המועמד נהרסת כאשר מטרידים סתם את המועמד

אחד הדברים שמועמדים לא אוהבים שיקרו להם זה שארגון מתקשר אליהם עם משרה שבכלל לא קשורה אליהם. בני אדם יכולים לטעות ויכול להיות מצב שיציעו למישהו מבאר שבע משרה בחיפה. תוכנת גיוס מועמדים שלנו לא עושה את הטעויות האלה ויודעת לערוך סינון מועמדים אפקטיבי שלא מבזבז את הזמן של אף מועמד או מועמדת. כל מי שיקבל שיחה ממערכת גיוס שלנו זה מי שעומד בפרמטרים שהארגון הזין. תוכנת גיוס לא עייפה והיא זוכרת הכול. זה אומר שלא יתקשרו למועמד פעמיים על אותה משרה שהוא לא מתאים לה. גם אם אתם עובדים עם חברות השמה או הד-האנטרים, אפשר לציין בתוך הסכם השמה שחשוב לשמור על חווית מועמד טובה ונעימה. זה בטוח חבל שהארגון שלכם יהפוך לארגון שמועמדים מתרחקים ממנו כמו מאש כי הם חושבים שמי שעובד בארגון הזה הוא לא מקצועי ואף אחד לא רוצה לעבוד בו.

חווית מועמד טובה משפרת את המוניטין של הארגון

גם אם מועמד או מועמדת לא התקבלו לארגון שלכם, אם הייתה להם חווית מועמד טובה, הם יציעו לחבריהם וכל מי שהם בקשר איתו ברשתות החברתיות להיות מועמד לארגון שלכם. זה אוטומאטית מגדיל את כמות האנשים שמתעניינים במשרות שלכם, מה שבסופו של דבר יגדיל את כמות קורות החיים שישלחו לארגון. אתם לא צריכים לפחד מהרבה מאוד קורות חיים, תוכנת גיוס שלנו יודעת בדיוק מה לעשות איתם. תוכנת גיוס עובדים שלנו עובדת בצורה אוטומאטית לחלוטין ללא צורך בהתערבות שלכם. מה שאתם תקבלו זו רשימה מסודרת של כל הפרטים של המועמדים ששלחו קורות חיים, כאשר לכל מועמד או מועמדת יש תיקייה בנפרד. גם אם לא תיגעו ברשימה, עדיין תוכנת גיוס תביא לכם את המועמדים הכי מתאימים למשרה לראיון עבודה סופי. אנחנו יצרנו מערכת גיוס שעובדת בשבילכם כל יום, כל היום.

מועמד שחש חוויה טובה ירצה משרה אחרת בארגון שלכם

לעתים, מועמדים שנראו מאוד מתאימים למשרה מתגלים כפחות מתאימים בראיון העבודה הסופי. הטוב בראיון עבודה עם מעט מועמדים זה שאפשר לאתר את המועמדים הקצת פחות מתאימים ולוודא שהם לא אלה שמאיישים את המשרה המוצעת. אם מערכת גיוס עובדים שלנו עשתה למועמד או למועמדת חוויית מועמד נעימה, יש סיכוי רב מאוד שאותם מועמדים ירצו להתקבל למשרה אחרת בארגון. כאשר יש ראיון עבודה עם מעט מועמדים, אפשר להכיר את הבן אדם ולראות איזה כישורים יש לו. את הכישורים האלה, הארגון יכול לנצל לטובתו.

בחברת Civi יודעים שחווית מועמד זה דבר מאוד חשוב למוניטין של ארגון. ארגונים שיש למועמדים שלהם חוויה טובה מקבלים לעבודה יותר עובדים איכותיים בזמן קצר יותר בחיסכון כספי רב. לכן כדאי כבר עכשיו לנהל תהליכי גיוס עם מערכת גיוס עובדים שעושה חווית מועמד הכי טובה שיש.