חול המועד בתיירות בנימין והפנינג ענק בשילה הקדומה

המועצה ותיירות בנימין השלימו את ההכנות לימי החג, הכוללים חבילות טיולים מותאמות בחבל בנימין ואירוע מבוך ענק של 2000 מ"ר בשילה הקדומה

חדשות כיפה תוכן שיווקי 04/04/23 12:30 יג בניסן התשפג

חול המועד בתיירות בנימין והפנינג ענק בשילה הקדומה
המבוך לכל המשפחה בשילה הקדומה, צילום: קרדיט שילה הקדומה

מבוך "קריעת ים סוף" בשילה הקדומה

שילה הקדומה מחדשת את פניה לקראת החג. מידי שנה פוקדים את המקום אלפי מבקרים שעוברים במיצגי המולטימדיה הייחודיים של הולוגרמת המשכן ומגדל הרואה וכן בסדנאות אומנים ונגנים.

השנה אתר שילה הקדומה מציע למבקרים אטרקציה חדשה שתמלא יום שלם של חוויה לכל המשפחה. בימים האחרונים עמל צוות בנאים מיוחד להקים את מבוך "קריעת ים סוף". במבוך יעברו המבקרים חוויה יוצאת דופן. בנוסף למציאת הדרך החוצה מהמבוך, משולבות חידות ומשימות שמעמידות בפני המשתתפים אתגר ויוצרות תחושת דחיפות לצאת מהים בטרם ייסגר.

פרטים נוספים

  • המבוך נפרש על פני 2,000 מ"ר והמעבר בו, כולל מילוי כלל המשימות, אורך כחצי שעה של אתגר.
  • כרטיס הכניסה למבוך כולל בתוכו כניסה לשלל האטרקציות בשילה הקדומה- מיצגי אומנים ונגנים, סדנאות מלאכות עתיקות, עמדות יצירה, נגני רחוב ועוד. כל אלה בנוסף להולגרמת המשכן המדמה את המשכן וכליו בשלושה מימדים וכן, מיצג 'מגדל הרואה' שמעיר לחיים את העיר הקדומה.
  • לפרטים נוספים והבטחת מקומכם בהפנינג בשילה הקדומה >> https://tic.li/c/42405/lXGqODLyYE

 

חבילת חוויות משפחתית עם מגוון אפשרויות

באגף התיירות במועצת בנימין מציעים בנוסף חבילת חוויות משפחתית עם מגוון אפשרויות לטיולים וסיורים בימי החג. ניתן יהיה למצוא חבילות המתאימות לטיול עם כל המשפחה, חבילות לחובבי טיולים בטבע, חבילות לחובבי פיקניק וחבילות למי שמחפשים חוויות שונות.

ניתן יהיה להגיע ולבקר במעיינות ובנביעות המאפיינות את האזור, לעשות מסלולי טיול משפחתיים במגוון מקומות ובהם נחל שילה, יער עלי, שביל המעיינות ושביל הצפרים, לבקר במרכז המבקרים בשילה הקדומה - עיר המשכן של עם ישראל לפני 3,500 שנה ששכנה במקום ולהינות מהפנינג מבוכים ענק ומאגר מים חדש, ללגום יין במרכזי המבקרים של היקבים בחבל ובהם יקב פסגות, יקב גבעות יקב ענתות, ועוד.

ראש המועצה: "בנימין מחכה לאלפי המבקרים והמטיילים"

ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ: "בנימין מחכה לאלפי המבקרים והמטיילים. כל פעם מחדש מרגש לראות כמה יהודים מגיעים ומתחברים למקום. המסלולים והמעיינות נקיים וערוכים לאלפי המבקרים שיגיעו מכל הארץ. חג שמח לכל בית ישראל".

פרטים מלאים על האטרקציות והאירועים לתיירות פסח בבנימין >>  https://bit.ly/3MafvUR