גולדן טורס – חווית שייט כשרה ברמת תוכן וקולינריה גבוהה

מי מאיתנו לא זוכר את הטיולים המסורתיים הדורשים פירוק ואריזה מחדש כל לילה, נסיעות ארוכות ולעיתים אף טיסות פנימיות. האפשרות ללכת לשון בתום יום עמוס חוויות וארוחה ערב כשרה וברמה קולינרית גבוהה ולהתעורר ביעד הבא, הייתה חלום רחוק

חדשות כיפה תוכן שיווקי 30/03/23 11:43 ח בניסן התשפג

גולדן טורס – חווית שייט כשרה ברמת תוכן וקולינריה גבוהה
צילום: גולדן טורס

גולדן טורס היא סוכנות השייט הגדולה בישראל המשרתת את שוק תיירות הקרוזים הישראלי זה למעלה מ-18 שנה. גולדן טורס גאה להוביל את תחום ההפלגות הכשרות, ומספקת מענה לנוסעים המעוניינים לחוות את חווית השייט הכשרה תוך הקפדה על חוקי הכשרות, עם משגיח כשרות צמוד ובהשגחת הרב נחמיה רוטנברג שליט"א, וכל זאת תוך הקפדה על רמת קולינריה גבוהה ביותר, ארוחות גורמה, ובשילוב תוכן תיירותי יהודי איכותי.

מי מאיתנו לא זוכר את הטיולים המסורתיים הדורשים פירוק ואריזה מחדש כל לילה, נסיעות ארוכות ולעיתים אף טיסות פנימיות. האפשרות ללכת לשון בתום יום עמוס חוויות וארוחה ערב כשרה וברמה קולינרית גבוהה ולהתעורר ביעד הבא, הייתה חלום רחוק. הכירו את המילה האחרונה של עולם החופשות: חופשת שייט!  

צילום: גולדן טורס

זה למעלה מעשור שחופשת שייט הפכה ליעד המועדף על ישראלים רבים. היתרונות הרבים בסוג חופשה זו - המשלבים נוחות בהגעה ליעדים רבים בו זמנית ללא צורך במנהלות, בשילוב אנייה המהווה ריזורט מפנק ברמה הגבוהה ביותר הכולל שלל פעילויות במגוון תחומי תרבות ובשילוב כמובן רמת הקולינריה הגבוהה ש'גולדן טורס' משרתת לנוסעיה – הופכים את חופשת השייט לחופשה האולטימטיבית. 

גולדן טורס מתכבדת להציע ללקוחותיה שומרי הכשרות מגוון רחב של יעדים מרתקים - מארץ האש והקרח בשייט לאיסלנד, דרך ממלכת הטבע בשייט לפיורדים, עבור בים התיכון, באיים הבריטיים, שייט באיים הקנריים שם יש 'אביב כל השנה' ומרחיקה עד למסע מרתק לאוסטרליה וניו-זילנד, ניחוחות המזרח בשייט קסום ליפן,  סינגפור והונג קונג, שייט מרהיב בפיורדים הצ'ליאניים בדרום אמריקה, הספארי בדרום אפריקה ועוד. 

במקביל מוצר ייחודי שכבר הפך למבוקש ביותר הינו שייט נהרות עם תוכן יהודי במגוון יעדים כמו - 'מסע בעקבות יהודי הדנובה' בשייט מרגש על הדנובה, או -  'מסע אל 1000 שנות תפארת יהודית' כולל ביקור באתרי מורשת יהודיים שהוכרזו ע"י אונסקו בשייט מרתק ומדהים בנהר הריין.

צילום: גולדן טורס

אחד האתגרים המשמעותיים ביותר עבור מטיילים שומרי מצוות הוא מציאת אוכל כשר ברמה קולינרית גבוהה בזמן הנסיעה. עם ההתמחות בהפלגות כשרות, גולדן טורס הצליחה לתת מענה לאתגר זה. הסוכנות עובדת עם חברות השייט הבינלאומיות המובילות בעולם כדי להבטיח שלנוסעים שלהם תהיה גישה לאוכל כשר וטעים ברמה הקולינרית הגבוהה ביותר.

ההפלגות הכשרות של גולדן טורס נותנות מענה למגוון רחב של ציבור שומרי הכשרות. הצוות הקולינרי של גולדן טורס הכולל בין השאר, שף פרטי ומשגיח מומחה, הינו בעל ותק של שנים רבות ממסעות קולינריים כשרים ברחבי העולם ואשר עובד ללא לאות כדי ליצור תפריטים טעימים וערבים לחך, המשלבים את המוכר עם החדשני ומענגים להפליא. הארוחות מבושלות עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר ועוקבות אחר תקני הכשרות המוקפדים ומוגשות כמובן בכלי הגשה איכותיים.   

צילום: גולדן טורס

בנוסף לאוכל, את ההפלגות השונות מלווים מדריכים בכירים ואיכותיים, המעשירים את הנוסעים לא רק באתרים עצמם, אלא בקבלת רקע של עומק ומלא בתוכן איכותי. ההפלגות הכשרות של גולדן טורס מציעות לנוסעים גם הזדמנות ייחודית לחוות את הטוב משני העולמות. הנוסעים יכולים ליהנות מהשירותים היוקרתיים של ספינות תענוגות מודרניות, תוך שהם מקפידים על מצוות הכשרות. סעודות שבת על הסיפון היא חוויה עוצמתית אשר יש לחוש אותה כדי להבין את מלוא עומקה. גולדן טורס מארגנת מניינים, הרצאות ואף אמצעים טכנולוגים מתקדמים לשהות באנייה בשבת כמו: נרות שבת אלקטרונים, מענה לסגירת הדלתות וכל הנדרש כדי להבטיח לנוסעים חוויה מספקת ומשמעותית.

הפלגות הנהר של גולדן טורס הינם שם דבר לאיכות בתיירות. פרויקט מורכב המטופל באופן אישי בידי עובדי ומנהלי החברה גם יחד וכולם שייכים למגזר הדתי לאומי. האוניות מוחכרות ומשמשות את לקוחות גולדן טורס בלבד. בספינת שייט הנהרות עד כ-100 חדרים עם מס' מפלסים מפנקים. את ההפלגות בשייט נהרות מלווים טובי הזמרים החסידיים והמרצים ובשילוב שף ישראלי הנמצא על הספינה – יוצרים חוויה שאין שניה לה. הנסיעה לאורך הנהר נעימה ומרגיעה והעצירות לטיולים היומיים מאפשרות לנוסע להכיר מחדש ולעומק יעדים אלו. ההפלגה היא הרבה יותר מחופשה ומהווה מסע המשלב: קולינריה, תוכן, פאר ותרבות יהודית ובשילוב מיטב האמנים.

גולדן טורס מציעה לכם להתאוורר בקיץ הקרוב במספר הפלגות מדהימות ולהצטרף לאחת מחוויות השייט המדהימות והכשרות שלנו לשנת 2023.

השייט כולל: טיולים מדהימים עם מדריך ישראלי צמוד, שייט, טיסות, העברות, מטבח כשר על בסיס פנסיון מלא עם ארוחות גורמה במסעדת האנייה (בימי הטיול יסופקו כריכים לצהריים), מופעי מוסיקה, סיורי חוף בכל נמלי העגינה כולל כניסות לאתרים ועוד ועוד.

להלן פירוט ההפלגות הכשרות:

✅ שייט נהרות מרגש בריין, מסע בעקבות קהילות שו"ם, רש"י ועוד, בתאריך 10.5 עד 17.5.

פרנקפוט

פרנקפורט צילום: גולדן טורס

✅ שייט מרהיב לפיורדים הנורווגיים בתאריך 28.5 עד 8.6.

פלאם

פלאם צילום: גולדן טורס

✅ שייט נהרות חוויתי בדנובה הקסומה בתאריך 28.6 עד 5.7.

וינה

וינה צילום: גולדן טורס

✅ שייט מקסים בים התיכון בתאריך 8.8 עד 17.8.

ברצלונה

ברצלונה צילום: גולדן טורס

✅ שייט מדהים לאיסלנד וסקוטלנד בתאריך 22.8 עד 6.9.

אדינבורו

אדינבורו צילום: גולדן טורס

✅ שייט של פעם בחיים לאוסטרליה וניו זילנד בתאריך 7.11 עד 27.11.

אוקלנד

אוקלנד צילום: גולדן טורס

נשמח שתצטרפו לאחת ההפלגות הללו. כולן מובטחות ובחלקם נותרו מקומות אחרונים.

לפרטים נוספים והרשמה לחצו על הקישור הבא: 

http://lp.goldentours.co.il/Kosher/Cruises/pkg

צילום: גולדן טורס

הצלחתה של גולדן טורס בתחום ההפלגות הכשרות היא עדות למחויבות הסוכנות למתן שירות יוצא דופן ללקוחותיה. תשומת הלב של הסוכנות לפרטים והתמקדות בשביעות רצון הלקוחות הקנו לה מוניטין כמובילה בתחום נסיעות השייט הכשרות. עם גולדן טורס, נוסעים שומרי מצוות יכולים ליהנות מתענוגות השייט מבלי להתפשר על הלכות הכשרות.

גולדן טורס מזמינים אותכם להצטרף לחוויה בלתי נשכחת.

פרטים נוספים באתר החברה

או בטלפון: 03-740-0002