הסוף לנרות נשמה: המצית הכשרה החדשה לחג ויום טוב

פיתוח טכנולוגי ראשון מסוגו בעולם מאפשר לציבור שומר מצוות להדליק מצית במהלך ימי החג, זאת באמצעות מנגנון על פי זמנים שנקבעו מראש. גדולי הרבנים נתנו את ברכתם

חדשות כיפה תוכן שיווקי 28/03/23 16:48 ו בניסן התשפג

הסוף לנרות נשמה: המצית הכשרה החדשה לחג ויום טוב
צילום: ללא

מצית ב-"יום טוב"? נשמע מופרך, אבל בואו נעשה לכם סדר בדברים. לפני כשלוש שנים נולד הרעיון שיאפשר לאנשים שומרי חג למצוא אלטרנטיבה להדלקת אש ב "יום טוב". עד היום, כל מי שנהג לשמור חגים יודע שבשביל להבעיר אש צריך להעביר אש מנר או מקור הדלקה  שדולק לפני כניסת החג, על מנת להשתמש באש ביום טוב מה שנקרא "מאש לאש". אז זהו שזה מאחורינו.

צוות רציני ומקצועי פיתח טכנולוגיה ראשונה מסוגה בעולם, המאפשרת להדליק את המצית הזו "ביום טוב". כמובן שהמצית עברה בדיקות וכלל האישורים מרבי רבנים בישראל. חשוב לציין שניתן לעשות שימוש במצית הזו כמצית רגילה לכל דבר ועניין. 

רוצים לרכוש את המצית הכשרה? לחצו כאן 

וכשמגיעים החגים, אל דאגה, המצית תדע לעדכן אתכם לבד שתצטרכו להטעין את המצית לפני כניסת החג ולקראת "יוםטוב". מדובר במצית המאפשרת הצתה של האש לפי הזמנים שאתם תגדירו במצית עצמה. אתם תבחרו אם תרצו אש כל עשר דקות או כל זמן אחר. 

חשוב לציין, בתחילת התהליך פנינו אל הרב אהרון בוטבול שליט"א. החתן של הרב עובדיה יוסף ז"ל.  הרב אהרון בוטבול אישר שהמצית כשרה ל "יום טוב" ונתן לנו את ברכתו ואיחל לנו הצלחה רבה. 

איך משתמשים במצית "יום טוב"? 

מצית יום טוב היא מצית בעלת שני מצבים. 

1. מצב רגיל - משמש כמצית רגילה, (ללא להבה).

2. מצב יום טוב - במצב יום טוב נדרש להגדיר טרם כניסת החג כל כמה זמן אתם מעוניינים שתהיה הצתה, לפי הפרשים של 15 דקות. 

דקה לפני ההצתה המסך יהפוך ללבן ויתריע עם ספירה לאחור שהמצית הולכת להוציא הצתה (קשתות חשמליות). אם נכבה ולא הספקתם להדליק את מה שתכננתם לא לדאוג, המצית תוציא שוב הצתה 10 שניות לאחר מכן. 

רוצים לרכוש את המצית הכשרה? לחצו כאן 

ולאחר מכן שוב פעם בהפרש של 15 דקות כל פעם לפי הזמנים שהגדרתם לפני החג. בנוסף לכך יש במצית "מצב לילה", עליכם להגדיר באיזה שעות אתם מעוניינים שלא תצא הצתה, ובכך תחסכו סוללה עבור כל החג בלי להטעין את המצית בעת החג. חשוב לציין שהמוצר מאושר על ידי הרב אהרון בוטבול שליט"א. המוצר עבר בדיקות מחמירות בנושא ההלכה. המוצר עבר בדיקת תקנים: (CE) (FCC).

אישורי הרבנים

צילום: ללא

צילום: ללא

צילום: ללא

צילום: ללא