החג הקרוב הופך לחוויה משמעותית וכיפית עבור הילדים

המרוץ לאפיקומן הוא בעצם משחק גיבוש משפחתי, לפני שרצים לחפש את האפיקומן. המשחק עוזר לילדים להנות מארוחת החג ומייצר עבורם חוויית חג חיובית וכיפית

חדשות כיפה תוכן שיווקי 23/03/23 15:20 א בניסן התשפג

החג הקרוב הופך לחוויה משמעותית וכיפית עבור הילדים
אפיקומן, צילום: Hadas Parush/flash 90

כמו בכל שנה, גם השנה הילדים ישבו סביב השולחן יחד עם כל המבוגרים. השנה ייצרנו משחק מיוחד בו הילדים יכולים לשחק בזמן סדר החג, אפשר לשחק אותו מתי שיתחשק להם (לא בהכרח בליל הסדר). המשחק עוזר לילדים להנות מארוחת החג ומייצר עבורם חוויית חג חיובית וכיפית.

תכירו את המרוץ לאפיקומן – משחק שכולו מוקדש לבילוי וגיבוש משפחתי.

אז מה זה המרוץ לאפיקומן ואיך משחקים אותו?

המרוץ לאפיקומן זה בעצם משחק גיבוש משפחתי, לפני שרצים לחפש את האפיקומן. במירוץ יש כ- 10 משימות הכוללות: חידון בעל פה על פסח, משחקים ספורטיביים, משחקים מצחיקים ומשימות מגניבות.

  •  זמן המשחק מאוד תלוי במשתתפים - יכול לקחת חצי שעה עד שעתיים.
  • המשחק מתאים לגילאי היסודי (אבל לא רק).
  • המשחק יכול להתקיים בבית.
  • מומלץ לשחק את המשחק בליל הסדר - אבל אפשר לשחק בו בכל יום בחג פסח.
ליל הסדר

ליל הסדר צילום: shutterstock

דוגמאות למשימות שיש במרוץ לאפיקומן

במרוץ יש 10 משימות שהמשתתפים צריכים לבצע כקבוצה ביחד. בין המשימות: חידון עם 3 שאלות לפסח, פעילות ספורטיבית של קליעה למטרה, "צוחק מי שצוחק אחרון" - משחק מצחיק עם בני המשפחה ועוד.

איך מקבלים את המשחק?

את המשחק מקבלים במייל להדפסה במדפסת ביתית - סידרנו לכם את הכרטיסיות בדפי A4 - כל שנותר לכם לעשות זה להדפיס, לגזור את הכרטיסיות ולהתחיל לשחק!

קדימה, זה בדיוק הזמן לרכוש את המרוץ לאפיקומן!

קצת עלינו:

אנחנו מומנטו, ואנחנו כאן בכדי לעשות לכם טוב על הלב. אנחנו אוהבים ליצור עבורכם רגעים משמחים. אתם יכולים למצוא אצלנו  אירועים איכותיים למשפחות וגם לארגונים, מתנות וחוויות בהתאמה אישית ואפילו קורסים דיגיטליים לילדים.

את מומנטו הקים אריאל חן, מפיק ויוצר תוכן, בוגר תואר בחינוך, עם ניסיון של מעל לעשור בעולם החינוך והאירועים. כל מה שנותר לכם לעשות - זה לרכוש את המרוץ לאפיקומן ולעשות לכם ולילדים שלכם חג שמח.