יום פינוק מושלם בעיר הגדולה

בקצב החיים המרתוני והתובעני אין כמו לקחת פסק זמן ולהתמסר להנאה, להירגע בסטייל ולחזור לשגרה עם אנרגיות טובות. תל אביב מהווה את נתיב הבריחה המושלם מהחיים האמיתיים ולא סתם היא מכונה "בועה". זה בדיוק המקום לאסקפיזם מבוקר ועד ליל

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף מלונות אטלס 22/03/23 17:34 כט באדר התשפג

יום פינוק מושלם בעיר הגדולה
צילום: רשת מלונות אטלס

תל אביב מפרגנת לבאים בשעריה באינספור הנאות החיים מהרפתקאות קולינאריות משגעות דרך חוויות תרבותיות ועד חיי לילה סוערים. בחרו לעצמכם פרטנר שתיהנו לבלות עמו זמן איכות ותכננו לפרטי פרטים את היום האולטימטיבי שיעלה לכם חיוך על הפנים, יפיג את כל הטרדות והדאגות ויאפשר לכם לתדלק משאבים עד יום הפינוק הבא. את היום שלכם אתם יכולים להתחיל בשילוב המושלם – ארוחת בוקר מפנקת וטיפול מסז' מרגיע שימלא אתכם באנרגיה לקראת היום המלא בטיולים ואקשן.

צילום: מירב-בן-לולו

פתיחה מענגת – ארוחת בוקר בבית מלון

אין כמו ארוחת בוקר, הארוחה הכי חשובה ביום - לשבת עם כוס קפה איכותי ומיץ סחוט טרי טרי מול נוף אורבני משגע עם מי שאוהבים ולהתפנק מבופה מזמין ועשיר בסלטים מגוונים, לחמים ומאפים טריים, ריבות ביתיות עבודת יד, ,גבינות בוטיק איכותיות להמשך יום אקטיבי ומופלא.

צילום: רשת מלונות אטלס

רשת מלונות הבוטיק אטלס, שלה מלונות קונספט אינטימיים ומדויקים במיקומים המבוקשים ברחבי תל אביב, מציעה ארוחת בוקר במלון גם לאורחים מבחוץ – סעודות מענגות ששמה דגש על קולינריה איכותית, והפרטים הקטנים, שימוש במוצרי פרימיום וחומרי גלם עונתיים ומוקפדים.

תוכלו לבחור אם להתחיל את הבוקר שלכם בסעודה בשדרה הכי מפורסמת בעיר במלון 65 ברחוב רוטשילד או בארוחה מלאה בהשראה וסטייל עם קונספט תיאטרלי במלון בקסטייג' הממוקם במבנה של תיאטרון האוהל ההיסטורי ואם תעדיפו הוויה אותנטית, הינכם מוזמנים לבקר במלון מרקט האוס בו המטבח הקלאסי פוגש קולינריה עכשווית שמביאה לצלחת את הפסיפס של ההוויה היפואית הייחודית והססגונית. 

צילום: רשת מלונות אטלס

אלטרנטיבה נוספת היא ארוחת בוקר שיקית בנחלת בנימין במלון פבריק. בין המנות שידליקו לכם את החך: מאפה קדאיף עם ירקות בגריל, בורקס סיגר עם ביצת עין ושקשוקה אדומה, סלטים, דגים, גבינות שנבחרו בקפידה ועוד מנות בפרזנטציה אסתטית ומעוררת תיאבון. מכאן – היום שלכם יהיה מרענן הרבה יותר ממה שחשבתם.

צילום: רשת מלונות אטלס

ואין כמו להתחיל את היום עם בריזה קרירה מהים. הקפה ראשון כשהים שנמצא במרחק נגיעה הוא תבלין שאין באף ארוחת בוקר אחרת - ככה יכול להתחיל היום שלכם במלון שלום & רילקס שמעוצב כמו אחוזה אירופאית בטוויסט אורבני. בופה צבעוני, בר סלטים ססגוני, עמדת בריאות, מבחר מיצים טריים ומנות חמות לבחירה. 

צהריים – להשתחרר בספא או לצאת לסיבוב בעיר

בשעות הצהריים תל אביב לא מנמנמת לרגע ואתם יכולים לחקור אותה לאורכה ולרוחבה בכל הפינות המסתוריות. מוזמנים להצטרף לסיור שייקח אתכם למסע בעקבות העיר הלבנה, המבנים לשימור, הסיפורים ההיסטוריים והאישים שהפכו אותה לכריזמטית ולמרתקת כפי שהיא כיום או סיור גרפיטי שכולו אמנות רחוב מלהיבה או סיור גסטרונומי בשווקים ואצל הבשלנים הלוקאליים שפותחים את המטבח בפני המבקרים.

יום פינוק הוא ללא ספק הזדמנות לחדש גם את המלתחה באחד הבוטיקים המדליקים של רחוב שנקין המחודש או בחנויות מעצבים של רחוב דיזינגוף, לגלות מציאות בבוטיקים המיוחדים בגן החשמל או פריטי וינטאג' בכיכר גבעון. 

צילום: מירב בן לולו

הערב עוד צעיר – לחגוג עד השעות הקטנות

תל אביב היא זירת הבילויים הבלתי מעורערת של המדינה והמקום שלא מפסיק להפתיע כל פעם מחדש במועדונים, הופעות סטנד אפ ומוסיקה, מסיבות וברים שוקקים. 

במלון פבריק תמצאו את באווירה בלתי מחייבת ומשלבת בין העולמות האלכוהולים והקולינאריים כשתפריט האוכל עומד בסימן הומאז' לתרבות הלילה הניו יורקית תוכלו לצלול לתוך הסצנה המקומית והתוססת. 

במלון בקסטייג' תמצאו בר "סטנלי" החדש שמגיש משקאות אלכוהוליים בייצור עצמי. סטנלי חרטו על דגלם ייצור אלכוהול מקומי בעבודת יד בהשראת חומרי גלם עונתיים ומקומיים. 

הזמינו מבעוד מועד יום כיף במלון בתל אביב כדי שתתחילו את היום בעיר וגם תסיימו אותו בעיר, להרגיש כמו המקומיים או כמו תיירים מההתחלה ועד הסוף. 

מחפשים מלון בוטיק כולל לינה? היכנסו לרשימת המלונות מבית רשת אטלס.


בשיתוף מלונות אטלס