משכנתא חדשה

מזל טוב! אתם רגע לפני רכישת דירת החלומות שלכם? כרוב אזרחי ישראל גם אתם כנראה נדרשים ללקיחת משכנתא לצורך קניית הדיר. אז איך מתנהל תהליך לקיחת המשכנתא? מה הוא כולל? איל מומלץ לבצע אותו על הצד הטוב ביותר? התשובות לכל השאלות במאמר שלפניכם

חדשות כיפה תוכן שיווקי 19/03/23 16:05 כו באדר התשפג

משכנתא חדשה
צילום: shutterstock

גם אתם לוקחים משכנתא חדשה

משכנתא היא אחד מהאמצעים הכי נפוצים של הישראלי הממוצע לרכוש דירה משלו. המשכנתא מאפשרת חלוקה של התשלומים, יחד עם קבלת בעלות על הדירה, כך שמצד אחד אינכם נדרשים לשלם את כל הסכום הבלתי אפשרי בבית אחת, ומצד שני הדירה כבר עוברת להיות בבעלות חלקית שלכם למרות שעדיין לא גמרתם לשלם עליה.

משכנתא חדשה לצורך רכישת דירה

הסיבה הנפוצה ללקיחת משכנתא חדשה, היא רכישת דירה. לשם רכישת הדירה הבנק יעניק לכם אחוז מימון שעומד על 75% מגובה הנכס, מה שאומר שאתם תידרשו להגיע עם הון עצמי שעומד על 25% משווי הנכס. מי יקבע את שווי הנכס שעל פיו יתחלקו האחוזים בינכם לבין הבנק? בדרך כלל את האחוזים יקבע שמאי מטעם הבנק ועל פי השווי שהוא יקבע יימדדו האחוזים השונים.

המרכיבים של משכנתא חדשה

משכנתא חדשה מורכבת מאין ספור מרכיבים קטנים כגדולים. הנתון הראשון של המשכנתא הוא כמובן גובה הסכום אותו אתם לוקחים למשכנתא, כאשר לנתון זה יש לצרף את גובה הריבית המצטרפת על הקרן. בנוסף, לפריסת התשלומים גם יש השפעה מהותית על תמהיל המשכנתא, כאשר לא ניתן להתעלם מגובה ההחזר החודשי שמשפיע גם הוא על כל המערך.

איך מבצעים משכנתא חדשה על בצד הטוב ביותר?

אם גם אתם רוצים לבצע את כל תהליך המשכנתא על הצד הטוב ביותר, ההמלצה היא להיעזר ביועצי משכנתאות, אשר יכולים להוביל לחיסכון כספי משמעותי ביותר, בגובה של אלפי עד מאות אלפי שקלים (!) בנוסף, יועצי המשכנתאות הם בעלי מומחיות שיכולו להתמקח עבורכם עם הבנקים השונים, וכך להשיג עבורכם את הצעת המשכנתא שהכי משתלמת לכם והכי מתאימה לנתונים האישיים ולצרכים הרלוונטיים שלכם בתמהיל המשכנתא.

לסיכום: משכנתא חדשה לוקחים רק עם יועצי המשכנתאות מבית Kar-ka

אם אתם רוצים לקחת משכנתא, אשר מצד אחד תשתלם לכם ותחסוך לכם כמה שיותר, ומצד שני תתאים לכם מכל הבחינות – ההמלצה היא להיעזר בשירותם המסור של יועצי המשכנתאות מבית Kar-ka. ליועצי המשכנתאות מבית Kar-ka יש את כל הכלים המקצועיים והמומחיות הנדרשת, כדי להשיג לכם מן הבנק את ההצעה שהכי משתלמת והכי מתאימה לכם.