מתלבטים על מתנה לחג? מצאנו עבורכם פתרון נהדר וידידותי לסביבה

מסתבר שחיסכון ושמירה על איכות הסביבה יכולים גם להיות חוויה. אז רגע לפני שאתם הולכים לרכוש עוד סט סירים שאף אחד לא צריך, הרשו לנו להציע לכם כמה רעיונות למתנות חג ברוח התקופה

חדשות כיפה תוכן שיווקי 19/03/23 16:01 כו באדר התשפג

מתלבטים על מתנה לחג? מצאנו עבורכם פתרון נהדר וידידותי לסביבה
צילום: סולאר לייט

חברת סולאר לייט מציעה מבחר פתרונות סולאריים לבית ולגינה. מוצרים מעוצבים המביאים לבית את כל היתרונות של האנרגיה הסולארית. מסתבר שחיסכון ושמירה על איכות הסביבה יכולים גם להיות חוויה. אז רגע לפני שאתם הולכים לרכוש עוד סט סירים שאף אחד לא צריך, הרשו לנו להציע לכם כמה רעיונות למתנות חג ברוח התקופה. חג הפסח ידוע בתור חג החירות, ובין היתר הוא מזוהה מאוד עם ניקיונות הפסח שאנו עושים בביתנו, והמתנות שאנו מחפשים ליקרינו וגם לעצמנו. ונראה שאין משהו סמלי יותר התואם לרוח החג, מאשר פתרונות תאורה סולארית לגינה. 

מעבדות לחרות - משתחררים מדלקים פוסיליים

האנרגיה הסולארית מאפשרת לכם להשתחרר מתלות רבת שנים באנרגיה מזהמת המבוססת על דלקים פוסיליים. במקום אנרגיה מזהמת ויקרה, אנו משתחררים ועוברים לאנרגיה ממקורות בלתי מתכלים ובלתי מזהמים. ולא רק שאנו משתחררים מהדלקים המזהמים, אנחנו משתחררים גם מהתלות ברשת החשמל ויכולים להתחיל להשתמש במכשירים זוללי חשמל ללא עלות! 

המעבר לאנרגיה סולארית מאפשר לכל אחד מאיתנו לחסוך בהוצאות חשמל בביתו, ובעודו נהנה ממבחר יישומים חווייתיים ושימושיים בחי היום יום. אך מעבר לתועלת האישית, ישנה גם תועלת סביבתית. בזכות המעבר לאנרגיה סולארית כולנו תורמים להפחתת הזיהום הסביבתי ופליטות גזי החממה. דבר שבפני עצמו נותן משמעות חדשה לניקיונות הפסח - בחג הזה אנחנו מנקים גם את הסביבה והופכים אותה לירוקה יותר. 

פתרון אנרגיה ירוק הופך לחוויה

בחברת סולאר לייט הבינו כבר זמן מה כי מדובר בעתיד בכל הנוגע לתאורה לגינה. לציבור אכפת מהסביבה והוא בהחלט מודאג משינויי אקלים. אך עד היום, עם כל הרצון הטוב, עבור רובנו האנרגיה הסולארית לא הייתה נגישה. החברה הבינה כי יש לספק לציבור פתרונות סולאריים פשוטים. וזאת באמצעות תאורה סולארית לגינה, הכוללת מגוון רחב של מוצרים המאפשרים לכולם להפוך את השימוש היומיומי בחשמל לידידותי לסביבה, זול וזמין. 

כיום סולאר לייט משווקת מבחר פתרונות סולאריים ביתיים ההופכים את האנרגיה הסולארית לחוויה -  התקנה פשוטה ומהירה, נוחות בשימוש, חיסכון בחשמל, עיצוב מנצח ופיצ‘רים מדליקים. החברה מעניקה שירות ואחריות על כל מוצריה. 

המוצרים המדליקים של החברה מסתמנים כאחד הפתרונות הטובים ביותר לחג הפסח. עבור אלו המחפשים מתנות בעלות ערך מוסף, מתנות שבאמת יהיה להן שימוש ותועלת בחיי היום יום. 

תאורה סולארית לגינה - המתנה לחג הפסח

האביב כבר כאן ואנו מתחילים להרגיש את הטמפרטורות עולות. ואחריו יגיע הקיץ הישראלי, התקופה שבה אנו אוהבים לשבת בגינה או במרפסת. להרגיש את הבריזה וליהנות מהאווירה. ועל מנת ליהנות מהגינה גם בשעות הלילה המאוחרות, אנו זקוקים לתאורה לגינה. 

תאורה סולארית לגינה יכולה להיות המענה הטוב ביותר עבור הגינה שלכם, ואפילו המרפסת או הגג. פתרון נוח שאינו דורש השקעה בתשתיות, וניתן ליישום מיידי. ומעל הכל מאפשר לכם ליהנות מתאורה ללא עלויות!

הפתרונות הקיימים היום מאפשרים לכם ליהנות מחשמל חינם בשעות החשיכה. הם מגיעים בעיצוב יפה ומבחר סגנונות. וזאת לצד עמידות לכל תנאי מזג האוויר והתאמה לשימוש חיצוני. פשוט ממתנת פסח מושלמת. 

תאורה וגם אווירה

תאורה סולארית לגינה מתאימה לכל מי שמחפש אווירה חווייתית. תאורה לגינה מסייעת לבנות את האווירה המיוחדת בגינה, וזהו חלק בלתי נפרד מהחוויה שלכם.. הם הופכים את הגינה שלכם למקום מושך ומעורר עניין. אך החידוש הוא שהיום ניתן לעשות זאת באמצעות אנרגיה סולארית - בזכות פתרונות יצירתיים כמו גרילנדה סולארית או כדורים סולאריים ניתן לתת לכל גינה מראה של גן קסום. 

התאורה תיצור את האווירה הנעימה לכל בילוי לילי עם החברים ועם המשפחה. היא תהפוך את גינתכם למקום מפלט של שפיות ורוגע. 

הפתרונות הסולאריים של סולאר לייט תורמים לאווירה העיצובית, וגם בעלי ערך עיצובי בפני עצמו. הם מעוצבים בסגנונות עיצוביים המעניקים לגינה את חן והדר, ובעזרתם ניתן גם להדגיש אלמנטים ותחושות בגינה.

גרילנדה סולארית לגינה - קישוט מדהים לחג צילום: סולאר לייט

אווירת וינטג‘ קסומה 

אם אתם אוהבים את המראה הקלאסי, זה בשבילכם! ניתן לתת לגינה מראה מיוחד עם גופי תאורה מסוגננים המזכירים את העששיות של פעם, אך משלבים טכנולוגיות חדשניות. ניתן להשיג עששיות תאורה סולאריות בעיצוב וינטג׳, אך עם טכנולוגיות של היום. ניתן למקם אותן בכל מקום בגינה, גם על השולחן וליהנות מתאורה מדהימה. ניתן גם לתלות אותן באמצעות דוקרנים בכניסה לבית ולאורך השבילים. 

אווירה חגיגית בין רגע

כל אחד אוהב את הגינה שלו בסגנון אחר. ולפעמים אנו אוהבים לעצב את הגינה שלנו בצורה שונה עבור אירועים מיוחדים. וגם כאן הפתרונות הסולאריים מציעים פתרונות - בעזרת תאורה סולארית לגינה ניתן לתת לגינה אווירה חגיגית ואפילו צבעונית. 

ישנו מבחר של מוצרים משגעים הכוללים צנצנות סולאריות עם תאורת לד צבעונית המתאימות לתליה. רשתות לדים וגרילנדות סולאריות בעזרתן ניתן לחפות ולקשט עצים, שיחים, קירות ואובייקטים שונים. וגם שרשראות כדורים צבעוניים לאווירה ססגונית. מעולה לכל מי שרוצה לחגוג את הקיץ ולהפוך את הגינה למקום שמח ומלא חיים. 

להפוך את הגינה למקום פסטורלי בין רגע

בעוד אין ספק על חשיבות התאורה ביצירת החוויה והתחושות בגינה, בפועל עד היום זה לא היה דבר פשוט ובטח שלא התאים בתור מתנה לפסח. מי שרצה ליהנות מתאורה לאורך השביל או על קירות חיצוניים נדרש להשקיע בתשתיות חשמל יקרות. וכמובן שנדרשתם לתכנון קפדני, הרי לאחר שהתאורה הותקנה, הזזתה תדרוש השקעה נוספת ואנשי מקצוע שיבצעו זאת. 

תאורה סולארית לגינה היא לא רק חיסכון בחשמל, היא גם שינוי מהפכני בכל צורת החשיבה שלכם. המונח ’התקנה‘ שעד היום נתפס כפעולה של חשמלאים, פתאום הופך לפעולה פשוטה כנעיצת דוקרן באדמה, או קידוח מהיר של שני ברגים. אתם משתחררים מהתלות באנשי המקצוע והעלויות הכרוכות בכך. ניתן בקלות להתקין את התאורה, וגם לשנות את מיקומה אם תרצו, כל עוד המקום הרצוי חשוף לשמש. 

בעזרת תאורה סולארית לגינה ניתן להפוך את הגינה למקום פסטורלי בין רגע. ישנם מבחר פתרונות הכוללים תאורה לבנה ורכה, ספוטים צבעונים ואפילו פרוז‘וקטורים חזקים. הפתרונות מתאימים לכל גינה.