מחפשים מסעדה כשרה למהדרין באילת? תכירו את משהו מתבשל פה

אילת היא יעד מאוד פופולארי בקרב הדתיים ושומרי המסורת, היא מצד אחד מאפשרת ליהנות מיתרונות של חופשה ומצד שני מציעה מגוון של מסעדות כשרות ובתי כנסת, דבר המושך את האוכלוסייה הדתית לבקר באילת. אז יצאנו לסיבוב בעיר על מנת לסקור את המסעדות הכשרות באילת, והפעם ביקרנו במסעדת "משהו מתבשל פה"

חדשות כיפה תוכן שיווקי 15/03/23 15:42 כב באדר התשפג

מחפשים מסעדה כשרה למהדרין באילת? תכירו את משהו מתבשל פה
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

מסעדה כשרה למהדרין באילת- הופתענו

בכל הנוגע למסעדות, אילת מבורכת במגוון רחב, אבל כשמחפשים באופן נקודתי מסעדה כשרה למהדרין בהכשר הרב מחפוד, המגוון הכל כך רחב הזה, מצטמצם. אז יצאנו לחפש מסעדה כשרה איכותית וטעימה בעיר המתויירת ביותר בישראל, והופתענו לטובה!

תכירו את מסעדת "משהו מתבשל פה"

ל"משהו מתבשל פה" הגענו בעקבות המלצה חמה כדי להבין על מה כל המהומה. המסעדה היא כשרה למהדרין בהשגחת הרב מחפוד והיא מציעה מאכלים מסורתיים לצד מטבח עדכני. כשהגענו הופתענו מהמגוון העצום של תבשילים ביתיים, בשרים ודגים בשלל וריאציות, מבחר תוספות, וסלטים טריים ואיכותיים.

הם משתמשים בחומרי הגלם האיכותיים והטריים ביותר וזה מורגש בטעם

כשאתה יוצא לחופשה לפעמים אתה רוצה להרגיש שוב בבית, והאוכל שלהם פשוט החזיר אותנו לתחושות, לריחות, ולטעמים שעליהם גדלנו.

יריד האוכל הגדול בימי שישי- קייטרינג לשבת

בימי שישי החל מהשעה 09:00 בבוקר ועד השעה 16:00 ניתן להגיע למסעדה ולהנות ממגוון תבשילים ביתיים, תוספות וסלטים. המבחר עצום, מעל 40 סוגי תבשילים, על מנת שכל אחד יוכל להגיע ולמצוא דברים שהוא אוהב בהתאם לטעם האישי שלו, הכל בהכשר של הרב מחפוד. את האוכל מוזגים לקופסאות ומשלמים לפי משקל.

האווירה במקום

אם יש משהו שאהבנו במיוחד זה את האווירה, המקום מרגיש מצד אחד צנוע ופשוט ומצד שני מזמין וביתי. האנשים חייכנים, והריחות? מעוררי תיאבון.

מסעדת בשרים כשרה למהדרין באילת

מסעדת משהו מתבשל פה היא מסעדת תבשילי בית, עם תפריט משתנה כל יום מאחר והאוכל טרי יום יום. מלבד התבשילים המסעדה מציעה מגוון בשרים על האש במנגל פחמים מיוחד. אם אתם מחפשים מסעדת בשרים כשרה למהדרין בהכשר הרב מחפוד באילת, אנו ממליצים בחום לבקר במסעדה

מה מומלץ להזמין?

בכנות, הכל נראה טעים במיוחד

אנחנו הזמנו את הדגים המרוקאים, החזה עוף ממולא ירקות, קציצות דגים, זיתים מבושלים ואורז צהוב. התענגנו על כל ביס. המלצה- חייב לטעום את הדגים המרוקאים של המסעדה, מדובר במתכון מנצח שעל פי שף המסעדה, עובר מדור לדור.

מה ההכשר של מסעדת "משהו מתבשל פה"?

המסעדה כשרה למהדרין, ובנוסף כשרות בהשגחת הרב מחפוד, והבשר כמובן חלק בהשגחת הרב מחפוד. כשדיברנו עם הבעלים של המקום, הבנו שנושא הכשרות מאוד חשוב ללבו, המטרה היא להנגיש את האוכל הכשר למהדרין לכל סוגי האוכלוסיות ולתת מענה לביקוש של מסעדה כשרה למהדרין באילת בהשגחת הרב מחפוד.

איזה עוד יתרונות יש למסעדת "משהו מתבשל פה"?

מעבר לאווירה הטובה ולאוכל האיכותי, הטרי והטעים- מצאנו עוד כמה יתרונות למקום:

  1. שירות משלוחים בכל אילת
  2. עובדים עם סיבוס
  3. נותנים גם שירותי קייטרינג לאזכרות, אירועים, ימי הולדת, בריתות, בר/בת מצווה ואירועי חברה
  4. ניתן לערוך אירועים כשרים במקום
  5. תפריט מיוחד לעסקים עם כשרות מלאה

היכן אתם ממוקמים?

אנחנו מחכים לכם ב-המסגר 5, אילת 

וזמינים לכל שאלה במספר הטלפון: ⁦077-455-0125

מזמינים אתכם להגיע אלינו בשעות: א-ה 11:00- 21:00

שישי 09:00- 16:00