עורך דין מקרקעין באשדוד

עורך דין מקרקעין באשדוד הוא האדם שתיתקלו בו בבואכם למכור או לקנות נדל"ן. אם זה דירה, קוטג', וילה או מגרש וכדומה. עורכי דין למקרקעין עוסקים בייצוג הפן המשפטי של הליך המכירה והרכישה

חדשות כיפה תוכן שיווקי 14/03/23 15:20 כא באדר התשפג

עורך דין מקרקעין באשדוד
עורך דין, אילוסטרציה, צילום: shutterstock

הסכמי מכר נדל"ן הם אומנם הסכמים חוזיים לכל דבר אך יחד עם זאת רצוי שיערכו על ידי עורך דין שתחום התמחותו הינה מקרקעין ונדל"ן. ההיבטים הייחודיים של עולם עסקאות המכר מצריך הגנות ספציפיות לרוכש ולקונה והתמודדות מול גופים מסוימים.

הבעלות על נדל"ן היא בעלות קניינית וחשוב להביא כל הסכמה חוזית לידי רישום מסודר שיהפוך את הזכות החוזית לקניינית. עורך דין נדל"ן יסדיר את הזכויות שלכם בהתאם וימנע ממצבים בהם יש חשש להבטחתן.

מהם תחומי העיסוק של עורך דין מקרקעין באשדוד?

כאמור, עורך הדין למקרקעין עוסק בפן החוזי. אך עריכת ההסכם היא נדבך קטן בהיקף העבודה. עורכי הדין למקרקעין באשדוד עוסקים בדרך כלל בפן המיסוי שיכול להפוך עסקה שנראית על פני השטח כעסקה חלומית לעסקה שהיא בור ללא תחתית.

הדינים משתנים לפי אופי העסקה וסטטוס הרוכש והקונה. אין דין ממיסוי מקרקעין של דירה יחידה כדין דירה שניה או דירת ירושה ואילך. לכן חשוב ביותר לבצע שיחת הכרות מקיפה עם עורך הדין במסגרתה הוא ישאל שאלות רבות ומכווינות כדי להימנע מתאונות מס!

ישנם גם לא מעט דרכים להפחתת חבות במס ולכן יש להתכונן כנדרש. 

מהי ההתמודדות מול הרשויות באשדוד?

עורך דין מקרקעין באשדוד מכיר היטב את העיר ועוסק במסגרת הייצוג בתקשורת רבה מול רשויות הרישום ורשויות המס המסופחות לעיר. 

עו"ד מיומן עובד במקביל עם אנשי מקצוע נוספים, כמו שמאי מקרקעין, אדריכל, בדק בית ועוד. אנשי מקצוע אלה מסיעים לעורך הדין לעיתים לבסס הצהרות למול רשויות המס השונות או למול אגף תכנון ובניה ולהכין את אסטרטגית הלקוח באופן מיטבי. 

ישנם כלים רבים המאפשרים מרחב מו"מ למול הרשויות השונות. 

איך לבחור עורך דין נדל"ן ?

עורך דין נדל"ן אמיתי חי את תחום ההשקעות. שימו לב שמשרדו של עורך הדין מתמקד בתחום הנדל"ן והמיסוי וידע לספק לכם מעטפת מרגיעה וביטחון בשלבי המכר. 

חשוב לציין כי אין רלבנטיות לגילו של עורך הדין, היות ומדובר בתחום שמתעדכן חדשות לבקרים, בייחוד בפן המיסוי. על כן, עצם המיקוד בתחום היא הדגש החשוב ביותר. 

אל תשכחו שבסופו של יום, אתם בוחרים איש מקצוע שעתיד ללוות אתכם ולעולם אל תתפשרו על אדם שאינו זמין עבורכם או שאתם מרגישים עימו לא בנוח. ללא קשר לכמות העומס והעבודה של עו"ד, עליו לתת לכם בראש ובראשונה שירות מקצועי ואמין וללא תנאי הבסיס הללו לא כדאי להיכנס למערכת היחסים. 

לייצוג בעסקאות מקרקעין אתם מוזמנים לפנות אל שביט פיאלקו- משרד עורכי דין באשדוד המספק שירותי עורך דין מקרקעין – נדל"ן , צוואות – ירושות, ייפוי כוח מתמשך וליטיגציה אזרחית מסחרית. 

לתיאום: 0778036361