7 טיפים על הדפסת מדבקות לעסקים

מדבקות לעסקים הם לא טרנד חולף, מדובר באפשרות פרסום נוחה, קלה ליישום ונגישה. מאיר אידלמן מחברת ROLTAG המתמחה בייצור של מדבקות עם שבע טיפים לבעלי העסקים

חדשות כיפה תוכן שיווקי 14/03/23 13:01 כא באדר התשפג

7 טיפים על הדפסת מדבקות לעסקים
מדבקות, חשוב לכל עסק, צילום: shutterstock

קורה לנו לא מעט שאנו נתקלים ברכבים עם מדבקות דהויות שמפרסמות עסקים שנעלמו מהתעשייה לפני שנים. לעיתים אנו שולפים קלסר או מחברת ישנה ש"שכבו" במגירה של המשרד ומגלים שיש בהם מדבקות עם פרסומים של עסקים שונים שעבדנו עמם בעבר. שכן, מדבקות לעסקים הן חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו.

"אם קראתם את פסקת הפתיחה, אתם וודאי מבינים כי הדפסת מדבקות לעסקים הן לא טרנד חולף. מדובר באפשרות פרסום נוחה, קלה ליישום ונגישה. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולהיפגש עם מאיר אידלמן מחברת ROLTAG המתמחה בייצור של מדבקות כבר למעלה מ – 50 שנה ( לאתר החברה: roltag.co.il ). מהם הטיפים שכל בעל עסק צריך לדעת אודות הדפסה מסוג זה. אם אתם מתכננים להדפיס מדבקות לעסק שלכם מכל סיבה שהיא, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו מהם 7 הטיפים שאתם צריכים להכיר וליישם.

טיפ מספר 1 – תשאלו את עצמכם מה הצורך שלכם?

אל תמהרו ליצור קשר עם בית דפוס שמתמחה בהדפסה על מדבקות לעסקים. שכן, עליכם קודם כל לשאול את עצמכם: "למה אנחנו צריכים מדבקות?". במקרים רבים, יש צורך במדבקות מסוג זה לצרכי מיתוג. כלומר, כדי לגרום לאנשים להיחשף למותג שלכם ולזכור אותו. במקרים אחרים, המדבקות משמשות לצורך במעקב אחר מלאי. אלו רק 2 סוגים מתוך מגוון רחב של מדבקות לבתי עסקים. אתם לצאת מנקודת הנחה שבית הדפוס מקבל הזמנות של מדבקות לצרכים מגוונים. כך שעליכם להכיר בצורך שלכם ולהסביר אותו על הצד הטוב ביותר. הסבר מעמיק וברור יאפשר לכם לדעת שאתם מבצעים הזמנה של מדבקות שמותאמת לעסק שלכם.

טיפ מספר 2 – תבצעו תכנון מקדים

אם יש לכם צורך במדבקות לצורך פרסום או מיתוג, חשוב שתדעו שהמדבקות מוגבלות בשטח. כך שאם יש מידע כלשהו שצריך להופיע על גבי המדבקה, עליכם לתכנן מראש את תוכנו. שימו לב שאתם מצמצמים את האינפורמציה למינימום האפשרי. שכן, עומס של מלל על גבי המדבקה עשוי לגרום לצופים להתעלם מקיומה.

טיפ מספר 3 – תהיו יצירתיים

עליכם להיות יצירתיים ככל הניתן. ההמלצה היא לשים לב כי אתם מביאים מידע חדש ועדכני. כזה שמייחד אתכם משאר העסקים שמציגים שירות או מוצר מאותה קטגוריה. אם אתם מתכננים למתג את העסק שלכם באמצעות המדבקה, כדאי לכם לבחור צבע שנחשב למיוחד ולא שגרתי. ההמלצה היא לערוך מחקר מקיף אודות המתחרים שלכם ולבחון איך המדבקות והלוגואים שלהם נראים. לאחר מכן, תבחרו בפונט, צבע ועיצוב ששונה לחלוטין משלהם.

טיפ מספר 4 - תראו במו עיניכם את מגוון המדבקות הקיים

בהגיעכם אל בית דפוס שמבצע הדפסה של מדבקות לעסקים, אתם צפויים לגלות כי יש מגוון עצום של מדבקות שעשויות מחומרים שונים. החומרים הבולטים ביותר הם נייר ופוליאסטר. חשוב שתראו במו עיניכם את המגוון הקיים ותבחנו מהו החומר המתאים לכם ביותר. שכן, אם תזמינו מדבקות תוך הסתכלות מרחוק על היצע המדבקות באמצעות המחשב או הנייד בלבד(באתר אינטרנט של בית הדפוס לדוגמא), אתם עשויים לגלות שהתמונה לא המחישה את המציאות באופן מיטבי. אם מסיבה כלשהי אין לכם אפשרות להגיע אל בית הדפוס, כדאי שתבקשו לקבל סרטון וידאו שימחיש את המראה של המדבקה מכל כיוון.

טיפ מספר 5 – תבדקו את איכות המדבקות

אחד הדברים שחשובים לכל בעל עסק שמבצע הזמנה של מדבקות היא האיכות שלהם. שכן, כל אחד רוצה לדעת שהמדבקות שהוא יקבל יהיו חזקות ועמידות לאורך זמן. חשוב מאוד לבחון את עניין האיכות באופן מעמיק. שכן, אתם לא רוצים לבצע הזמנה גדולה של מדבקות ולגלות בסופו של דבר שהן נקרעות בעת ניסיון ההוצאה מהגליל או שהן דוהות לאחר זמן מה.

טיפ מספר 6 – תבדקו את הניסיון והמקצועיות של בית הדפוס

יש מי שחושבים שרכישה של מדבקות לעסק מצריכה בירור מעמיק אך ורק בנוגע למדבקות עצמן, אך האמת היא שאין זה נכון. שכן, אתם יכולים לבחור במדבקות שעונות על כל הקריטריונים שצוינו עד כה ולגלות שתקבלו מדבקות שונות לחלוטין מאלו שהזמנתם מלכתחילה. כדי להימנע ממצב שכזה, עליכם לערוך בירור מעמיק אודות בית הדפוס ממנו אתם מתכננים להזמין את המדבקות. אם זו הפעם הראשונה שאתם מבצעים הזמנה שכזו, עליכם ליצור קשר עם בעלי עסקים אחרים שאתם מכירים ולבדוק איזה בית דפוס מעניק להם את השירות על הצד הטוב ביותר.

טיפ מספר 7 – תבדקו אם יש אפשרות לבצע משלוח של ההזמנה

בתי עסקים רבים מעוניינים לא פעם לבצע הזמנה גדולה של מדבקות לעסק שיגיעו עד לפתח המשרד שלהם. שכן, בעל העסק מעדיף להתמקד בענייניו ולא לשלוח עובדים או שליחים אל בית הדפוס. אם אתם מתכננים להזמין מדבקות לעסק, כדאי שתבדקו מראש אם בית הדפוס שבחרתם מספק שירות משלוחים. אם תגלו שלא קיים שירות כזה בבית הדפוס הנבחר, תוכלו לפנות אל חברת שליחויות חיצונית שתבצע את המשלוח מבית הדפוס עד למשרד שלכם.

לסיום

הדפסה של מדבקות לעסקים אינה עניין של מה בכך. מדובר בהליך מורכב שמצריך היכרות עם כל מיני פרטים חשובים. כעת, יש בידיכם את כל הפרטים הללו. כך שנותר לכם רק ליישם את 7 הטיפים שצוינו לעיל ולבצע הדפסה של מדבקות איכותיות לעסק. יש לנו בעבורכם עוד המון מידע וטיפים מקצועיים מפי המומחים הבולטים ביותר בארץ אז המשיכו למדור "דעות" שלנו כדי לקרוא עוד.