הביקוש לביטוח לא מסתיים אף פעם: השוואת ביטוח רכב בקליק

שוק הרכב סגר את שנת 2022 עם מכירות של למעלה מ-200 אלף כלי רכב חדשים. רגע לפני שהם יצטרפו למיליוני הרכבים בכבישים, על הנהגים לרכוש ביטוח רכב מתאים. עם אתרי השוואות הביטוחים, הדרך לפוליסת ביטוח הרכב המשתלמת והאיכותית מתקצרת פלאים. 5 סיבות לאמץ את השיטה

חדשות כיפה תוכן שיווקי 28/02/23 17:52 ז באדר התשפג

הביקוש לביטוח לא מסתיים אף פעם: השוואת ביטוח רכב בקליק
צילום: seo

268,145 רכבים נמכרו בישראל בשנת 2022. עד מהרה נתחיל להרגיש אותם בעומסים בכבישים, אבל לא לפני שיירכשו ביטוח רכב מתאים. החדשות הטובות הן שביטוח הרכב הנכון נמצא ממש במרחק נגיעה (על מסך הסמארטפון), או הקלקה על העכבר. המקום למצוא ביטוח רכב משתלם ואיכותי בעידן המודרני, הוא האינטרנט, והדרך היא השוואת מחירי ביטוח. למה להשוות? הנה 5 סיבות פשוטות.

לא מבזבזים זמן

מועד חידוש הפוליסה מתקרב ואתם במרוץ נגד הזמן. במשך שעות או ימים אפילו, אתם עושים טלפונים לסוכני ביטוח, מתרוצצים בין סוכנות לסוכנות כדי למצוא את ביטוח הרכב הבא שלכם, לפני שיהיה מאוחר מדי. מדובר במצב מוכר לכולם, אבל הוא לא חייב להיות המצב הרגיל. כיום יש אלטרנטיבה יעילה שחוסכת לכם זמן יקר - ביטוח רכב אונליין. 

האתר שהביא את הבשורה היה בסטי, אתר השוואות הביטוחים הראשון בארץ, שכיום הוא גם הגדול ביותר בתחום. נכנסתם לאתר בסטי? יצאתם עם ביטוח רכב תוך פחות מ-5 דקות. איך זה אפשרי? פשוט כך: מזינים פרטים, מגלים הצעות ביטוח מותאמות לנתונים שלכם ושל הרכב, ובסטי משווה אותן בשבילכם כדי שאתם לא תצטרכו להתאמץ. 

חוסכים כסף

מדובר בנתון משמעותי, במיוחד לאור העובדה שמחירי הביטוח נמצאים במגמת עלייה בשנים האחרונות: ב-2022 לבדה, מחירי ביטוח הרכב זינקו ב-20%, בין היתר בשל עלייה חדה במספר תאונות הדרכים ובמחירי חלקי החילוף לרכב. אבל כשמחפשים ביטוח רכב באונליין, יכולים לחסוך לא מעט על הביטוח. 

אתרי השוואות ביטוחים מרכזים עבורכם רק את הצעות הביטוח הרלוונטיות לפרטים שלכם ושל כלי הרכב שאתם מעוניינים לבטח, ללא תיווך של סוכן (משתנה שבדרך כלל מייקר את הפוליסה). בבסטי לוקחים את זה צעד אחד קדימה, מציגים את הצעות הביטוח הזולות ביותר בשוק ומאפשרים לגולשים לסנן את תוצאות החיפוש לפי משתנים שמקנים הנחה בביטוח הרכב - מכסת ק''מ מסוימת שהרכב נוסע בשנה, רכב שלא נוסע בשבת ועוד

היצע רחב יותר

כשמחפשים ביטוח רכב בשיטה המסורתית, עוברים לכל היותר על 3-2 חברות ביטוח לפני שמקבלים החלטה - לחזור לחברה שביטחנו בה את הרכב בשנה שעברה. עם בסטי לעומת זאת, מכסים את רוב שוק הביטוח בכמה קליקים בודדים על העכבר. באופן הזה, אתם מגלים את כל אותן הצעות ביטוח משתלמות ונוחות שלא הייתם נחשפים אליהן בדרך אחרת. 

למה חשוב לעבור בין כמה שיותר חברות ביטוח בדרך אל היעד? שתי סיבות: האחת, כל חברת ביטוח מבצעת הערכת סיכונים ועל פיה מחליטה אילו רכבים הכי משתלם לבטח. כשאתם מכסים היצע רחב ככל שניתן של חברות ביטוח, הסיכוי שתגיעו לחברה המבטחת את סוג הרכב שלכם גדל משמעותית. הסיבה השניה היא שמרבית חברות הביטוח מעניקות הטבות למצטרפים חדשים, 3 חודשים מתנה בביטוח המקיף, הנחה במחירי הביטוח לתקופת זמן מסוימת ועוד.  

 חיפוש ממוקד ואישי יותר

עולם ביטוח הרכב הוא גדול ומסועף, קל מאוד ללכת לאיבוד בין כל החברות והסוכנויות, הפוליסות, הכיסויים והתנאים. בסטי עושה לכם סדר בבלאגן, ומציג אך ורק פוליסות ביטוח צד ג' או מקיף רלוונטיות לפרופיל שלכם ושל כלי הרכב שברשותכם. את תוצאות החיפוש ניתן לברור בעזרת מסננים שונים באתר, חלקם הוזכרו מוקדם יותר בכתבה אבל מלבדם יש עוד - כשאתם מבצעים השוואת ביטוחים אתם יכולים לברור את תוצאות החיפוש על בסיס השתתפות עצמית, המלצות הגולשים, הפוליסות הזולות ביותר, כמו גם לערוך סינון לפי חברות ביטוח.

כשאתם משווים בין מחירי ביטוח רכב בבסטי ידכם על העליונה. אתם מכתיבים את החוקים - אילו פוליסות תהיו מעוניינים לראות ואילו לא. כשאתם מדלגים בין פוליסה אחת לאחרת באתר, המסע בדרך לפוליסה הבאה שלכם לא רק הופך מהיר ויעיל אלא אישי הרבה יותר.   

אובייקטיביות

יתרון נוסף של בסטי, שהציב אותו בפסגת התחום בארץ, הוא אובייקטיביות. הצעות הביטוח עצמן מוצגות באתר באופן שקוף, נטול אינטרסים, הטיות או מניעים נסתרים. סדר הופעתן בתוצאות החיפוש הוא שרירותי, רנדומלי לחלוטין. הסיבה שאתם רואים באתר פוליסות מטעם חברות X Y או Z ולא אחרות כי הן פשוט מתאימות לנתונים שלכם, בעלות פוטנציאל טוב לספק מעטפת הגנה אפקטיבית בדרכים. 

גם כשאתם לוחצים על פונקציית ההשוואה באתר, בסטי מציג לכם את הפוליסות שבחרתם, מדגיש בפניכם את הסעיפים או הפרטים הקטנים בהם הפוליסות נבדלות זו מזו, מבלי לתעדף אחת על פני אחרת, פשוט מציג את הדברים כפי שהם. האינטרס היחיד של בסטי, הוא יצירת פלטפורמה אינטראקטיבית ופשוטה, בה כל אחד ואחת יכולים למצוא את ביטוח הרכב הבא שלהם בקלות ובמהירות, מבלי להתאמץ או לשבור את הראש.  

 יש מה להשוות

מעל 260,000 רכבים נקנו בישראל בשנת 2022 לבדה. המסקנה - כמות הרכבים בישראל הולכת וגדלה ונראה שמגמה זו לא עומדת לעצור בקרוב, אלא רק להתעצם. כל רכב שעולה על הכביש, בין אם טרי מהניילונים או וותיק שכבר ראה דרכים, צריך להיות מצויד בביטוח רכב מתאים כדי לנסוע. 

כיום לא צריך לעבוד קשה כדי למצוא ביטוח רכב שיתאים לשגרת הנסיעות ויענה על מכלול הצרכים של כל נהג - אלא פשוט להשוות בין הצעות ביטוח באינטרנט. אתרי השוואות הביטוחים הם רבים ומגוונים, אך בבסטי תקבלו את החבילה השלמה: חווית משתמש ידידותית ומותאמת אישית. 

עם בסטי תקיפו את רוב שוק ביטוח הרכב בארץ, תעברו בין הצעות ביטוח, תבררו אותן עם מסננים שונים ותחסכו המון זמן וכסף. תוך פחות מ-2 דקות תצאו עם ביטוח רכב - בדיוק בשבילכם.