עולם הוויסקי של בנא משקאות

בנא משקאות היא הרשת המובילה בארץ למכירה, שיווק והפצה של יינות ומשקאות חריפים. על מנת להגדיל את היצע הוויסקי לקהל שומר הכשרות, רשת בנא משקאות החלה לייבא בעצמה מספר רב של בקבוקים עם כשרויות בדרגות שונות

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף בנא משקאות 28/02/23 12:47 ז באדר התשפג

עולם הוויסקי של בנא משקאות
צילום: בנא משקאות

בנא משקאות היא הרשת המובילה בארץ למכירה, שיווק והפצה של יינות, משקאות חריפים, בירות, משקאות קלים ואנרגטיים, סיגרים, מוצרי גורמה ואביזרים נלווים לקהל הפרטי והעסקי. הרשת מפעילה 32 סניפים בפריסה ארצית ומציעה ללקוחותיה: מגוון ענק של משקאות של המותגים המובילים בעולם לצד מותגי אלכוהול ייחודיים ובלעדיים ברשת, צוות עובדים מקצועי בעל ידע וניסיון בתחום היין והאלכוהול, חווית קניה לצד מחיר אטרקטיבי, מועדון לקוחות המעניק הנחות והטבות בכל רכישה וגם חבילות אלכוהול לאירועים במחירים אטרקטיביים כולל אפשרות להחזרת בקבוקים שנשארו מהאירוע. הרשת מציעה לקהל מגוון סדנאות של טעימות יין, וויסקי, קוקטיילים ובהתאמה אישית לאופי הסדנא ולכמות האורחים.

יותר ויותר אנשים בוחרים את הוויסקי

בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה מעניינת. יותר ויותר אנשים בוחרים את הוויסקי כמשקה המועדף עליהם לשתייה קבועה. משקה שהיה שמור לקהל המבוגר יותר מתחיל להראות את טביעת הרגל שלו גם בקרב הקהל הצעיר. אשר האחרון מגדיל את התעניינותו בתחום והחל לצאת ולחקור עוד ועוד בקבוקים מעבר לבקבוקי הוויסקי המוכרים שאתנו כבר שנים.

כאשר אנו מדברים על וויסקי וכשרות אנו עדים לבעיה. כאשר חלק ניכר מן המזקקות בוחרות ליישן את הוויסקי שלהן בחביות אשר הכילו בעבר יין על מנת לשבח את טעמו של הוויסקי. הבעיה מגיעה כאשר ברובם המוחלט של המקרים חביות היין הכילו יין שאינו כשר. על מנת להגדיל את ההיצע לקהל שומר הכשרות, רשת בנא משקאות החלה לייבא בעצמה מספר רב של בקבוקים עם כשרויות בדרגות שונות אשר מאפשרים לקהל שומר הכשרות להנות מהחוויה המלאה.

פיור סקוט

בקבוק מיוחד וטעים המגיע אלינו ממזקקת בלאדנוך המעוטרת. הוויסקי הינו בלנדד ומציג מורכבות טעמים ועישון קליל ברקע. הביטוי הנהדר הזה זכה במדליות זהב בתחרויות רבות ושמר על המיקום שלו בתור בקבוק שחייב לחזור אליו. הבקבוק מגיע בחוזק של 40 אחוז אלכוהול.

צילום: בנא משקאות

סילבר סיל

כאשר אנו מחפשים סינגל מאלט קליל ונעים לשתייה יומיומית, הסילבר סיל יכול להוות אופציה מצויינת. מדובר בסינגל מאלט במחיר נגיש שיושן בחביות שהכילו בעבר וויסקי אמריקאי. מה שמאפשר את הכשר הבקבוק. מהווה בקבוק כניסה מעולה לעולם הסינגל מאלט. הבקבוק מגיע בחוזק של 40 אחוז אלכוהול.

טוליברדין סוברין

הסינגל מאלט הראשון בסדרה של המזקקה הוותיקה שקיימת איתנו כבר מ-1488! מיושן בחביות שהכילו בעבר וויסקי אמריקאי והוא נעים ומיוחד לאנשים שכבר טעמו בקבוק או שניים ומחפשים בקבוק קצת יותר מעניין. הבקבוק מגיע בחוזק של 43% אלכוהול.

צילום: בנא משקאות

טוליברדין 15 שנים

כאשר אנו עולים בסולם הדרגות אנו מגיעים לביטוי הנהדר הזה של מזקקת טוליברדין הוותיקה. גם כאן אנו מדברים על יישון בחביות שהכילו וויסקי אמריקאי ומאפשר הכשר לבקבוק בעל עושר טעמים. הבקבוק מגיע בחוזק של 43 אחוז אלכוהול.

צילום: בנא משקאות

בלאדנוך 11 שנים

וויסקי טעים ומורכב, המגיע אלינו מאחת המזקקות הבודדות באזור לואולנד המבוקש. מגיע בחוזק של 46.7% כסטנדרט במזקקה ומציג אתגר לשתיין היומיומי עם וויסקי שפחות מדולל ויותר טעים. מיושן בחביות שהכילו בעבר ברבן, לא מסונן בקירור וללא הוספה של צבעי מאכל.

צילום: בנא משקאות

סדרת DS TAYMAN

בין הבקבוקים המיוחדים שמציעה הרשת סדרת הבקבוקים הזו אולי מציעה את הבקבוק המיוחד ביותר. כמבקבק עצמאי, בעלי החברה מציע לנו מהדורה מוגבלת וממוספרת של בקבוקים ממזקקות מיוחדות ומבוקשות בסקוטלנד. לאחר יישון של כ-10 שנים בחביות שהכילו בעבר ברבן, המבקבק לוקח את הוויסקי ומיישן אותו בחביות שהכילו בעבר יינות מיקבים מובחרים בארץ. בצורה הזו הקהל שומר הכשרות יכול לחוות את שיטת היישון בחביות יין מבלי חשש להכשר הבקבוק. בקבוקי הסדרה מגיעים בחוזק המדויק של 46 אחוז אלכוהול, אינם מסוננים בקירור וללא הוספה של צבעי מאכל.

צילום: בנא משקאות

צילום: בנא משקאות

צילום: בנא משקאות

כשרויות

 

כלל היינות הנמכרים ברשת הינם כשרים. כך שניתן למצוא התאמה לכל אחד ואחת. למחמירים בינינו ניתן למצוא יינות בכשרויות גבוהות מאד כמו העדה החרדית ומהדרין.

מבצעים

עכשיו במיוחד לכבוד חג הפורים! בנא למשתה הגדול בארץ ללא מע"מ! בתאריכים 1.3-10.3, לחברי מועדון ומצטרפים חדשים. כלל מחלקת היין במחירים ללא מע"מ!

לצפייה במבצעי הרשת הקליקו כאן


בשיתוף בנא משקאות