עולם היין של רשת בנא משקאות

רשת בנא מפעילה 32 סניפים בפריסה ארצית ומציעה ללקוחותיה: מגוון ענק של משקאות של המותגים המובילים בעולם לצד מותגי אלכוהול ייחודיים ובלעדיים ברשת

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף בנא משקאות 01/03/23 16:38 ח באדר התשפג

עולם היין של רשת בנא משקאות
צילום: בנא משקאות

בנא משקאות היא הרשת המובילה בארץ למכירה, שיווק והפצה של יינות, משקאות חריפים, בירות, משקאות קלים ואנרגטיים, סיגרים, מוצרי גורמה ואביזרים נלווים לקהל הפרטי והעסקי. הרשת מפעילה 32 סניפים בפריסה ארצית ומציעה ללקוחותיה: מגוון ענק של משקאות של המותגים המובילים בעולם לצד מותגי אלכוהול ייחודיים ובלעדיים ברשת, צוות עובדים מקצועי בעל ידע וניסיון בתחום היין והאלכוהול, חווית קניה לצד מחיר אטרקטיבי, מועדון לקוחות המעניק הנחות והטבות בכל רכישה וגם חבילות אלכוהול לאירועים במחירים אטרקטיביים כולל אפשרות להחזרת בקבוקים שנשארו מהאירוע. הרשת מציעה לקהל מגוון סדנאות של טעימות יין, וויסקי, קוקטיילים ובהתאמה אישית לאופי הסדנא ולכמות האורחים.

צילום: בנא משקאות

יינות בקטגוריות מחיר

בנא משקאות מציעה מגוון יינות בכל קטגוריית מחיר לכל האירועים האפשריים.

עודף מ-50 שקלים-

למברוסקו פיקאסו- היינות של פיקאסו מגיעים אלינו מאיטליה בבקבוקים יפים ומהודרים. הלמברוסקו חצי יבש, קליל ומרענן. מיועד לחגיגות אירועים מרגשים עם כוס יין מבעבע. מתאים מאד בתור אפרטיף. מומלץ להגיש צונן בטמפרטורה הנעה בין 6-8 מעלות. מומלץ להגיש ליד תותים בחורף וענבים בקיץ.

ריברטנילו מוסקטו- משקה מבוסס יין קליל ומתוק. מוסקט מאיטליה אשר יכול ללוות ארוחות מגוונות ומיועד לשתייה קלילה ונעימה לפני ארוחות החג. מומלץ להגיש לצד גבינות כמו צ'דר או גרוייר באפרטיף או, קינוחים קלילים כמו סורבה.

צילום: בנא משקאות

בנוסף הרשת מציעה מגוון רחב מאד של יינות מהיקבים הישראלים המובילים בארץ כמו: יקבי ירושלים, יקב בנימינה, יקב רמת נגב ועוד רבים וטובים במבצעים משתלמים של 2 ב-100\110 ₪.

עודף מ-70 שקלים

סדרת יינות רסג- יינות המגיעים אלינו מדרום אפריקה. דרום אפריקה הינה מדינה עם תנאים אידיאליים לגידול ענבים שישראלים אוהבים. יינות היקב מגוונים ואנחנו רואים אצלינו את הקברנה סוביניון והפינוטאז' האדומים. יחד עם רוזה עשוי ענבי סירה ושרדונה לבן קליל ומרענן. היינות קלילים ונגישים לשתיה כבר מזמן הפתיחה. את האדומים מומלץ להגיש לצד בשר רזה כגון נקניקי בקר או סינטה. את הרוזה לצד מנות דגים ואת השרדונה לצד גבינות קשות כמו צ'דר.

אלטה דלתא קברנה סוביניון- יין אדום יבש מיקב אלטה בצ'ילה. היין מציג יין עולם ישן מהמדינה ההררית ששמרה על כרמיה מהשפעות האקלים במהלך השנים. צ'ילה כמדינת עולם ישן מציגה קברנה סוביניון רך יחסית ללא טאנינים בולטים מדי, מה שעובד מעולה עם החך הישראלי. מומלץ להגיש לצד  מנות בקר רזה כמו סטייק סינטה או מנות אווז. זמן פתיחה מומלץ בבקבוק- 20 דקות.

בנוסף הרשת מציעה מגוון רחב מאד של יינות מהיקבים הישראלים המובילים בארץ כמו: יקבי ירושלים, יקב בנימינה, יקב סגל ועוד רבים וטובים במבצעים משתלמים של 2 ב-150\160 ₪.

עודף מ- 120 שקלים

יין בקסברג ברוט- יין מבעבע יבש עד תום מדרום אפריקה. היין מיוצר על פי שיטת שמפיין הצרפתית מתחילת התהליך ועד סופו בתסיסה השנייה בבקבוק. היין מיושן כ-3 שנים טרם הוצאתו לשוק ועשוי ברובו מענבי פינו נואר אדומים והשאר שרדונה. מכיוון שמדובר ביין לבן שרובו מענבים אדומים, היין מציע מנעד טעמים עשיר ועמוק, מה שיכול להיות מעולה ועשיר לצד מגוון רחב יותר של מנות. מומלץ להגיש לצד דגים בשרנים ושומניים.

יין שבלי ז'ונדרו פטריס- שרדונה צרפתי מהאזור המובחר ביותר לגידול ענבים מסוג זה. יין עשיר בטעמים בעל גוף קליל ונעים המאפשר לקהל שומרי הכשרות להנות משבלי אמיתי במחיר נוח לכל כיס. מומלץ להגיש לצד גבינות קשות, ירקות מאודים או תבשילי דגים.

יין פורט טרוביסקה- יין אדום מתוק מחוזק המגיע אלינו מפורטוגל. היינות באזור עשויים מענבים מקומיים כגון טורינה נסיונל וטינטה קאו. שיטת הייצור באזור דואגת כי היינות יהיומחוזקים בברנדי על מנת להעלות את אחוז האלכוהול מבלי לפגוע בכמות הסוכר במהלך תהליך התסיסה. היין מציג אופי מורכב ועשיר כיין פורט אמיתי וכשר. מומלץ להגיש לצד קינוחים מבוססים שוקולד או קרמל.

עודף מ-200 שקלים

תניא ויטל אדום- יין אדום עשוי 100% ענבי קברנה סוביניון המגיע אלינו מיקב תניא. היין מיושן כ-24 חודשים בחביות אלון צרפתי המעניקות ליין טעמים עשירים ומתובלים, גוף מלא וסיומת ארוכה ועשירה. היין ימשיך להשתבח כאשר ישמר כראוי. מומלץ להגיש לצד סטייקים שומניים כמו אנטריקוט או צלעות. זמן פתיחה מומלץ בבקבוק- 90 דקות.

למגזימים בינינו

תניא אלון מגנום- בקבוק ענקי בתכולה של ליטר וחצי! היין מבוסס ענבי קברנה סוביניון ומציג מורכבות ועושר רב. מיועד לאירועים גדולים ולקהל רב של אנשים. היין מציג עושרר טעמים רחב ומעניין ובעל פוטנציאל התיישנות ארוך מאד עקב גודל הבקבוק. מומלץ להגיש לצד סטייקים שומניים כמו אנטריקוט או צלעות. זמן פתיחה מומלץ בבקבוק- 120 דקות.

צילום: בנא משקאות

כשרויות

כלל היינות הנמכרים ברשת הינם כשרים. כך שניתן למצוא התאמה לכל אחד ואחת. למחמירים בינינו ניתן למצוא יינות בכשרויות גבוהות מאד כמו העדה החרדית ומהדרין.

מבצעים

עכשיו במיוחד לכבוד חג הפורים! בנא למשתה הגדול בארץ ללא מע"מ! בתאריכים 1.3-10.3, לחברי מועדון ומצטרפים חדשים. כלל מחלקת היין במחירים ללא מע"מ!

לצפייה במבצעי הרשת הקליקו כאן


בשיתוף בנא משקאות