"לנצח את הטרור": נפגע הטרור בניה פרץ רוצה לחזור ללכת - אלפים התגייסו

לאחר שנפצע קשה בפיגוע ירי לפני שנתיים בצומת תפוח, בניה פרץ יוצא לקרב חייו - לחזור ללכת. מאז הפיגוע, נמצא בניה בשיקום מתמשך ועתה יוצא בקמפיין "לנצח את הטרור"

חדשות כיפה תוכן שיווקי 20/02/23 10:16 כט בשבט התשפג

"לנצח את הטרור": נפגע הטרור בניה פרץ רוצה לחזור ללכת - אלפים התגייסו
בניה פרץ, עוזרים לו ללכת, צילום: ללא

 

לאחר שנפצע קשה בפיגוע ירי לפני שנתיים בצומת תפוח, בניה פרץ יוצא לקרב חייו - לחזור ללכת, בניה יצא לפרוייקט גיוס המונים שזוכה לתמיכה חסרת תקדים מהציבור. בניה פרץ: "אני לא מוותר בקלות - בואו איתי למסע יחד לנצח את הטרור".

אלפים התגייסו תוך שעות לקמפיין "לנצח את הטרור" של בניה פרץ, שהחל במוצאי שבת האחרון במטרה לסייע לבניה, אשר נפגע באופן אנוש, בפיגוע הטרור בצומת תפוח. מאז הפיגוע נמצא בניה בשיקום אינטנסיבי יומיומי ובמאבק לחזור לתפקד, כעת בניה זקוק לניתוח יחודי בחו"ל בכדי לחזור ללכת, ופונה לציבור לסיוע באמצעות פרוייקט גיוס המונים.

מתחילת הקמפיין גויסו כבר כ-2 מיליון שקלים

בתוך שעות בודדות מתחילת הקמפיין גויסו כבר כ-2 מיליון שקלים שגויסו מיותר מ-11,000 תורמים שונים, והמונים מצטרפים כל הזמן לפרוייקט שצפוי להימשך לאורך כל השבוע. לקמפיין התגייסו מוסדות רבים שלקחו על עצמם לגייס כספים עבור הצלחת הקמפיין, זאת לצד רבנים ואישי ציבור שנענו לבקשת המשפחה ולבקשתו של בניה על מנת לאפשר לו לחזור ללכת.

בניה פרץ, שני מיליון שקלים כבר גוייסו

בניה פרץ, שני מיליון שקלים כבר גוייסו צילום: ללא


עופר פרץ, אביו של בניה מספר: "בהתרגשות גדולה ובאמונה שלמה אנחנו יוצאים לקמפיין גיוס ההמונים הזה. ככל שיותר אנשים ייקחו על עצמם להיות שותפים, ויגייסו בעצמם כסף למטרה הגדולה הזאת של ניצחון הטרור והעמדה של בניה על הרגליים- כך הסיכויים של הקמפיין להצליח יגבהו יותר. אנחנו זקוקים לכל אחד ואחת מכם".

הפיגוע בצומת תפוח

נזכיר כי לפני כשנתיים נפצע בניה באורח קשה בעת פיגוע ירי בצומת תפוח, בו נרצח חברו יהודה גואטה הי"ד וחבר נוסף נפצע באורח קל. מאז, נמצא בניה בתהליך שיקום ארוך תוך שהוא מרותק לכיסא גלגלים ואין באפשרותו ללכת בשל הפציעה הקשה שפגעה בו. במשפחה רואים בניתוח החדש תקווה גדולה שבזכותו יוכל בניה ללכת שוב ללכת בעזרת טכנולוגיה רפואית חדשה, ובכך להביא לניצחון על הטרור.

עוזרים לבניה פרץ לנצח את הטרור - בואו להיות שותפים