אל תפספסו: האתר רנט איי אל שמחולל מהפך בעולם השכרות הציוד

על מנת לפרסם עסק בצורה רצינית יש לבנות מערך פרסום מלא הדורש סכומי כסף לא מבוטלים ולרבים מהעסקים אין את היכולת להשקיע את הסכומים הללו. בנקודה הזו נכנס לתמונה מיזם חברתי-עסקי שמבקש לשנות את פני הדברים. הכירו את RENT IL – לוח ההשכרה של ישראל

חדשות כיפה תוכן שיווקי 14/02/23 22:15 כג בשבט התשפג

אל תפספסו: האתר רנט איי אל שמחולל מהפך בעולם השכרות הציוד
RENT.IL, צילום: ללא

סטרטאפ ויוזמות – אלו אולי צמד המילים המאפיין את המאה ה-21 בהיבט הדיגיטלי. העולם המודרני בו נעשה שימוש רב ברשתות, גאדג'טים ורשתות חברתיות מביא איתו דיונים רבים אודות היחס בין התרומה של אמצעים אלה לחברה, לבין ההרס שהם גם מביאים איתם. מבלי להיכנס לטיעונים שונים, בצד היתרונות – העולם העסקי זוכה לתנופה מדהימה הודות להתקדמות המשמעותית של הטכנולוגיה בהיבט הזה, כאשר הרשתות החברתיות ואתרי האינטרנט השונים מסייעים לבעלי עסקים לזכות לתפוצה רחבה מאוד. תחום השכרת ציוד למגוון מטרות זוכה גם הוא לצמיחה מרשימה הודות להתפתחות הטכנולוגיה. יחד עם זאת, עבור בעלי עסקים רבים תחום זה נשאר כמעט חתום ונעול מלהגיע לציבור הרחב. על מנת לפרסם עסק בצורה רצינית יש לבנות מערך פרסום מלא הדורש סכומי כסף לא מבוטלים, ולרבים מהעסקים (במיוחד המתחילים) אין את היכולת להשקיע את הסכומים הללו. למעשה, בדיוק בנקודה הזו נכנס לתמונה מיזם חברתי-עסקי שמבקש לשנות את פני הדברים. הכירו את RENT IL – לוח ההשכרה של ישראל.

למי השכרת ציוד מועילה?

כשמדברים על ענף השכרת הציוד לרוב מדברים על תחומי ההשכרה הבאים: כלי עבודה, קרוואנים, גנרטורים, נגררים, ציוד לאירועים, דוכני מזון, מתנפחים, משאיות, רכבי יוקרה ורכבים מסחריים להשכרה. תחומים אלה משרתים לקוחות פרטיים וגם נותני שירות שאינם עוסקים בתחומים אלה באופן קבע. לצורך העניין, לקוח פרטי הוא אדם היוצא לטיול משפחתי ומחפש נגרר לטובת נשיאת הציוד והובלתו למקום היעד. מכיוון שמדובר על שימוש חד פעמי, מטבע הדברים לא מצופה שאדם זה ירכוש נגרר קבע. תחום השכרת ציוד מספק בהיבט הזה שירות מושלם. שירות זה יכול להינתן גם לנותני שירות שזקוקים לסיוע מקומי וחד פעמי. למשל, גנן שזקוק לכלי עבודה מסוים לצורך עבודה חד פעמית יוכל לשכור אותו במחיר משתלם במקום להוציא סכום גדול על כלי חדש.

שואפים לפתור את בעיית המרחק

המיזם רנט איי אל למעשה שואף לאגד בתוכו את מיטב חברות השכרת הציוד השונות בפריסה ארצית. אחת הבעיות הנפוצות שהיו בתחום זה היא הקושי למצוא חברת השכרה זמינה ורלוונטית מבחינת מיקום גאוגרפי. על פי מערכת האתר, השאיפה של המיזם היא ליצור 'שוק' שיתופי של חברות השכרה שונות בו יוכלו להציע ללקוחות מגוון חברות מאזורים שונים עם תחרות עסקית בריאה ומשתלמת לכל הצדדים. בענף הזה המיזם מהווה חידוש גדול.

לתת מענה שפוי לעלויות פרסום גבוהות

המטרה השנייה בה מתמקד האתר היא – נתינת במה שיתופית ופרסומית למיטב חברות ההשכרה השונות. עלות הפרסום כיום היא גבוהה מאוד, כאשר עסק שמעוניין לפרוץ לתודעת הציבור יידרש להשקיע ממיטב כספו עבור מטרה זו. במצב הזה יזמים רבים חוששים לפרסם את העסק שלהם בפלטפורמות גדולות בשל העלויות שכרוכות בדבר, וכך הם נאלצים להשתמש בדרכי פרסום זולות שפעמים רבות לא עוזרות לעסק שלהם להתרומם יתר על המידה.

המיזם רנט איי אל, שכאמור מלבד ההיבט העסקי נושא על כתפיו גם ערך חברתי, מבקש לתת הזדמנות שווה לכל בעלי העסקים לקבל במה גדולה ושיתופית דרכה העסק שלהם יוכל להישמע בציבור. עלות הפרסום באתר, כפי שנפרט בהמשך, משתלמת ביותר כך שלא תצטרכו לקחת הלוואות ולהוציא חסכונות בכדי לפרסם את העסק שלכם באתר.

מה נוכל למצוא באתר?

ראשית, מי שייכנס לאתר של המיזם יתרשם באופן מיידי מרמת הבנייה שלו. האתר מעוצב באופן מודרני, קליל ומונגש מאוד. לא צריך להיות מומחה במחשבים בשביל להבין את מנגנון השימוש באתר – לא משנה אם אתם בעלי עסקים המעוניינים לפרסם באתר או לקוחות החפצים לצרוך שירות של השכרת ציוד. באתר תוכלו למצוא חברות השכרת ציוד שונות הממודרות לפי קטגוריות השכרה שונות: קרוואנים, נגררים, כלי עבודה, ציוד לאירועים וכיוצא בזה. בכל קטגוריה כזו יופיעו העסקים השונים שבחרו לפרסם את עצמם באתר, כאשר שימוש בסנן החיפוש של האתר, המסנן את התוצאות על פי מיקום גאוגרפי וטווח מחיר, יאפשר ללקוח לקבל את התוצאות הרלוונטיות ביותר עבורו.

המודל העסקי של האתר

כמו כל מיזם חברתי, בכדי להצליח לתחזק ולהגדיל את התפוצה שלו – חייבים תקציב ראוי. בשל כך, לאחר השקעה אדירה של משאבים המיזם רנט איי אל החל לגבות תשלום מהמפרסמים השונים המופיעים בו. אולם התשלום, כמו הגישה של המערכת כולו, נוח למדי ומתנהל על פי עיקרון הוגן מאוד של "קיבלת, שילמת".

שיטת התשלום לאתר

בשונה מאתרי פרסום רבים בהם המפרסמים משלמים סכום כסף קבוע עבור כל חודש בו המודעה שלהם מפורסמת, באתר רנט איי אל התשלום לא יהיה קבוע אלא תלוי במידת העניין שהאתר שלכם יצר בקרב הגולשים. התשלום ייקבע על פי כמות ה'לידים' שקיבלתם במהלך החודש. 'ליד' הוא כל תנועת התעניינות מצד הלקוח שבוצעה על ידי האתר, התעניינות המתבטאת ביצירת קשר טלפוני או בהשארת פרטים. מנגנון זה מאפשר למפרסם לבצע תשלום אך ורק לפי מידת היעילות של האתר עבורו.

למה השיטה הזו טובה למפרסם?

בעסקים בהם הרווח של בעלי האתר גדל בהתאם לכמות הלקוחות שהמפרסם מקבל, מוכח כי מערכת האתר עובדת שעות נוספות בכדי להגדיל את כמות הפניות של הגולשים למפרסמים, בשל האינטרס המשותף שיש למערכת האתר ולמפרסמים. לאור זאת אין ספק כי שיטת הלידים מהווה יתרון משמעותי עבור המפרסם, לא רק מצד התשלום שמתבצע רק עבור מה שהמפרסם קיבל, אלא גם מצד הדחיפה שהוא ימשיך לקבל ממערכת האתר.