השתלבות החרדים בשוק ההיי טק - השכרת משרדים בבני ברק, תל אביב והסביבה

שוק העבודה הישראלי עובר תמורות והתפתחויות בלתי פוסקות, אחת מהן היא השתלבותם של יותר ויותר חרדים בשוק, בפרט בתחום ההייטק. המאפיינים של תחום זה ושל אפשרויות הלימודים והתעסוקה של ימינו מאפשרים גם לדתיים וחרדים רבים להיכנס לעולם ההייטק, ורבים מהם מועסקים כיום בענף הכלכלי המוביל בארץ. השכרת משרד במקום הנכון יכולה להנגיש את מקום העבודה בצורה נוחה גם לחרדים, לטובתם של החברה והעובדים גם יחד

חדשות כיפה תוכן שיווקי 13/02/23 15:09 כב בשבט התשפג

השתלבות החרדים בשוק ההיי טק - השכרת משרדים בבני ברק, תל אביב והסביבה
צילום: רועי נגר, zuznadlan

השכרת משרד/ים להייטק במיקומים אטרקטיביים ונגישים יכולה לשחק תפקיד משמעותי ביכולתה של החברה לגייס עובדים, להתפתח ולהתחרות על העובדים המצטיינים בתחום, רבים מהם כיום חרדים כאמור. היכן לדוגמה ניתן ומומלץ לחפש אחר משרדים להשכרה בהקשר זה ומהן הנקודות שחשוב להכיר ולקחת בחשבון בכל הנוגע להשכרת משרדים לחברות הייטק?

מתחם בסר, מתחם הבורסה, תל אביב ועוד - אפשרויות מתבקשות למשרדים להשכרה במרכז

ההמלצה הכללית עבור חברת הייטק המחפשת אחר שטח משרדי להשכרה או מכירה במרכז הארץ היא להתמקד באחד מהאזורים המרכזיים, החדישים והאטרקטיביים ביותר כיום למשרדים בכלל ולמשרדי הייטק בפרט, הממוקמים בבני ברק, תל אביב ורמת גן. כך ניתן להנגיש את מקום העבודה לעובדים בצורה נוחה ומזמינה יותר, מה שישפיע על שיקוליהם בבחירת מקום התעסוקה, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בעובדים חרדים.

דוגמה ראשונה ומתבקשת, במיוחד בהקשר של העסקת עובדים חרדים, היא השכרת משרדים מתחם בסר בבני ברק. מדובר באזור עסקים יחסית חדש, משופץ, מתוחזק ופורח, בו יושבות כיום הרבה מאוד חברות "צעירות" ותוססות ממגוון תחומים שונים (ביניהם גם הייטק כמובן). במתחם זה מספר מגדלי משרדים חדישים ומרשימים הכוללים גם חניות, ואפשרות לחלוקה פנימית של שטח המשרד בצורות שונות ומגוונות, על פי צורת העבודה של אותה חברה. המתחם נגיש להגעה נוחה בתחבורה ציבורית וברכב, וממוקם ממש מול קניון איילון.

אפשרות מרכזית נוספת  עבור השכרת משרדים לחברות הייטק היא של מתחם הבורסה ברמת גן – מתחם מוכר, מוערך ונגיש ביותר גם כן, עם מגדלים רבים ואפשרויות שונות לשטחים משרדיים. אפשרות נוספת שהופכת אטרקטיבית יותר ויותר בשנים האחרונות היא של משרדים להשכרה באזור מגדלי עזריאלי, הממוקמים על ציר מנחם בגין בסמוך לתחנת רכבת השלום. אזור זה הוא מהמבוקשים והמרכזיים ביותר בתחום השכרת משרדים בתל אביב ובתחום הנדלן העסקי כיום, וגם כאן הנגישות נוחה ביותר וסביבת המתחם כוללת את כל השירותים השונים הנדרשים עבור סביבת עבודה פרודוקטיבית.

צילום: רועי נגר, zuznadlan

השכרת משרדים להייטק והשתלבות חרדים בתחום – מה חשוב לקחת בחשבון?

חברת הייטק צעירה (או וותיקה) המחפשת אחר משרדים להשכרה להייטק ומתעניינת גם בכוח העבודה החרדי המצטרף לתחום וגדל משנה לשנה, צריכה לקחת בחשבון את העובדה כי מיקום המשרדים משחק תפקיד מרכזי בבחירת מקום התעסוקה של עובדים רבים כיום, בפרט חרדים. השכרת משרדים מתחם בסר בבני ברק תאפשר לחברה להיות נגישה ולכן אטרקטיבית יותר עבור עובדים חרדים רבים, מה שעשוי להקל משמעותית על גיוס העובדים ולהציב את החברה בעמדת יתרון על פני מתחרותיה. כך גם כשמדובר באזורים נוספים אשר צמודים לעורקי תחבורה ראשיים, ולכן נגישים  במיוחד, דוגמת מתחם הבורסה ותל אביב.

כמו כן, חשוב לשים לב בעת חיפוש משרדים להשכרה לחלוקה הפנימית של השטח המשרדי. חברות המעסיקות עובדים חרדים מעוניינות לעיתים לעצב את המשרד באופן אשר יאפשר יצירת חללי עבודה שונים ונפרדים, או שטח משרדי הכולל גם חדרים ומשרדים קטנים ותחומים, במקום חלל עבודה פתוח אחד גדול.

בשוק הנדל"ן העסקי תוכלו למצוא את כל האפשרויות השונות כיום, במידה ותחפשו באופן מושכל ומתקדם, בסיוע חברת תיווך נדל"ן עסקי המתמחה ספציפית בתחום זה. במידה וזה רלבנטי עבורכם, אתם מוזמנים בחום ליצור עימנו קשר בחברת "zuz יועצי נדל"ן" – אנשי המקצוע המנוסים שלנו כבר סייעו לאינספור חברות (הייטק ואחרות) למצוא את השטח המשרדי האידיאלי עבורם, ונשמח ללוות גם אתכם בתהליך.