מדוע דתיים אוהבים לבוא לחברת גל ונעמה השכרת יאכטות?

כולנו מבינים שהחיים לא מורכבים רק מעבודה ובית, ואם נדחה בכל פעם את הבילוי שחשבנו עליו כי "חבל על הכסף" או כי "למה לצאת עכשיו?", אנחנו נמצא את עצמנו באיזה לופ של שעמום. קונספט השכרת יאכטות הוא הפתרון המושלם

חדשות כיפה תוכן שיווקי 09/02/23 10:11 יח בשבט התשפג

מדוע דתיים אוהבים לבוא לחברת גל ונעמה השכרת יאכטות?
צילום: shutterstock

כולם אוהבים חוויות מסעירות שחודרות לנשמה ומזכירות לנו שהחיים זורמים והם כאן ועכשיו. כולנו מבינים שהחיים לא מורכבים רק מעבודה ובית, ואם נדחה בכל פעם את הבילוי שחשבנו עליו כי "חבל על הכסף" או כי "למה לצאת עכשיו?", אנחנו נמצא את עצמנו באיזה לופ של שעמום. החוויות בחיים זה מה שקורה עכשיו, ומי שמבין את זה כנראה לעומק הוא הקהל הדתי, שמחובר למקורות עמוקים יותר מחילוניים. זה ודאי מסביר למה דתיים מחבבים את הקונספט של השכרת יאכטות ולא רק באירועים חגיגיים - ולמה הם פונים במיוחד לחברת גל ונעמה השכרת יאכטות. 

גל ונעמה השכרת יאכטות – בריאות ללב ולנשמה

אין ספק שכל הקונספט של השכרת יאכטות הוא טרנד מאוד מוצלח, שתורם לבריאות הגוף והנפש. בניגוד לבילויים אחרים כמו למשל שופינג בקניון, השכרת יאכטות מציעה לכם בילוי באוויר הכי עשיר ונקי שיש – בלב הים, כולל אפשרות לשחות, לנשום נקי ולנקות את הראש. השכרת יאכטות היא בילוי שצריך להיות קבוע – זו חוויה שממלאת את הנפש, לא את ארון הבגדים, והיא מאפשרת התכנסות, אינטימיות ושיחה טובה ללא הפרעות.

למה הקהל הדתי מחבב את גל ונעמה השכרת יאכטות?

הקהל הדתי יודע להעריך את השקט והשלווה שמציע הים, ואנחנו בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות שמחים על כך שהאנשים הנפלאים האלה בחרו דווקא אותנו כבילוי הימי החביב עליהם במהלך השנים האחרונות. אנו עדים לטרנד מקסים – לקוחות דתיים שיוצאים להפלגה לפנות בוקר סמוך לשעת הזריחה לתפילת השחרית, או שמגיעים בשקיעה המרהיבה לתפילת הערבית, כדי לקרוע את השמיים עם תפילה שיוצאת מהלב, במקום הכי טהור וקדום - לב הים הפתוח.

גל ונעמה השכרת יאכטות מציעים חוויה מושלמת של השכרת יאכטות למגזר הדתי – ביאכטה שלנו יש מזוזות בכל חדר, אוכל ויין כשרים. תוכלו להפוך את ההפלגה לאירוע חברתי, או להפליג לבד כדי להתחבר לטבע, לשקט ולגלים.

גל ונעמה השכרת יאכטות – מתאימים גם לנשים דתיות

השכרת יאכטות לא חייבת להיות עניין השמור לגברים בלבד. אדרבא, גם נשים יכולות לבחור בבילוי של השכרת יאכטות, וליהנות מהפלגה כיפית, תוססת, על בסיס נשים בלבד. בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות נותנים מענה לדרישה הזו מצד הלקוחות במגזר הדתי ולכן יש לנו סקיפרית שתנהג ביאכטה כשנשים דתיות מעוניינות בשייט רק של בנות, הסקיפרית שלנו תשמח לצאת ללב ים בחברת הנשים ותדריך אותן במהלך השייט, תגיש להן שתייה ומטעמים, וכמובן תאפשר להן לבלות, לרקוד ולשוחח על הסיפון. דווקא היאכטה המפליגה בלב ים היא המקום הכי צנוע שיש – רחוק מכל עין זרה, בלי שום אפשרות לפולשים מבחוץ.

מה אפשר לעשות בזמן ההפלגה?

אם החלטתם ללכת על השכרת יאכטות, תכננו את הזמן שלכם מראש עם הסקיפר או הסקיפרית שילווה או תלווה אתכם בזמן הבילוי. גל ונעמה השכרת יאכטות יציעו לכם מגוון אופציות לבילוי בזמן ההפלגה, כמו למשל לקפוץ למים ולרכב על אבוב (אפשר לרכב עליו בזוגות), לשחות, להשתזף בפרטיות ורחוק מכל עין, לאכול ולרקוד. ביאכטה יש לכם אפשרות להתחבר לרמקולים דרך בלוטוס בפלאפון שלכם ולשמוע את המוסיקה שאתם אוהבים, וכמובן שיש מקרר שאפשר למלא בו שמתחשק לכם.

גל ונעמה השכרת יאכטות מזמינים אתכם הציבור הדתי לבוא ולחוות תפילה מחברת בלב ים על היאכטה שלנו, התקשרו עוד היום להזמנות 0504600470