להתענג על הטעם, לתמוך ביו"ש: אלפים עברו לרכוש מבשר החוות

הרי יהודה ושומרון עשירים בהיסטוריה, תרבות ומסורות, ואזורים אלו ידועים גם בתוצרת החקלאית האיכותית שלהם, לרבות בשר - עכשיו גם אתם יכולים להנות ממנו, ולסייע להם בהזמנת בשר עד הבית

חדשות כיפה תוכן שיווקי 08/02/23 21:00 יז בשבט התשפג

להתענג על הטעם, לתמוך ביו"ש: אלפים עברו לרכוש מבשר החוות
בשר מחוות יהודה ושומרון, צילום: דוברות בשר ההר

בשנים האחרונות גוברת ההבנה שחוות יו"ש תורמות רבות לעם ישראל: המעלה העיקרית בחוות אלו, היא שמירה על קרקעות אסטרטגיות. רובן של החוות ביו"ש יושבות על קרקע אסטרטגית שקיימת סכנה שפלסטינים ישתלטו עליה. לעיתים מדובר בפסגת הר ששולטת על כבישים חשובים או אפילו על נתב"ג, כביש 90 וכדומה. אנשי החווה גרים במקום, על אף הקושי הגדול הכרוך בעניין וזאת כדי לסייע לצה"ל לשמור על הביטחון באזור.

לא רק עניין של טעם

רכישת בשר החוות ביהודה ושומרון היא מעשה של אחריות חברתית, מעבר לבחירת האיכות. חוות אלו זקוקים לתמיכה, כדי להצליח להחזיק את המקום ועל ידי רכישת מוצרים שגדלו במקום, הצרכנים יכולים לסייע בחיזוק החוות ולתמוך בפרנסתם של המתיישבים שגרים שם. בדרך זו, קניית בשר מהחוות הללו היא לא רק עניין של טעם, אלא היא גם דרך לחולל שינוי חיובי במדינת ישראל.

והיתרון הגדול - הפשטות. מזמינים בשר במשלוח עד הבית, מקבלים בשר איכותי ומחזקים את ארץ ישראל.

חוות יו"ש, עשירים בטעם

חוות יו"ש, עשירים בטעם צילום: דוברות בשר ההר

לחצו כאן להזמנת בשר

בשר באיכות גבוהה

יתרון מיוחד בקניית בשר מחוות ביהודה ושומרון הוא איכות חומרי הגלם. חוות אלו ידועות במחויבותן לשיטות חקלאות אתיות ובנות קיימא, המבטיחות שבעלי החיים יגדלו בסביבה טבעית ובריאה. הבשר המיוצר אינו רק באיכות גבוהה יותר, אלא הוא גם נקי מהזרקות הורמונים, כימיקלים וכדו' הנפוצים בבשר בייצור המוני. נוסף לכך, המוצרים של בשר החוות הינם בכשרות מהדרין ואף מומלצים על ידי ארגון כושרות.

הטעם והטריות של הבשר הגדל במקום הם סיבה נוספת לכך שהצרכנים בוחרים לקנות מבשר החוות. כאשר בשר מיוצר במקום, ניתן למכור ולצרוך אותו תוך תקופה קצרה, מה שמבטיח שהוא תמיד טרי ואיכותי. השטח הייחודי של האזור מעניק גם טעם מובהק לבשר, מה שהופך אותו לחוויית אכילה אותנטית ומהנה באמת.

הזמינו עכשיו את בשר החוות אליכם עד הבית – לחצו כאן.

בשר מההר – תמיכה ביו"ש בטעם נהדר

בשר מההר – תמיכה ביו"ש בטעם נהדר צילום: שאטרסטורק