חתומים על איכות חיים

עשרות מצטרפים מכל רחבי הארץ בחרו בחיים הטובים של פרוטיאה באלקנה וחתמו על איכות חיים. מוזמנים להכיר חלק מהזוגות ולקבל הצצה אל מאחורי הקלעים של רגעי ההחלטה, התקוות, החלומות הכמוסים וההתרגשות הגדולה לקראת העתיד החדש

חדשות כיפה תוכן שיווקי 08/02/23 14:23 יז בשבט התשפג

חתומים על איכות חיים
פרוטיאה באלקנה, הדמיה, צילום: פרוטיאה באלקנה

הם מגיעים מכל חלקי הארץ, עם התרגשות בעיניים, מלאים בתקוות וחלומות גדולים. הדיירים החדשים של פרוטיאה באלקנה. מעוטף עזה שבדרום ועד קרית מוצקין שבצפון, דרך רעננה, כפר סבא, קרית אונו, גבעת שמואל, פתח תקווה, ירושלים, בית שמש, אלקנה, קדומים, קרני שומרון, גינות שומרון ונתניה. קהילה חדשה שהולכת ומגבשת מכל קצוות הארץ- קהילה של אנשים שבונים יחד עתיד וחזון משותף של הווי קהילתי, איכות חיים ואורח חיים דתי.

בעיצומה של הבניה, ועם פתיחת הרכישה המוקדמת, יצאנו להכיר חלק מהדיירים החדשים שכבר בחרו בפרוטיאה באלקנה, לשמוע מהם מה עומד מאחורי ההחלטה, ולקבל הצצה אל החששות, התקוות והחלומות שהם מצפים להגשים.

צילום: פרוטיאה אלקנה

"החיים שאחרי הפנסיה"

"עכשיו זה הזמן שלנו לעצמנו" מכריזה שרה בחיוך. שרה נשואה ליוסי, שניהם גרים ברעננה ומגדלים משפחה לתפארת ובה ארבעה ילדים, 17 נכדים ו-6 נינים. יוסי הוא ד"ר להנדסת מערכות ומשאבי ביופידבק וברפואה אלטרנטיבית. מים ושרה מומחית בריפוי בעיסוק, מטפלת בשיטת ביופידבק וברפואה אלטרנטיבית.

מדוע בחרתם דווקא בפרוטיאה באלקנה?

"בחרנו בדיור המוגן של פרוטיאה באלקנה כי שמחנו על ההזדמנות להיות שותפים בעיצוב הבית החדש שלנו" משתף אותנו יוסי. "אני מתרגשת לפגוש בפרוטיאה באלקנה אנשים נחמדים שנוכל להתחבר איתם" משתפת שרה, ויוסי מוסיף: "אנחנו לא מחפשים קהילה שבה כולם נראים כמונו. מספיק לנו גרעין של כמה משפחות שנמצא איתם דיבור ושיח, ושנוכל לקחת חלק בקהילה דתית- לאומית שבה לכל אחד יש מקום בהתחשבות ובהדדיות".

"בונים קהילה"

הזוג הבא ששיתף אותנו בבחירה שלו בפרוטיאה באלקנה הם דוד ושוש כהנא מחיפה. הורים לארבעה וסבים ל־15 נכדים. דוד הוא בעל משרד עורכי דין שפרש לגמלאות ושוש עובדת במשרד עורכי דין. "אני נהנית מאוד מהעבודה ולא ממהרת לצאת לפנסיה", היא אומרת. "אני מניחה שלאחר שנעבור להתגורר בפרוטיאה באלקנה אהיה כל כך עמוסה בפעילויות שלא יהיה לי זמן להמשיך ולעבוד" היא אומרת בחיוך.

למה דווקא פרוטיאה באלקנה?

"אני באה לכאן כדי לחיות" מסבירה שוש, "לא כדי לסיים את החיים חלילה. מבחינתי זהו פרק חדש של פריחה, התחדשות והזדמנויות. מצאנו כאן בסיס לצמיחה מחודשת". דוד שמח על ההזדמנות להיות חלק מקהילה שמתחילה יחד בחיים חדשים, במתחם מלא בחיי חברה ובפעילויות. "שמענו שיש קסם במקום הזה, נהיים צעירים יותר", מחייכת שוש. "עם המעבר, אנחנו מתקרבים אל הילדים והנכדים, ושמחים שנזכה לראות אותם בתדירות גבוהה יותר ובלי נסיעות ארוכות" מסכמים דוד ושוש בהתרגשות מהולה בציפיה.

"עסקת חיים"

אל שרה ויוסי, ודוד ושוש, מצטרפים סימונה ורפאל מקדומים- הורים ל-4 וסבים ל11 כן ירבו, סימונה מורה ומידענית ורפאל עוסק במערכות אלקטרו־מכניות.

צילום: פרוטיאה אלקנה

מה זה בשבילכם פרוטיאה באלקנה"

הוריה של סימונה גרו בכפר הגמלאים של פרוטיאה בשרון, והיה לה ברור שבבוא העת תרצה גם היא לגור במתחם דומה: "מיד כששמענו על ההזדמנות לדיור מוגן בשומרון ובקהילה דתית, התחברנו." רפאל מוסיף: "החלטנו שנגיע לשלב הבא שלנו בחיים כשאנחנו במיטבנו, אנחנו בוחרים להמשיך בחיים כל עוד כוחנו במותננו".

"אנו נרגשים מהזכות להיות חלק מבניית קהילה ציונית דתית חדשה עם בני גילנו" מסכמת סימונה. מבחינתנו זאת לא עסקת נדל"ן, אלא עסקת חיים, ואני מקווה שנפגוש בפרוטיאה אנשים טובים שרוצים לפתח משהו חדש ומרענן".

"חושבים קדימה"

דפנה ויצחק, מקדומים גם הם, מצטרפים עם רזומה עשיר של 4 ילדים, כמעט 20 נכדים (נחת לא סופרים...) ומספר נינים מתוקים. שניהם אנשי חינוך מזה עשרות שנים: דפנה לימדה 30 שנה וריכזה את מגמת הספרות באולפנת להבה בקדומים, ויצחק הוא בעל דוקטורט בחינוך ועובד כיום במכון מופ"ת, המכון הארצי למחקר ולפיתוח בהכשרת מורים ובחינוך.

יצחק מספר על ההחלטה: "לא חסר לנו כלום בקדומים כרגע, אנחנו נהנים מחוגים ופעילויות ומעולם רוחני ותרבותי. הבעיה היא שכל דבר נמצא במרחק נסיעה וטרחה. ככל שאני מתבגר אני רוצה לטרוח פחות, ולהמשיך ליהנות מעולם עשיר של תוכן בתנאים מותאמים לגילי. בדיור מוגן יש לנו מעטפת שדואגת לנו, עם אחות 7/24 ורופא. טוב לדעת שיש תמיד מענה לאחזקת הבית ולדאגות שלא ארצה לעסוק בהן לעת זקנה. אלקנה קרובה למרכזי תרבות וקניות, לבתי חולים מובילים, וכמובן לילדים ולנכדים. אני חושב קדימה ויודע שבהמשך השנים ניהנה מפירות ההחלטה שלנו".

"אם כבר דיור מוגן- רק פרוטיאה באלקנה"

דפנה משתפת: "אחד היתרונות במעבר לדיור מוגן חדש שבו הקהילה מתפתחת, הוא לחיות לצד בני גילנו שמתחילים פרק חדש בחייהם, ורוצים לגור בקהילה דתית־לאומית שיש בה מקום לאנשים כמונו: פתוחים, ליברלים ושומרי תורה ומצוות". יצחק מספר כי ארבעת ילדיהם תומכים בבחירתם: "הבת שלנו הודיעה שבגיל 65 ,היא עוברת מיד" הוא מציין בחיוך.

----

בפרוטיאה באלקנה הבניה כבר בעיצומה, הדחפורים עובדים בכל הכוח כדי לספק לכם חווית מגורים מושלמת. עכשיו זה הזמן לראות קדימה ולנצל הזדמנויות. כעת תוכלו להנות מכל היתרונות שיש לפרוטיאה להציע עבורכם- בדיוק לפי החלומות שלכם. איך למשל? בבחירה מוקדמת אתם בוחרים באיכות חיים שמתאימה בדיוק עבורכם. כל ההיצע פרוס לפניכם ואתם בוחרים מבלי להתפשר בכיווני אוויר מועדפים, גודל ותכנון שמתאימים לכם בדיוק, מרפסת סוכה צמודה לדירה ואפילו חניה מתחת לבית, כי אם כבר בוחרים באיכות חיים- אז לא מוותרים על אף פרמטר. חשוב לדעת שככל שהבניה מתקדמת- המחירים עולים וכעת זו ההזדמנות הטובה ביותר לבחור את הדירות בהתאמה אישית במחירים שלא יחזרו. בנוסף, לכבוד השנה החדשה מעניקה פרוטיאה הטבה חד פעמית לעשרת המצטרפים השונים לשנת 2023!

עם גב חזק של רשת פרוטיאה, מפרט ותכנון מדוקדק שחושב על כל הצרכים שלכם, וקהילה עוטפת וחמה של אנשים כמותכם- זה הזמן להצטרף לעשרות אנשים מכל רחבי הארץ שכבר חתמו על איכות חיים ולהבטיח עבורכם את העתיד הטוב ביותר.