דווקא בגלל שאני ספונטני - דיגיפארם התגלתה כשירות נהדר

המחשבה על ההודעה שאפרסם בפורום של כותבי תוכן בפייסבוק, עשרות הפניות שודאי אקבל, התזכורות שתגענה בשבועות הקרובים, הבקשה שלי לדוגמאות תוכן. נזכרתי שבדיגיפארם אפשר להזמין תוכן בשעה רבע לאחת עשרה בלילה

חדשות כיפה תוכן שיווקי 07/02/23 20:36 טז בשבט התשפג

דווקא בגלל שאני ספונטני - דיגיפארם התגלתה כשירות נהדר
כתיבה, צילום: shutterstock

היי, כאן לקוח של עשהאל (השם המלא שמור במערכת).

ביקשתי מעשהאל לכתוב את הדברים האלו, כי רציתי להכיר תודה.

עשהאל ואני מכירים כבר כמה שנים, 

לפני כשבוע הוא עשה עבורי טובה ענקית, בלי שהוא בכלל ידע על כך.

הכל התחיל כשהטרלו הודיע לי שחלאס, אי אפשר יותר, וחייבים לסגור עסקת החלפת קישורים עם כמה בעלי אתרים בנישה שבה אני פועל, רק כדי לשמר את הדירוגים האיכותיים של האתר שלי. השקעתי לא מעט זמן ומאמץ בקידום האתר הזה, ופעם בשנה אני מקפיד לעבות את פרופיל הקישורים שלו, כדי להבטיח לו דירוגים גבוהים עבור שאילתות חיפוש רלוונטיות.

מבחינתי, מדובר בלא פחות מסיוט. אבל מה לא עושים בשביל העסק…

איש הקשר שלי מולו אני מבצע את החלפות הקישורים, כבר ניסח מייל מסכם. מי כותב לאיזה אתר, כמה מילים, מאיפה יוצאים הקישורים, כותרות, כותרות משנה, אנקורים, תמונות, זכויות יוצרים, מועד ההטמעה, נושא המאמרים, לאזכר את שם המותג.

למי שממש אוהב אנשים מדובר, כאמור, בסיוט. למי ששונא אנשים, זה הרבה, אבל הרבה יותר גרוע.

הדבר היחיד שניחם אותי הייתה העובדה שכותב התוכן שלי הוא איש מדהים. כתיבה קולחת ומעניינת. עמידה בלו"ז (הוא תמיד מתחייב על לו"ז ואז מקדים). הטמעה נכונה של כל ההנחיות. עברית תקינה.  שום דבר לא הכין אותי לשיחה עם כותב התוכן, שכמעט הפכה את החיים שלי ברגע.

"עברתי להייטק. תודה על העבודה המשותפת לאורך השנים"

יש לי אישה ושלושה ילדים, זוגיות בריאה ויציבה, ובכל זאת, לרגע התלבטתי מה יהיה קשה יותר מבחינתי: לעזוב את הבית או את כותב התוכן שלי. הסיבה היא ברורה: כותב תוכן שמבין עניין, יודע את העבודה, מסוגל לעמוד בהתחייבויות, שכותב פשוט טוב, בלי סיפורים, בלי תירוצים, בלי שום צורך בביצוע תיקונים - די קשה למצוא היום.

המחשבה על ההודעה שאפרסם בפורום של כותבי תוכן בפייסבוק, עשרות הפניות שודאי אקבל, התזכורות שתגענה בשבועות הקרובים, הבקשה שלי לדוגמאות תוכן, העיסוק האינסופי בשאלה האם כותב התוכן יכול להוציא חשבונית מס קבלה, או לכל הפחות קבלה, המיקוח על המחיר, ועל פרק הזמן הדרוש להשלמת הכתיבה, התכנון קדימה - כל אלו גרמו לי לחשוב שאולי כדאי שכבר אשב לבד ואייצר את התוכן.

רק שבאמת באמת אין לי זמן לזה. או רצון לעסוק בזה.

מה עושים? העסקה עם המקדם כבר סוכמה. אני זקוק לעשרה מאמרים בתוך פרק זמן של ימים ספורים. אני לא רוצה להתעסק בזה יותר מכמה דקות. אין לי שניה אחת לנשום, כך שלדבר עם יותר משני כותבי תוכן ולנסות לצאת לדרך - לא בא בחשבון.

ואז נזכרתי בדיגיפארם.

24 שעות של זמינות - שירות חירום לכל דבר ועניין

מובן, שההתכתבות עם כותב התוכן שלי הסתיימה בשעה רבע לאחת עשרה בלילה. כשהחיים רוצים לדפוק אותך, הם תמיד עושים את זה בשעה רבע לאחת עשרה בלילה. לא שעה מאוד מוצלחת לנסות ולחפש כותבי תוכן. לא שעה מוצלחת לנסות ולנהל שיחות עם אנשים.

אני בכלל הייתי אמור לשכב עכשיו על הספה ולצפות בעסקת החלפת הקישורים מתבצעת מעצמה, אחרי שכותב התוכן שלי יספק לי את כל החומרים. במקום זה, הגעתי לתחתית של התחתית. משהו בחיים האלה חייב להשתנות.

נזכרתי שבדיגיפארם אפשר להזמין תוכן בשעה רבע לאחת עשרה בלילה. אז נכנסתי, רכשתי נקודות קרדיט, והזמנתי את התכנים שלי. אני מנהל אתרים בנישה שהיא לא מאוד קפדנית בנושא תוכן. לכן בחרתי בתוכן פשוט.

ההבטחה הייתה שאקבל 10 מאמרים של תוכן פשוט בתוך 7 ימים.

בדיגיפארם הצליחו להתעלם משתי ההבטחות האלו:

קיבלתי תוכן איכותי, בתוך 3 ימים.

הייתי מנסח את זה אחרת

כשישבתי לסקור את התכנים שקיבלתי, הופתעתי ממש לטובה. למעט משפט אחד, באחד מן המאמרים, שאותו הייתי מנסח אחרת (המשפט היה תקין מבחינה תחבירית, אבל לא מאוד מוצלח מבחינת המסר), שאר התכנים באמת הפתיעו לטובה.

אני אסייג רק ואציין שלא נדרש כאן מחקר מטורף כדי לכתוב את התכנים האלו.

לא היה צריך להסתכל על נתונים, להשוות, לקרוא חומר מקדים.

ועדיין, 10 תכנים איכותיים, היו מוכנים, בדיוק במועד שבו הייתי צריך אותם.

ואני, אני מבחינתי בכלל הייתי עסוק בלעשות כסף בעסק, בלי לשעבד את עצמי למטלות שגרתיות.

קיבלתי את התוכן פעמיים

עוד אחת מהחוויות המוצלחות שלי בהזמנה הזאת מול דיגיפארם, היא שאת התוכן קיבלתי באמצעות מייל שנשלח מן המערכת, ולא מאדם אנושי. למי שממש שונא אנשים, מדובר בבשורה נהדרת. אין שום צורך במייל תודה, עם מחמאות ואיחולים (עדי, המילים האלו לא מופנות אליך. בפעמים בהן יצא לנו להתכתב ולעבוד יחד, היה ממש מגניב).

בנוסף למייל שנשלח אלי, התוכן גם נשמר במערכת דיגיפארם עצמה. זה בעיני חשוב ביותר, במיוחד לאנשים כמוני, שלא מצליחים לאתר מייל בתיבה שלהם אם עבר יותר משבוע מאז שהתקבל.

דיגיפארם טובה בעיקר למי שלא מתכוון להשתמש בה כל יום

אהיה הכי כן וגלוי שאני יכול: אין לי כוונה להשתמש בשירותים של דיגיפארם בקרוב (למעט המשך למידה בקורס קידום אתרים שרכשתי בדיגיפארם ואני ממליץ בחום לכל מי שמתעניין! קורס מעולה).

לא בגלל שהשירותים שלהם לא איכותיים. ממש לא.

בעיקר בגלל שאין לי צורך בשירותים האלו, לפחות עד חודש ינואר הבא.

וזו בעיני הגדולה של המערכת הזאת.

זאת לא חכמה לספק שירותים ללקוחות מרוצים לאורך זמן.

עם הזמן, אפשר לעשות התאמות.

שני הצדדים מבינים מה עובד טוב ומה לא.

לשני הצדדים יש אינטרס שזה יצליח.

אבל זה לא המצב בכתיבה ספורדית, נקודתית, נישתית.

כאן המצב הוא שונה.

אין תהליך למידה. אין זמן להתנסות, למשוב, לגדילה משותפת.

הייתי צריך מישהו שיסגור לי את הפינה ביום חמישי בשעה רבע לאחת עשרה בלילה.

שירות, שאין לי כוונה להזמין שוב משום שאני לא זקוק לו.

שירות פשוט, איכותי, נקודתי, מהיר, זמין, אדיב, אוטומטי.

כל מה שצריך מישהו שאין לו עניין להמשיך ולבצע הזמנות.

אתה אדם מתוכנן? דיגיפארם מתאימה לך כמו כפפה ליד.

ספונטני? דיגיפארם מתאימה לך אפילו יותר.