מתגייסים למען הקשישים והילדים - מחממים להם את החורף

"יד אליעזר" דואגת כל השנה לקשישים, לילדים, לחלשים ולאלו שנמצאים בצד הדרך. בואו היו שותפים למבצע חימום הבית של הקשישים, מעילים לילדים הקטנים, וחשבון חשמל לנזקקים

חדשות כיפה תוכן שיווקי 01/02/23 10:22 י בשבט התשפג

מתגייסים למען הקשישים והילדים - מחממים להם את החורף
צילום: ללא

החודשים הקרים של החורף כבר בעיצומם. קשישים רבים בישראל, נאלצים לוותר על חימום בביתם. בכל חורף מחדש אנחנו שומעים את הסיפורים על קשישים שלא היה להם כסף לחמם את הבית על ילדים שהלכו לבית הספר בלי מעיל. על משפחות שלא היה להם כסף לשלם לחברת החשמל ונותרו ללא אמצעי חימום בחורף.

אגודת "יד אליעזר" יוצאת במבצע לחמם לקשישים את החורף, לדאוג לילדים שלא יהיה להם קר, שלהורים שלהם יהיה את האמצעים לרכוש להם מעילים. לדאוג לחשבונות החשמל לנזקקים שלא יכולים לשלם אותם. 

"יד אליעזר" דואגת כל השנה לקשישים, לילדים ולחלשים. לאלו שנמצאים בצד הדרך ורק בזכות העזרה של "יד אליעזר" הם מצליחים להתמודד. "יד אליעזר" דואגת להם לחבילות מזון ולכל מה שהם צריכים כדי שהם לא יפלו. למרבה הצער המצב הכלכלי גורם לרבים ליפול מתחת לקו העוני והם לא יכולים לדאוג אפילו לא לצרכים הבסיסים של עצמם ומשפחתם. 

לחצו כאן ועזרו לנו להאיר את הבתים של אלו שאין להם

צילום: ללא

בואו והיו שותפים למבצע וחממו לקשישים ולילדים ולחלשים את החורף. היו שותפים למבצע חימום הבית של הקשישים, מעילים לילדים הקטנים, חשבון חשמל לנזקקים. בימים אלו בהם החורף נמצא בשיאו נתגייס כולנו עבור אלו שאין ידם משגת לחימום ביתם-היו שותפים יד עם יד אליעזר בפרויקט ציוד חורף במסגרתו הם פועלים לא להשאיר בית בישראל ללא מענה וחימום הולם.

לחצו כאן והאירו את הבתים של אלו שאין להם>>>>