מקימי מפתיעה ביצירתיות שלה בנוגע לגיוס הציבור למען שיקום משפחות

יוזמה חדשה של מקימי והפעם הם בחרו ליצור את פרויקט הנטיעות הראשון מסוגו, בו כולנו יכולים לנטוע שתילים של כלכלה נבונה שיצמיחו עוד משפחות במשבר כלכלי

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף מקימי 26/01/23 09:51 ד בשבט התשפג

מקימי מפתיעה ביצירתיות שלה בנוגע לגיוס הציבור למען שיקום משפחות
מקימי, צילום: ללא

נתקלנו בפרסום הראשון של מקימי לפרויקט "נטיעות מקימות", הפרסום הציג אבולוציה של צמח - מזרע, שתיל -  לצמח מרשים, כאשר מזלף (כלי השקיה) עם הלוגו של מקימי מתיז מים על הזרע, יחד עם הכיתוב נטיעות מקימות. מודעה יצירתית, מרתקת שכל מי שמכיר את מקימי מקרוב ישר מבין את מהות המודעה. אך עדיין זה לא מתקרב ליצירתיות שהתגלתה כאשר נכנסנו לאתר הפרויקט.

באתר נטיעות מקימות, בשלב הראשון מקימי מגייסת את הציבור להקים עמוד אישי לפרויקט, להגדיר יעד אישי לגיוס של שתילים. בשלב השני בערב ט"ו בשבט הבא עלינו לטובה תצא מקימי בקמפיין בן חמישה ימים בתקציב פרסום כמעט אפסי המסתמך בעיקר על המקימים הם בעצם השגרירים שיפיצו לחברים ובני משפחתם וכך יוכלו להגיע לעוד נוטעים שהם התורמים מכל רחבי הארץ דרכם יגייסו שתילים שהם איך לא התרומות למען אותן משפחות שכל כך רוצות לצמוח מהמשבר לדרך כלכלית חדשה.

צילום: ללא

"אנחנו לא יכולים להשאיר אף אחד ללא מענה"

יונית ישראלי ממקימי מספרת לנו שמאז שהתחילה השנה הלועזית ישנה עליה חדה במספר המשפחות הפונות לעמותה. "אנחנו לא יכולים להשאיר אף אחד ללא מענה, ללא מלווה משפחות צמוד ובעיקר ללא מקימי. מאז הקמת הארגון הבטחנו לציבור כי התנאי סף היחידי שיש במקימי, הוא שאין לנו תנאי סף ושלעולם לא נדחה משפחה. זו הסיבה שבט"ו בשבט הקרוב אנחנו יוצאים בפרויקט הנטיעות.  שנוכל בעזרת המקימים והנוטעים להעמיד קמפיין גיוס כמעט ללא עלות כספית, כדי שנוכל להמשיך בעבודה היומית שלנו ולתת מענה לכל משפחה שמגיעה".

ואם במקרה פספסתם, שימו לב ליצירתיות - את השגרירים שכולנו מכירים מקמפיינים אחרים, במקימי הפכו אותם ל"מקימים", את התורמים הפכו ל"נוטעים", והדובדבן שבקצפת את התרומות הם הפכו ל"שתילים".


בשיתוף מקימי