האם נכס דיגיטלי הוא חובה לכולם?

מקורות ההכנסה מנכסים דיגיטליים הם ממכירה של מוצרים והכנסה פאסיבית | יש לבחור חברה אמינה ובעלת ניסיון לניהול הנכסים הדיגיטליים בצורה הטובה ביותר

חדשות כיפה תוכן שיווקי 29/12/22 15:16 ה בטבת התשפג

האם נכס דיגיטלי הוא חובה לכולם?
צילום: shutterstock

זה כבר לא כזה סוד שהיום אפשר להרוויח הרבה מאוד כסף מרשת האינטרנט, הכנסה אשר יכולה לנבוע בעצם מכמה נכסים דיגיטליים שונים. נכס דיגיטלי יכול להיות לדוגמה ערוץ יוטיוב, פרופילים ברשתות החברתיות, בלוגים מגוונים, חנויות מסחר דיגיטליות, קורסים דיגיטלי ועוד כדומה. נכס דיגיטלי הוא בעצם כל דבר אשר רשום על השם שלנו בתוך הרשת של האינטרנט.

אפשר לחלק את האפיקים של ההכנסה לשני סוגי הכנסה מאוד עיקריים, הכנסות שונות מפרסום והכנסות בגלל מכירה של מספר מוצרים ושירותים. הכנסות מפרסום מגיעות בעיקר בזכות נכסים אשר מבוססים על המיתוג האישי שלכם. יש מספר נכסים דיגיטליים אשר מבוססים על מיתוג אישי כמו ערוץ ברשת של יוטיוב, בלוג או פרופיל באינסטגרם של אושיית רשת אשר יש לה עשרות אלפים של עוקבים, כמו לדוגמה בר זומר.

הכנסות אשר מגיעות ממכירה של מוצרים

אפיק הכנסה נוסף הוא בעצם הכנסות שונות ממכירה של מספר מוצרים או שירותים בתוך הרשת של האינטרנט, כמו לדוגמה חנות דיגיטלית בתוך אמזון, בשופיפיי או באיביי. כל אלה הן רק דוגמאות מאוד בולטות לכל מיני הכנסות שונות מנכסים דיגיטליים. בכל הדוגמאות אשר הבאנו אפשר כמובן להרוויח המון כסף אבל חשוב מאוד לזכור שהן לא באמת מתאימות לכל אחד. לא כל אחד או אחת מאיתנו הוא אושיית רשת ולא לכל אחד באמת מתאים לנהל כמה חנויות של מסחר באינטרנט. ההכנסות מהסוג הזה בכלל לא נכללות בתור הכנסה פסיבית והן מצריכות עבודה מאוד קשה, מיומנות, כישרון וכמובן הרבה מזל.

הכנסה פאסיבית

נכס דיגיטלי יכול בעצם גם להיות נכס להשקעה אשר מעניק הכנסה פסיבית. זה קורה כאשר הבעל של הנכס לא עובד בעצמו אלא הוא פשוט לוקח צוות מקצועי אשר מנהל את הנכס בשבילו או שהנכס שלו מכניס כסף מפעילות אשר לא מצריכה בכלל עבודה שוטפת. כל ההשקעה הזאת מגלמת בתוכה כמה סיכונים שונים ולכן היתרון שיש בהשקעה בנכס דיגיטלי הוא בעצם זה שאפשר להתחיל להשקיע בצורה הדרגתית ולהתקדם לפי כל הרווחיות אשר יש לנכס. כמו בכל השקעה יש גם סיכוי כמובן להפסד, אבל, בדרך כלל בהשקעות כמו אלה בנדל"ן אנשים לא מאבדים את כל ההשקעה ותמיד אפשר לממש את הנכס כמובן.

סיכונים

הסיכון אשר יש בכל התחום של השקעה בנכס דיגיטלי יכול לנבוע בעצם בגלל בחירה לקויה של החברה אשר מנהלת את כל הנכסים, בגלל זה זה חשוב מאוד לבחור חברה שהיא מאוד אמינה וגם בעלת ניסיון של שנים בתחום, חברה שיודעת לנהל באמת את הנכסים הדיגיטליים. לפני שאתם עובדים עם חברה ספציפית, אתם קודם כל חייבים לקרוא ולהבין היטב באמת את כל ההסכם שלכם וגם לעבוד רק עם חברה אשר נותנת לכם בטוחות ועובדת בשקיפות שהיא לא פחות ממלאה.


רוצים לשמוע עוד על נכס דיגיטלי? כנסו לאתר  Droppa דרופא הכתבה בחסות Aramapp בניית אתרים קידום פרסום