היי בוב - ההפתעה של שוק ההייטק הישראלי

שוק ההייטק מאותת בשנה האחרונה על האטה, עם זאת ישנה חברה אחת אשר מצליחה להפתיע לא רק את הנביאים המנוסים ביותר אלא גם את שוק משאבי האנוש בכלל והיא כמובן חברת ''היי בוב''

חדשות כיפה תוכן שיווקי 28/12/22 19:23 ד בטבת התשפג

היי בוב - ההפתעה של שוק ההייטק הישראלי
צילום: היי בוב

שוק ההייטק מאותת בשנה האחרונה על האטה, עם זאת ישנה חברה אחת אשר מצליחה להפתיע לא רק את הנביאים המנוסים ביותר אלא גם את שוק משאבי האנוש בכלל והיא כמובן חברת ''היי בוב''. החברה הצליחה לגייס מיום הקמתה מעל ל-400 מיליון דולרים, כאשר בכל רבעון היא מצליחה להוסיף כמעל למאתיים לקוחות חדשים ונותנת שירות מצוין במעל למאה ושישים מדינות ברחבי העולם. הפיתוח הטכנולוגי אשר נחשב לפורץ דרך בתחום טכנולוגיית HR, מציע ניהול משאבי אנוש בצורה מעמיקה וייחודית המציעה ניהול פרקטי ונוח החל מהליך קליטה של העובד ועד לסידור עובדים.

גיוסים מוצלחים וניהול מצוין

חברת היי בוב מוערכת כיום בכ-2.65 מיליארד דולרים, כשבחלוף עשרת החודשים של שנת 2022 הצליחה לגייס כשלוש מאות מיליון דולרים. החברה שמציעה פלטפורמה לניהול עובדים ייחודית, בה ניתנים כלים טכנולוגיים המציעים ניהול מוצלח גם בעתות משבר וגם בשמירה על עובדים איכותיים. כלים אלו ניתנים כיום דרך 13 שפות שונות, המאפשרות גם התווספות של כשלוש מאות וחמישים לקוחות בכל רבעון! הנתונים של החברה הישראלית שכבר הפכה לבינלאומית, מראים לא רק על צמיחה מעודדת של חברת ההייטק אלא גם על התרחבות רב לאומית.

החל מאירופה ועד אל אוסטרליה

היי בוב הישראלית מציעה לא רק שירותים בינלאומיים, אלא גם מרכזי תמיכה מתאימים החל מגרמניה, אוסטרליה, ארצות הברית, תל אביב ועוד ובשנה האחרונה הצטרף גם מרכז פיתוח חדש בפורטוגל. כיום חברת היי בוב מעסיקה כמעל לשלוש מאות עובדים ועדיין מגייסת עובדים כמו אנשי תמיכה, שיווק דיגיטלי, ניהול מידע ועוד. המספרים הגדולים של החברה לא עוצרים גם אצל כמות הלקוחות העושים שימוש בכלים הדיגיטליים השונים, כשמספר החברות כיום עומד על כ-2,500 חברות מרחבי העולם.

אודות החברה

היי בוב נוסדה בשנת 2015 במטרה להביא חדשנות וטכנולוגיות לתחום משאבי האנוש. הפלטפורמה של החברה נקראת bob, והיא פלטפורמה אינטואיטיבית, מבוססת מידע ונתונים ולכן מאפשרת גם לעסקים בגודל בינוני ליצור חוויות עבודה יוצאות דופן שגורמות לאנשים לשגשג – לא משנה איך והיכן הם עובדים. 330 עובדי החברה פרוסים ברחבי העולם - בניו יורק, לונדון, תל אביב, אמסטרדם ואוסטרליה, ומטרתם היא לעזור לחברות גלובליות, מודרניות, בגודל בינוני לייעל את תהליכי משאבי האנוש שלהן ולהניע שימור עובדים, שיתופי פעולה טובים ותרבות ארגונית חיובית ותומכת. חברות הצומחות במהירות ברחבי העולם כמו Cazoo, Gong, Happy Socks, Hopin, Monzo, Fiverr, ו- VaynerMedia מסתמכות על היי בוב כדי לעזור למחלקת משאבי אנוש ולמנהלים להתחבר, להתפתח ולהתייעל.