ניקוי בלחץ מים גבוה - כל מה שרציתם לדעת

ניקוי בלחץ מים גבוה זאת בעצם טכנולוגיה מתקדמת לפתרון של בעיות ניקיון בשטחים חיצוניים, פתרון של חציבה וקילוף משטחים בתעשיה, פתרון לחידוש חזיתות ועוד

חדשות כיפה תוכן שיווקי 26/12/22 14:32 ב בטבת התשפג

ניקוי בלחץ מים גבוה - כל מה שרציתם לדעת
צילום: shutterstock

מזה בעצם ניקוי בלחץ מים גבוה?

ניקוי בלחץ מים גבוה זאת בעצם טכנולוגיה מתקדמת לפתרון של בעיות ניקיון בשטחים חיצוניים, פתרון של חציבה וקילוף משטחים בתעשיה, פתרון לחידוש חזיתות ועוד. 

הטכנולוגיה מבוססת על מכשיר הבנוי ממשאבת מים אשר פולטת את המים בעוצמה דרך אקדח מים שלו דיזות ייעודיות ומותאמות לעוצמת המים, מכשירי לחץ מים גבוה מתחילים בלחץ של 120 בר ומגיעים עד ללחץ של 3000 בר, ישנם מכשירים המחוברים לדודי מים וכך פולטים מים חמים עד לטמפרטורה של 150 מעלות, מכשירים מסוג זה נקראים גם ניקוי בקיטור.

מי משתמש בניקוי בלחץ מים?

שטיפה בלחץ מים גבוה משמשת ענפים רבים בתעשיה ובמגזר הפרטי, חברות ניקיון עושות שימוש בשיטה לניקוי של כתמים קשים במשטחים חיצוניים כגון ניקוי של כתמי עובש וצבע מאבן ירושלמית, ניקוי וחידוש של אבנים משתלבות, ניקוי חזיתות מבנים, ניקוי והסרת גרפיטי, ניקוי גגות רעפים, ניקוי משטחי גרנוליט, ניקוי והסרת מסטיקים ממרצפות ועוד .

בענף הבניה משתמשים רבות בטכנולוגיה בעיקר בלחצי מים גבוהים יותר לפעולות יותר אגרסיביות כגון חציבת בטון, קילוף צבע, ניקיון משטחים משאריות בניה וצבע, קילוף ציפויים , חספוס בטון ועוד.

כמה עולה השירות?

תמחור עבודה של ניקוי בלחץ מים גבוה משתנה בין פרוייקט לפרוייקט ומושפע ממספר אלמנטים בניהם גודל השטח המטופל, מורכבות העבודה, אזור בארץ ועוד. ניתן לומר בהערכה גסה שהמחיר נע בין 15-40 ש"ח למטר כאשר אנחנו לוקחים בחשבון שהקבלן איתו תעבדו עובד עם ציוד מתקדם ועוצמתי ושהצוות שלו עובר הכשרות מקצועיות ומבוטח בביטוחים הרלוונטיים.

איך בוחרים ספק לניקוי בלחץ מים גבוה?  

כמו כל שירות שתרכשו גם כאן חשוב מאוד לבחור חברה מקצועית בעלת ניסיון מוכח שעובדת לפי כל התקנים הבטיחותיים, חברות ניקיון בלחץ מים נחשפות לסכנות רבות בעת ביצוע העבודה לכן חשוב מאוד לוודא שהחברה איתה תעבדו מחזיקה בהכשרות מקצועיות לעובדים ומכשור ואמצעי עבודה בטיחותיים. 

אלמנט נוסף וחשוב לא פחות הוא סוג המכשור איתו החברה עובדת - ככל שהמכשיר יותר חזק וחדשני יותר תוצאת הניקיון והספק העבודה יהיו טובים יותר וכן ניתן יהיה לייתר שימוש בחומצות וכימיקלים כי ככל שהמכשיר חזק יותר ניתן יהיה לעבוד בשיטה אקולוגית מבוססת מים בלבד,  לכן אל לכם להתפשר על ספק שעובד עם מכשור ישן וחלש.   

בנוסף מומלץ לבחור חברת ניקיון בלחץ מים שתציג לכם תיק עבודות בו תוכלו להתרשם מתוצאות הניקיון אליהם ניתן להגיע. כמובן כמו בכל אינטראקציה עסקית חשוב שתהיה כימיה טובה ותחושת ביטחון מהספק שאתם בידיים טובות ושתקבלו שירות איכותי ואדיב.

המאמר נכתב בחסות פרוג'ט- ניקוי בלחץ מים גבוה וניקוי חניונים.