מקלחון זכוכית חלבית VS זכוכית שקופה

הטרנד הכי מיוחד שיצא לנו לראות מזה שנים אחרונות, שנראה מושלם לכל בית ומשתלב באופן מקורי עם כל קו עיצוב וסטיילינג- מקלחונים שחורים, שאם עד עכשיו לא יצא לכם להכיר אותם אז כנראה שממש ברגע הנוכחי כבר דאגתם לבדוק מה זה בדיוק

חדשות כיפה תוכן שיווקי 20/12/22 17:15 כו בכסלו התשפג

מקלחון זכוכית חלבית VS זכוכית שקופה
צילום: shutterstock

מזה שנים שעולם עיצוב חדר האמבטיה משנה את סגנונו וקו עיצובו, בכך שבכל שנה או תקופה יוצאים טרנדים מיוחדים ומקוריים, המאפיינים רק תקופה אחת בלבד. או שמכניסים לנו צבעי אריחים שלא ראינו כמותם, ואולי אפילו אנחנו נחשפים לכיורים חדשים בקווי עיצוב שלא הכרנו - אבל, הטרנד הכי מיוחד שיצא לנו לראות מזה שנים אחרונות, שפשוט נראה מושלם לכל בית ומשתלב באופן מקורי עם כל קו עיצוב וסטיילינג, אלו הם מקלחונים שחורים, שאם עד עכשיו לא יצא לכם להכיר אותם אז כנראה שממש ברגע הנוכחי כבר דאגתם לבדוק מה זה בדיוק.

מה הם מקלחונים שחורים?

מקלחון שחור מאוד מזכיר את חדרוני הטלפונים ההיסטוריים של בריטניה. תאים שקופים עם מסגרת המחלקת את התא לרובעים וצורות מלבניות/ ריבועיות בעוד, שצבע המסגרת במקלחונים שחורים יהיה כמובן שחור, ויהפוך את המקלחון שלכם לעיצוב לא סטנדרטי (בעיקר עבור כל מי שלא רגיל לסטייל שכזה עבור חדר האמבטיה).

בין המסגרות השחורות תחובר הזכוכית בעוד, שלכם יש את האפשרות לבחור, אם המקלחון שלכם יהיה מקלחון זכוכית חלבית או שאולי, בעל זכוכית שקופה – ויש לשתי סוגי הזכוכיות את היתרונות והחסרונות שלהן.

במה כדאי לבחור? זכוכית חלבית או זכוכית שקופה?

שאלת מיליון הדולר שתכריע את העיצוב של המקלחון שלכם: " באיזו זכוכית לבחור? ומה בכלל עדיף או מומלץ?"

אז נתחיל בזאת כי, מבחינה אסתטית רבים בוחרים דווקא בזכוכית השקופה ויש לכך סיבה אחת – מקלחון שקוף שבזכות השקיפות שלו מגדיל את מרחב האמבטיה, וכמעט שלא שמים לב לשטח הדלתות התופסות את מירב המקום בחדר. מקלחונים שחורים עם זכוכית שקופה זה פשוט טרנד שלא חולף והוא יתאים בהכרח לכל סוג של עיצוב שתרצו לעשות בביתכם או בחדר המקלחת.

סיבה מצוינת לבחור דווקא במקלחון זכוכית חלבית על פני הזכוכית השקופה הינו, שהזכוכית החלבית תראה תמיד נקיה לעומת הזכוכית השקופה. על זכוכית רגילה ככלל, ניתן לראות כל כתם מיובש של שאריות מים (מה שיוצר מראה לא יפה למקלחת ואפילו מעט מלוכלך), אבל, על מקלחון זכוכית חלבית – אתם לא תראו את השאריות הללו, כי לזכוכית יש צבע, וזאת בדיוק הסיבה המושלמת לבחור דווקא במקלחון זכוכית חלבית אם מאוד חשוב לכם המראה האסתטי.

איך מראה המקלחון משפיע על הבית שלנו?

אתם תופתעו לגלות אבל, למקלחון יש משמעות מאוד חשובה עבור התדמית של הבית שלכם. מקלחון נחשב למקום האינטימי ביותר של האדם וכן גם למקום "הטהור" (כי מהמקלחת האדם אמור לצאת נקי, ולפיכך, המקלחת תמיד צריכה להיות נקיה). כאשר בוחרים במקלחון זכוכית חלבית או שקופה, חשוב לבחור את המראה של המקלחת שאנחנו הכי נתחבר אליה, ואם אכפת לנו שהמקלחת שלנו תראה נקיה תמיד, אז מקלחון זכוכית חלבית תהיה האפשרות העדיפה ביותר, ואילו, אם חשוב לנו לשדר מראה יוקרתי ומחודש ולצד זאת לוודא כי המקלחת שלנו אכן נקיה כל פעם שמגיעים אורחים וחברים – אז חד משמעית שמקלחון בעל זכוכית שקופה תהיה האפשרות המתאימה.

אם אתם מעוניינים במקלחונים שחורים איכותיים ומרשימים, כאלה שיהפכו את חדר המקלחת שלכם למקום מפנק ויפה – אנחנו זו הכתובת עבורכם! השאירו עכשיו את הפרטים שלכם באתר, ואנחנו נדאג ליצור איתכן קשר בהקדם.

לצפייה בקטלוג מקלחונים של חברת Bathline