הרכבים הכי מסקרנים של 2023

אם אתם חולמים על רכב חדש, אתם בוודאי סקרנים לגלות אילו רכבים חדשים יושקו בקרוב. לפניכם רשימה קצרה, שתשאיר לכם טעם של עוד לגבי כוכבי הכביש של השנה הקרובה

חדשות כיפה תוכן שיווקי 14/12/22 14:09 כ בכסלו התשפג

הרכבים הכי מסקרנים של 2023
אילוסטרציה, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

השנה עומדת להסתיים, ושנת 2023 כבר נמצאת מעבר לפינה. אם אתם חולמים על רכב חדש, אתם בוודאי סקרנים לגלות אילו רכבים חדשים יושקו בחודשים הקרובים. הכנו לכם רשימה קצרה, שתשאיר לכם טעם של עוד לגבי כוכבי הכביש של השנה הקרובה.

אהבתם רכב ברשימה הזו? מעדיפים רכב שלא נמצא כאן? כך או כך, אתם צריכים ביטוח רכב מקיף, שלוקח בחשבון את כל הצרכים שלכם.

בואו נכיר את הרכבים של 2023.

שברולט קורבט Z06

קורבט החדשה היא מכונית ספורט שעוד לא ראיתם, ועשויה להעלות את שברולט לליגה של יצרניות על כמו פרארי ולמבורגיני.

מהנדסי החברה התמקדו הפעם בייצור רכב עם מנוע בינוני, בשונה מהמערכת הרגילה של המנוע הקדמי בדגמי קורבט קודמים. כדי להשיג זאת, המהנדסים שינו את עיצוב המתלים וציידו את הקורבט בגלגלים חדשים, בלמים קדמיים עם שש בוכנות ו- 5.5 ליטר DOHC V8 בשאיבה טבעית עם גל ארכובה שטוח.

מערכת ההנעה החדשה הזו מפתחת מומנט מדהים של 670 כוחות סוס, שהם די והותר כדי לספק ביצועים מעולים.

Chevrolet Corvette Z06 |

Chevrolet Corvette Z06 | צילום: shutterstock

BMW XM

רכבי ב.מ.וו מעולם לא היו נחותים, אבל ה-XM החדש יגיע עם קווים עתידניים ואופי נועז, שיהפוך אותו לרכב שטח שנועד להיות הרבה יותר: רכב ה-BMW העוצמתי ביותר אי פעם.

מתחת למכסה המנוע, תמצאו V8 טווין-טורבו בנפח 4.4 ליטר, יחד עם מנוע חשמלי ומארז סוללות, עם 644 כוחות סוס. בנוסף, ה-XM ישתמש במערכת מתלים קפיצי סליל, עם בולמים אדפטיביים ומוטות אקטיביים נגד גלגול כדי לסייע בשליטה על תמרון הרכב במצבי פניות צפופים.

Nissan Z

ניסאן החלה את קו הייצור של רכבי ה-Z האייקונים שלה כבר בשנות ה-70, ובשנה הבאה תחזק שוב את מעמדה בתחום עם ה-Z Hardtop קופה המחודשת. הרכב מספק 400 כוחות סוס ומומנט של 350 ק"ג. וניתן לשדך את מערכת ההנעה לתיבת שישה הילוכים ידנית או לתיבת תשעה הילוכים אוטומטית.

Nissan Z |

Nissan Z | צילום: shutterstock

טויוטה קורולה GR

רכב שיציע חווית נהיגה מהנה מאוד, בזכות פילוסופיית העיצוב המדוקדקת של Toyota Gazoo Racing. כדי להציע אווירודינמיקה משופרת, חטיבת הביצועים של טויוטה ציידה את ה-GR בפתחי אוורור פונקציונליים, מתלים ספורטיביים יותר וקווי עיצוב קסומים. הרכב רחב וארוך מעט לעומת הקורולה האצ'בק, אך בסיס הגלגלים ללא שינוי.

מתחת למכסה המנוע תמצאו מנוע בנפח 1.3 ליטר, עם 3 צילינדרים טורבו שמייצר 300 כ"ס ומומנט של 273 ק"ג. תיבת ההילוכים ידנית בעלת שישה הילוכים, עם פונקציית התאמה לסיבובים והנעה לכל הגלגלים.

לסיכום

בין אם אתם עומדים לבחור רכב חדש מהניילונים או רכב יד שנייה - אתם צריכים ביטוח רכב שיגן עליכם מפני תרחישים לא נעימים. אל תוותרו על סקר שוק מקיף, לפני שאתם מקבלים החלטה. רק כך תוכלו להשיג את התנאים הטובים ביותר.