הטירוף של מחירי הנדל"ן לא פוסח על יהודה ושומרון: שיחה עם חבר מתנחל

כבר קשה למצוא בתים עם גינות ביישובים איכותיים ביהודה ושומרון במחירים סבירים. ביישוב הקהילתי מגדלים תוכלו ליהנות מקהילה מעורבת ומגוונת וחיי פנאי תוססים

חדשות כיפה תוכן שיווקי 13/12/22 18:54 יט בכסלו התשפג

הטירוף של מחירי הנדל"ן לא פוסח על יהודה ושומרון: שיחה עם חבר מתנחל
צילום: ללא

תגיד אחי, מה קורה אצלכם בשומרון? שמעתי שגם אצלכם המחירים משתוללים.

האמת שאתה צודק, זה נכון. כבר ממש קשה למצוא בתים עם גינות ביישובים איכותיים ביהודה ושומרון בפחות מ - 2 מיליון שקל, אבל כל עוד אנשים קונים לצערי, המחירים ימשיכו לעלות.

אז אתה אומר שאם אני רוצה למצוא משהו במחיר שפוי למשפחה שלי או להשקעה אני חייב להרחיק עד לגב ההר או לערבה?

לא בהכרח, נשארו עוד כמה יישובים איכותיים בודדים שהמחירים בהם עוד שפויים והגיוניים, גם למשפחות ומשקיעים שלא באים עם הון עצמי מטורף בכדי לקנות בית עם גינה, יישובים כמו מגדלים, שבי שומרון ועוד כמה יישובים כאלה.

צילום: ללא

שבי שומרון אני מכיר, אבל זה פחות הסגנון שלי, מה זה מגדלים?

מגדלים הוא יישוב קהילתי במזרח השומרון שהוקם בשנת 1984 ומונה כ-140 משפחות. הישוב שצופה אל בקעת הירדן וממוקם על הציר הראשי המחבר את מרכז הארץ אל בקעת הירדן. מגדלים הינו היישוב המזרחי ביותר של מועצה אזורית שומרון והוא גם נקודה אסטרטגית ברצף ההתיישבות היהודי בין ההר לבקעה, במרחק של כ-15 דקות מאריאל, 40 דק' מפתח תקוה ו-45 דק' מירושלים.

זה נכון שמגדלים הוא יישוב מעורב?

כן, ביישוב חיים דתיים וחילוניים יחד, הקהילה הדתית צעירה ומגוונת המאפשרת שכנות נעימה לכל קצוות המגזר.

אז מה יש ביישוב בתכל'ס?

ביישוב תוכלו למצוא - בית כנסת, מקווה נשים, מכולת, ספריה, ג'ימבורי, מערך חוגים עשיר ורב גילאי, סניף בני עקיבא, מגרשי כדורגל וכדורסל, מועדון, טיילת, גני שעשועים וחיי קהילה ותרבות תוססים ועשירים. חינוך - ביישוב עצמו מעון תמ"ת חדש וגדול, 3 גני ילדים ומערך חוגים. ילדי ביה"ס היסודי, החטיבה והתיכון נוסעים בהסעות מסודרות למוסדות חינוך סמוכים-תפוח, אריאל עלי ושילה.

אז למי היישוב פונה?

בשנים האחרונות היישוב נהנה מתנופה אדירה של קליטה ופיתוח. משפחות וזוגות צעירים מוזמנים להצטרף למשפחת מגדלים ולהיות שותפים ליצירה, משפחות שרוצות לשדרג את עצמן למקום שייתן להן לגדול. יישוב למשפחות צעירות, בלב ההתיישבות, עם בתים מדורגים ונוף משגע במחיר ששווה
להשקיע בשבילו.

רוצים לדעת עוד? השאירו פרטים

אז איך הפרויקט החדש באמת?

מדובר בפרויקט של מדורגים מול נוף עוצר נשימה (נוף אמיתי, לא בשביל הפרסומת)

הבנייה של הפרויקט בעיצומה, אנחנו בדיוק מסיימים לשווק את שלב א' (נותרו בתים אחרונים)
ואנחנו מתחילים לשווק את שלב ב'. יש לנו מגוון די רחב של דגמים כדי שכל משפחה או משקיע ימצא את מה שהוא רוצה בתוך היצע די רחב של בתים ודירות בגדלים שונים ומפרטים שונים.

מתי הבתים יהיו מוכנים למסירה?

הכניסה הצפויה לבתים בשלב א' תהיה בקיץ הקרוב (תוך 10 חודשים). והכניסה הצפויה לשלב ב' תוך שנתיים וחצי.

אז מי היזם?

חברת יורם ויואל ייזום ובנייה בע”מ הינה חברה קבלנית שנוסדה בשנת 199. החברה עובדת בשיתוף פעולה מלא עם גורמי הבנייה השונים ובונה על פי תפיסת מגורים חדשנית ובעיצוב ארכיטקטוני ייחודי - תוך הקפדה על רמת גימור גבוהה, עמידה בלוחות זמני הבנייה, והתאמה מרבית של התוכניות לצרכי הלקוחות.

בין הפרויקטים שניבנו על ידי חברת יורם ויואל: מגוון בתים פרטיים ובניה רוויה בפתח–תקוה, תל–אביב, ערים שונות בגוש דן וביישובים שונים בשומרון.

ולשאלה החשובה ביותר, איך המחירים?

אז כמו שאמרתי קודם, יש מגוון רחב של דגמים החל מ- 1,190,000 ₪ לדירת 4 חדרים ועד ל1,590,000 ₪ לדופלקס או דירת גן.

רוצים לדעת עוד? השאירו פרטים