מזוזות - רכישה נחוצה לקראת מעבר דירה

מזוזה היא לא מוצר שמיוצר במפעל בייצור המוני. אין מדובר על הדפסה כמותית של מוצרים זהים או על פס ייצור שמנפיק מזוזות לרוב. מזוזה כשרה על פי ההלכה מיוצרת באופן ידני

חדשות כיפה תוכן שיווקי 12/12/22 15:32 יח בכסלו התשפג

מזוזות - רכישה נחוצה לקראת מעבר דירה
צילום: shutterstock

עוברים דירה? אכן שלב משמעותי וגם מרגש בחיים. שלב שצריך להתארגן לקראתו עם ציוד מתאים, רהיטים חדשים ומתאימים לגודל הבית, מכשירי חשמל נחוצים ועוד. ומה לגבי מזוזות? אכן, המזוזה היא חלק בלתי נפרד מכל בית יהודי, על דלת הכניסה לבית וכן על כל משקוף בבית קבועה מזוזה. על בית המזוזה רשומות האותיות ש, ד וי'. אלו רומזות לביטוי שומר דלתות ישראל. כי הבית נועד לספק לנו ביטחון והגנה. לשם כך אנו מתקינים סורגים, דואגים לדלת איכותית ולנעילה טובה. ובעיקר קובעים מזוזות. כי אנו בטוחים שאלוקים הוא זה ששומר על הדלתות שלנו, ומספק לנו הגנה ובביטחון בבית. 

מזוזה, איפה קונים?

כאן נשאלת השאלה איפה קונים מזוזה. חשוב להבין שמזוזה היא לא מוצר שמיוצר במפעל בייצור המוני. אין מדובר על הדפסה כמותית של מוצרים זהים או על פס ייצור שמנפיק מזוזות לרוב. מזוזה כשרה על פי ההלכה מיוצרת באופן ידני. הסופר עובד על כל מזוזה בנפרד, אות אחר אות בעבודת יד על ידי סופר סת"ם. כיוון שההלכה מפרטת בדיוק מהי מזוזה וכיצד יש לכתוב אותה, כדי שהיא תהיה כשרה בתכלית. היות שכך חשוב לפני שקונים מזוזה למצוא סופר סת"ם מוסמך ומנוסה שמתעסק בכתיבת מזוזות ובמכירה שלהם. כך תהיו בטוחים כי אתם רוכשים מזוזות שעונות על כללי ההלכה.

מזוזות ישראל מבית קודש נט

הכירו את חברת מזוזות ישראל מבית קודש נט! המרכז הישראלי להזמנת מזוזות! אנחנו בקודש נט דואגים לספק את מכלול המוצרים שצריך בכל בית יהודי. בין היתר מספקת קודש נט תפילין, ספרי תורה ועוד. ואילו חברת הבת שלנו, מזוזות ישראל, מספקת מזוזות. אצלנו תוכלו למצוא ערכות מוכנות של מזוזות מוכנות להתקנה. כל מה שצריך זה לבחור את הערכה המתאימה, ולערוך את ההזמנה. המזוזות כבר בדרך אליכם.

מי עומד מאחורי מזוזות ישראל?

מזוזות ישראל הוקמה על ידי הרב מימון שושן במטרה לספק מזוזות לכל דורש. הרב מימון שושן הוסמך לסופר סת"ם וצבר גם ניסיון רב בענף. הוא מספק מזוזות ללקוחות רבים ביניהם אנשים פרטיים, בעלי חברות גדולות, מפעלים ועוד. גם אתם תוכלו למצוא במזוזות ישראל את מבוקשכם, וליהנות משירות מהיר ומסור ומזוזות מהודרות. מבחר הערכות שאנו מציעים נועדו לאפשר לכל לקוח למצוא את מבוקשו, ולבחור את ערכת המזוזות המתאימה ביותר עבורו לפי מספר החדרים והמשקופים בבית.

ומה לגבי המחירים?

היות וכל מזוזה נכתבת בנפרד וביחס אישי על ידי סופר סת"ם, הדבר משפיע על המחיר. אך כאן יש לנו בשורה טובה עבורכם. אצלנו במזוזות ישראל יש מטרה ברורה למכור מזוזות במחירים משתלמים ונוחים במיוחד. מכיוון שכך אנחנו מוכרים מזוזות מהיצרן לצרכן, ללא פערי תיווך. כך אתם חוסכים עלויות ומקבלים מזוזות מהודרות וטובות במחיר נוח במיוחד. 

כיצד מזמינים אצלנו מזוזות?

אצלנו ניתן לרכוש קלף למזוזות או להזמין מזוזות מוכנות להתקנה. כל מה שצריך זה לבחור באתר שלנו את הערכה הרצויה לכם, לבחור את גודל המזוזות ואת צבע בית המזוזה, זו שתהיה נראית לעין. לסיים הזמנה ואופן משלוח, והמזוזות בדרך אליכם. ניתן לפנות אלינו גם בשיחה טלפונית כדי לערוך הזמנה מול גורם אנושי. כך תוכלו לקבל מענה אנושי ולדעת שאתם בוחרים בערכה מתאימה בהתאם לצורך שלכם.

בואו להיות מרוצים ממזוזות מהודרות במחירים משתלמים! היכנסו לאתר שלנו והזמינו את ערכת המזוזות הרצויה לכם. כך תוכלו לקבוע מזוזות ולגור בבית בביטחון ובשלווה!