5 קינוחים מושלמים שאפשר להכין מפירות

אם מתחשק לכם להכין קינוח טעים במיוחד מפירות העונה, הגעתם למקום הנכון. ריכזנו בעבורכם 5 קינוחים מושלמים שאפשר להכין מפירות – בואו נתחיל

חדשות כיפה תוכן שיווקי 28/11/22 15:08 ד בכסלו התשפג

5 קינוחים מושלמים שאפשר להכין מפירות
צילום: shutterstock

מגש פירות מעוצב

עם מגוון עצום, יש אינספור פירות לבחירה כדי להגשים את חלום המגשים הצבעוניים. עם זאת, תמיד מומלץ לבחור בפירות העונה שכולם אוהבים. מומלצת גם פלטה המשלבת פירות מתוקים וחמוצים וגם פירות הדר ופירות טרופיים – כך, קל לרצות כמה שיותר אנשים עם קערת פירות מוצלחת. בימים אלה יש אפשרויות לעיצוב מגשי פירות בדרכים ייחודיות שילהיבו גם את האורחים אניני הטעם שלכם. צורת שירות אחת היא סלסלת פירות מעוצבת ומרשימה, השנייה היא זר פירות מעוצב. בשני המקרים, הטעם זהה, אבל ההצגה של המנה וההגשה שלה הופכת את המנה הזו לייחודית באמת. אם בא גם לכם קינוח של מגש פירות מעוצב, פשוט לחצו כאן והתרשמו מהסוגים השונים.

זר פירות

כשמדברים על זרי פירות, אנחנו בעצם מדברים על פירות המסודרים בצורה דומה לזר, עם טוויסט אחד חשוב: אפשר לאכול הכול! למעשה, אם אתם מקפידים לבחור פירות בעונה, לסדר אותם בצורת יפה ומעוררת תיאבון ולהוסיף להם כרטיס ברכה מרגש, קיבלתם מתנה יפה במיוחד. אף אחד לא הולך להיות לא מרוצה ממתנה כזו, אז בפעם הבאה שתרצו לשמח מישהו שחוגג יום הולדת או רוצה לאכול קינוח מדהים, כדאי שתזמינו לו זרי פירות מעוצבים. כמובן שזר פירות כזה יראה קצת אחרת בחורף לעומת זר שאתה מעניק לאדם אהוב בקיץ, בין השאר בגלל השימוש בפירות העונה הטריים והטעימים ביותר.

סלט פירות

סלט פירות מרענן, טעים ומזין הוא רעיון מושלם למי מכם המעוניינים לשלב יותר פירות בתפריט היומי. הסלט מורכב מפירות העונה: אבטיח, מנגו, ענבים ירוקים ואדומים, נקטרינות ואפרסקים. את הפרי העסיסי אפשר לאכול לבד או כסלט גדול. אין לכם פרי בבית? אתם לא אוהבים סוג מסוים של פרי? ניתן להחליפם בפירות אחרים הזמינים בעונה כגון: מלונים, אננס, שזיפים, אוכמניות וכו'. הרכיבו סלט עם הפרי האהוב עליכם ואכלו אותו בבית. חשוב לוודא שהוא חתוך לגודל אחיד ושהפרי מתוק ורך, אבל לא יותר מדי. פירות בשלים מדי יכולים להפוך את הסלט למעט עיסתי.

סושי פירות

אם אתם רוצים קינוח שמשלב בין שתי התשוקות שלכם, פירות וסושי, הקינוח הבא הוא בשבילכם. אנחנו מדברים למעשה על רולים שמגולגלים ממש כמו סושי, רק שכאן הסושי עצמו מורכב מפירות טעימים במיוחד. את הסושי הזה ניתן להגיש לצד רטבים שאתם אוהבים, למשל – רוטב בטעם שוקולד הוא רוטב מושלם למנה הזו, שילוב בין החמיצות הקלילה שיש בפירות עם התחושה המתוקה והעזה של השוקולד, אין מושלם מזה. היתרון במנה הזו בא לידי ביטוי ביופי שלה. אין לנו ספק שאף אחד לא יוכל להישאר אדיש אליה וזה ברור למה.

סורבה

גלידת סורבה היא גלידה על בסיס מים ופירות. גלידת סורבה אמיתית מכילה כ-30%-50% פרי, ומיטב השפים בעולם מגישים מגוון גלידות סורבה כקינוח לאחר הארוחה. אפשר להכין גלידת סורבה כמעט עם כל פרי שאתם אוהבים, וגם כאן חשוב לבצע יחס נכון ומדויק בין המרכיבים כדי שהגלידה תהיה רכה, מתוקה וחלקה.

לסיכום, 
אם אתם רוצים להכין את הקינוח המושלם שלכם מפירות טעימים, אנחנו בהחלט ממליצים לכם להכין את הקינוחים שציינו במאמר זה.