טיפים לבחירת נגריה

הבחירה בנגריה שתבצע בעבורנו את המלאכה היא אקוטית ועלינו להיות בטוחים שאנחנו בוחרים נכון. במאמר זה אנחנו רוצים להציג בפניכם את הטיפים החשובים ביותר שיעזרו לכם לבחור נגריה איכותית שתדע לבצע את המשימה שאתם מייעדים לה

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף תוכן שיווקי 14/11/22 13:29 כ בחשון התשפג

טיפים לבחירת נגריה
צילום: shutterstock

מתכננים לשפץ את הבית ומעוניינים להתחדש בכמה רהיטים ייחודיים? בוודאי חשבתם על האפשרות של נגר שיבנה בעבורכם רהיט או שניים. רהיטים בעבודת יד הם פסגת הפאר של עולם הריהוט ועיצוב הבית. מדובר על מלאכת ידי אמן אשר מיוצרת בדיוק לפי בקשותיכם וצרכיכם. אך מאותן סיבות בדיוק, הבחירה בנגריה שתבצע בעבורנו את המלאכה היא אקוטית ועלינו להיות בטוחים שאנחנו בוחרים נכון. במאמר זה אנחנו רוצים להציג בפניכם את הטיפים החשובים ביותר שיעזרו לכם לבחור נגריה איכותית שתדע לבצע את המשימה שאתם מייעדים לה.

הטיפים החשובים ביותר לבחירת נגריה איכותית

כדי שנוכל להביא לכם את הטיפים הטובים ביותר שיעזרו לכם לבחור את הנגרייה הטובה ביותר, פנינו לאחד המומחים הבולטים בתחום – אייל ברק, הבעלים של נגריית איילים המתמחה בנגרות פנים ובתכנון של מטבחים וארונות בהתאמה אישית כדי שישתף אותנו במידע פנימי.

1. בחרו מישהו עם הרבה התמחויות ספציפיות

"עולם הריהוט והנגרות מתקדם ומשתנה במהירות גדולה יותר משאפשר לדמיין. כדי שהריהוט שלכם יהיה עדכני ואיכותי, חשוב מאוד לבחור באיש מקצוע מיומן שיש לו ניסיון ספציפי בפרויקטים דומים לזה שאתם מתכננים. יש בשוק הרבה אנשי מקצוע שהם יותר הנדימן מאשר נגרים. הם יוכלו לבצע את העבודה כי יש להם את הכלים הדרושים, אך מבחינת האיכות והתוצר המוגמר שתקבלו אם יבנה אותו נגר, מדובר על הבדל של שמיים וארץ".

2. בקשו לראות עבודות לדוגמה

"אין טוב ממראה עיניים. הדרך הטובה ביותר לבחון האם הנגרייה שאתם רוצים לעבוד איתה היא איכותית זה לבקש לראות פרויקטים שהם ביצעו והמלצות מלקוחות עבר. אל תסמכו רק על מה שאומר לכם הנגר, בסופו של דבר לו יש אינטרס שתבחרו בו ולכן עליכם לעשות תחקיר מקדים ולראות מה אומרים עליו אנשים שכבר עבדו איתו".

3. וודאו שיש ערוץ תקשורת ישיר עם איש המקצוע

"בדרך כלל כשפונים לנגריה זה כחלק מהליך של שיפוץ רחב יותר. הדבר האחרון שאתם רוצים בזמן שאתם עסוקים בשיפוץ הבית זה עוד איש מקצוע לרדוף אחריו. נגריה איכותית ומקצועית היא כזו שאתם יכולים להרים אליה טלפון ולשוחח עם איש המקצוע כדי לקבל תשובות לשאלות שמטרידות אתכם. אם אתם רואים כבר בשלב הסינון הראשוני שאין הרבה דרכי התקשרות עם הנגרייה, שווה לכם להמשיך לחפש".

4. בחנו את הצעת המחיר טוב טוב

"בתוך הצעת המחיר שתקבלו מהנגרייה תוכלו לזהות הרבה סימני הזהרה. נגריה אמינה תכלול בהצעת המחיר שלה את כל הפרטים הדרושים לכם לקבלת ההחלטה – עלות החומרים, מי מספק את החומרים, לוחות זמנים, פריסת תשלומים לפי שלבי ביצוע העבודה וכו'. מן הצד השני אפשר להגיד שנגריות מקצועיות פחות כנראה גם יפרטו פחות בהצעת המחיר שלהן וישאירו מקום להפתעות במעלה הדרך".

5. זמינות לביצוע העבודה

"זה אחד הנושאים הטריקיים ביותר. המחשבה הראשונה שלנו היא שעדיף לנו לבחור בנגריה שיש לה פנאי לבצע את העבודה ושלא נצטרך להמתין עד שיתפנה לה מקום בלוח הזמנים. אבל באותה נשימה חשוב לזכור שנגריה שיש לה יותר מדי זמן פנוי על הידיים היא לא בטוח הנגרייה הטובה ביותר. מומלץ לחפש נגריה שאין לה את כל הזמן שבעולם, אך בכל זאת תוכל לעמוד בלוחות הזמנים שלכם ולהעניק לכם את היחס האישי הראוי".

בחירה בנגריה הנכונה – ההחלטה המרכזית בכל פרויקט

כשאנחנו בוחרים לעבוד עם נגריה על פרויקט מסוים, אנחנו יודעים מראש שמדובר על הוצאה כספית גבוהה יותר מאשר מרבית הבחירות הקיימות בחנויות. אבל אנחנו בוחרים ללכת לנגריה כי לריהוט מעוצב בהתאמה אישית יש כל כך הרבה יתרונות. בחירה בנגריה לא מתאימה יכולה לגרור אחריה הוצאות כספיות גבוהות יותר ועיקוב משמעותי ללוחות הזמנים שלכם, שלא נדבר על עוגמת הנפש הנלווית לכך. לפיכך חשוב שנבצע את בחירת הנגרייה בצורה שקולה ושנקדיש לשם כך מספיק זמן.

בדרך כלל מומלץ להתחיל ולדבר עם הנגריות כשלושה חודשים לפני תחילת המועד שאתם מעוניינים להתחיל בו. פרק הזמן הזה אמור להספיק לכם לבצע את התחקיר שלכם ותאפשר גם לאנשי המקצוע המיועדים להשיב לכם על השאלות השונות. אנחנו מקווים שהמאמר הזה יסייע לכם בכך וכי הטיפים ששיתפנו איתכם יובילו אתכם לבצע את הבחירה הנכונה ביותר בעבורכם ובעבור הפרויקט שלכם.

נשמח לשמוע בתגובות אם יש לכם דעות ורעיונות לעוד דרכים לזהות ולבחור נגריה איכותית, ואם תרצו לקרוא עוד מאמרים מפי אנשי המקצוע המובילים בתחומם – היכנסו לאזור המקצועי שלנו להמשך קריאה.


בשיתוף תוכן שיווקי