מהתקנת טפטים ועד תיקון רהיטים: הכל בהנדימן פלוס

הנדימן יכול להרכיב רהיטים, לתלות אביזרים, לבצע תיקוני נגרות, להדביק טפטים ועוד | בזכות פורטל "הנדימן פלוס", תוכלו לבצע חיפוש לצורך מציאת הנדימן לפי אזור מגוריכם

חדשות כיפה תוכן שיווקי 18/10/22 21:36 כג בתשרי התשפג

מהתקנת טפטים ועד תיקון רהיטים: הכל בהנדימן פלוס
צילום: shutterstock

אם אינכם בטוחים אילו עבודות ביכולתו של הנדימן לבצע עבורכם - מתחת נסביר בפירוט על העבודות הנפוצות:

  • הרכבת רהיטים - ברשותכם ריהוט המצריך הרכבה? דעו כי הנדימן יוכל להרכיב אותו עבורכם מבלי שתצטרכו להקדיש זמן יקר לכך בעצמכם.
     
  • תליית אביזרים - מעוניינים לתלות מדף? תמונה? גם אם יש לכם טלוויזיה שברצונכם לתלות בביתכם, הנדימן מפורטל הנדימן פלוס יעמוד לשירותכם ויבצע את העבודה בצורה הבטוחה והמהירה ביותר.
     
  • תיקוני נגרות - השולחן זקוק לשיוף, או אולי מצריך קיצור של אחת מרגליו? הנדימן יבצע עבודת שיוף ואף יביא לקיצור של רגליי השולחן בצורה מדוייקת כך שתוכלו להנות ממנו ולחסוך ברכישת שולחן חדש.
     
  • הדבקת טפטים - הדבקת טפטים בקירות הבית נחשבת לעבודה מורכבת המצריכה בעל מקצוע מיומן. דרכינו תוכלו לקבל שירותי הדבקה והתקנת טפטים על קירות ודלתות ולפי בקשתכם.

באילו אזורים ניתן לבצע להדביק טפטים?

אז אתם בטח יודעים שהאופציה הנפוצה ביותר כיום היא הדבקת טפטים על קיר אך ידעתם שקיימות עוד אינספור אפשרויות? עליהן תוכלו לקרוא מתחת:
 

  • הדבקת טפטים לקירות - ניתן לבצע התקנת טפט על קיר או מספר קירות בבית לבחירתכם.
     
  • הדבקת טפט על ארון - הארון שלכם תקין לאחסון אך הצבע שלו פחות לטעמכם? דעו כי בעזרת הנדימן תוכלו לקבל ארון בעיצוב ייחודי בעזרת טפטים שונים.
     
  • הדבקת טפט על השיש - ברשותכם משטח שיש שצבר שריטות וסדקים? ע"י התקנת טפט מתאים מעליו - תוכלו לחסוך בנראות לא אסתטית וגם בהליך התקנה של שיש חדש.
     
  • התקנת טפט על זכוכית - ברשותכם משרד עם מחיצות זכוכית שקופות ואתם מעוניינים לספק להם מראה יותר אינטימי?

    בעזרת הנדימן, תוכלו להגשים את המטרה הזאת ע"י התקנת טפטים על מחיצות הזכוכית שבמשרדכם.

מחיר הדבקת טפטים

כאשר בודקים מהו מחיר הדבקת טפטים ע"י הנדימן נע בין  200 ש"ח ל-400 ש"ח והוא מתייחס להדבקה של גליל טפט אחד על קיר. חשוב להבהיר שאת הטפט על הלקוח אחראי לספק והמחירים שצויינו מיוחסים לעבודת ההדבקה עצמה.

מציאת הנדימן לפי אזור במהירות!

החלטתם שבא לכם לשדרג את מראה הקירות שלכם ע"י התקנת טפטים? דעו כי תוכלו לחסוך מעצמכם את ההליך המורכב הזה דרך היעזרות בהנדימן. פורטל "הנדימן פלוס" לבצע חיפוש לצורך מציאת הנדימן לפי אזור, כאשר ניתן לקבל שירות הנדימן בכל אזורי הארץ! אז כל שנותר מצדכם הוא רק להתקשר אלינו ותקבלו גישה להנדימנים מומלצים באזור מגוריכם.