מתנה משמחת במיוחד: זיפו בעיצוב אישי

זיפו בעיצוב אישי הוא מתנה מעולה ומשמחת במיוחד ליום הולדת של קרוב משפחה או חבר קרוב, למפקד אהוב שתמך במהלך השירות הצבאי והיווה מודל לדוגמה ומתנה לבן זוג לקראת יום נישואין

חדשות כיפה תוכן שיווקי 28/09/22 22:52 ג בתשרי התשפג

מתנה משמחת במיוחד: זיפו בעיצוב אישי
צילום: shutterstock

אנחנו חיים בעידן שמאפשר לנו להביא לידי ביטוי ייחודיות, וגם מעודד אותנו לעשות זאת. בעידן האינדיבידואליזם הצורך להיות חלק מקבוצה גדולה עדיין קיים, וכמובן ישנה ההבנה שהשתייכות לקבוצות כאלה ואחרות כרוכה בוויתור מסוים על הזהות, אבל במקביל נפתחה עבורנו האפשרות גם להתבדל מהאחרים ובפרט באמצעות עיצוב אישי ומוצרים שהם לא עוד קופי-פייסט אלא יש בהם אלמנטים מקוריים. אחת הדוגמאות לכך היא זיפו בעיצוב אישי, וגם לכם כדאי להכיר את האופציה הזו.

מה זה זיפו בעיצוב אישי?

זיפו הוא אחד המותגים המוכרים ביותר בעולם. מי שאחראית על המותג החזק היא חברת Zippo Manufacturing Company. החברה נוסדה לפני 90 שנים בארה"ב, כשהשם זיפו נבחר בגלל החיבה של מייסד החברה למצלול של המילה Zipper (ומאחר שאי אפשר היה להשתמש בה, הוא חיפש מילה עם צליל דומה). מאז היווסדה ייצרה החברה דגמים רבים מאוד של מצתים. זיפו בעיצוב אישי הוא למעשה מצית זיפו שהתווספה לו חריטה.

עיצוב מדויק וממוקד

זיפו בעיצוב אישי, כלומר זיפו עם חריטה, הוא קודם כל פריט מדויק. הסיבה לכך פשוטה: המצית הפופולרי מאוד – שאגב, יוצר בהשראת מצית אוסטרי שהיה נפוץ בשנות ה-30 של המאה הקודמת – הוא קטן למדי. רוחבו של זיפו הוא 3.5 עד 4 ס"מ, והגובה של המצית הוא בסך הכל כ-5.5 ס"מ. בהתאם החריטה חייבת להיות מדויקת מאוד, כשקודם כל נדרש תכנון מוקפד של המסר שייחרט.

הדגש השני בהקשר זה הוא איכות החריטה. לשם כך חשוב לוודא שהחברה שתחרוט על הזיפו כבר ביצעה פעולה זו בהצלחה פעמים רבות, שיש לה את הציוד המתאים, ולא פחות חשוב – מחויבות אמיתית לכל לקוח לחרוט במדויק.

היתרונות של המצית

עוד לפני העיצוב האישי, זיפו הוא מוצר בעל יתרונות רבים ולא בכדי הוא הפך לכמעט שם נרדף למצית איכותי. היתרון הראשון הוא העמידות הגבוהה מאוד של המצית. כשחברה מעניקה אחריות לכל החיים על מוצר, אפשר לדעת בוודאות שהוא אכן פריט מובחר – וזה המצב עם זיפו. היתרון השני של המציתים של זיפו הוא שניתן למלא אותם מחדש ולכן להשתמש בהם שוב ושוב, ושוב, ושוב. לא רק שניתן להשתמש בזיפו כמה פעמים שרק רוצים, גם ניתן לעשות זאת בכל מקום – בזכות מנגנון ההגנה הייחודי מפני רוחות. היתרון האחרון, והלא פחות חשוב, הוא המראה היוקרתי שמועצם כאמור כשמוסיפים עיצוב אישי.

מתנה משמחת במיוחד

זיפו בעיצוב אישי הוא מתנה מעולה – גם לאחרים וגם לעצמנו. זוהי מתנה משמחת במיוחד ליום הולדת של קרוב משפחה או חבר קרוב, מתנה יפה למפקד אהוב שתמך במהלך השירות הצבאי והיווה מודל לדוגמה, מתנה לבן זוג לקראת יום נישואין ויש כמובן עוד סיטואציות שבהן מומלץ לחפש חנות שיודעת ליצור מתנה לגבר בעיצוב אישי בסטנדרטים גבוהים במיוחד, ובפרט חריטה על זיפו.