רבנים בעמדות מפתח בוגרי תוכנית המצטיינים של קרן אחד לאחד

במהלך השנה האחרונה מונו עשרות רבנים, ר"מים ורבני ישובים בוגרי תוכנית מצטיינים של קרן אחד לאחד מבית תורה בציון: "מינוי הרבנים במגוון תפקידים כר"מים וכרבני ישובים  זה סיפור הצלחה המשקף את מטרותיה של הקרן"

חדשות כיפה תוכן שיווקי 20/09/22 17:36 כד באלול התשפב

רבנים בעמדות מפתח בוגרי תוכנית המצטיינים של קרן אחד לאחד
ספרים בישיבה, צילום: Hadas Parush/Flash90

מטרת קרן אחד לאחד היא לחזק את לומדי התורה הציוניים כשאחת הדרכים היא לתמוך באברכים מצטיינים ולאפשר להם ללמוד תורה ברצינות ובהתמדה ללא הפרעות והעול של פרנסת הבית. הקרן נותנת לאברכים מצטיינים שנבחרים ע"י ועדת רבנים מקצועית מלגה משמעותית שתאפשר להם ללמוד תורה ולא להתעסק ולדאוג לפרנסת הבית.

הרבנים החדשים מלמדים היום בישיבות גבוהות בהן למדו, מתמנים לרבני ישובים, רבנים חדשים בישיבות תיכוניות ובכך מגשימים את חזונה של הקרן להפיכתם לתלמידי חכמים מרכזיים ומשפיעים בשלב הזה בתוך הישיבה בה למדו ובשלב הבא בעשיה התורנית הציבורית של הציונות הדתית.

קרן אחד לאחד תומכת באברכים מצטיינים מכלל הישיבות הציוניות ברחבי הארץ למשך תקופה ממושכת ומעניקה להם דרך המלגה רשת ביטחון המאפשרת ללמוד תורה ברצינות וללא הפרעות, ומלבד התמיכה באברכים מצטיינים הקרן מחלקת לפני החגים מלגות בסך  מאות אלפי שקלים  לכלל האברכים העומדים בפני קריטריונים שקבעה הקרן, כאשר גם כאן המטרה לדאוג למשפחות תלמידי חכמים שיחגגו את מועדי ישראל בשמחה ובשפע.

בקרן מסבירים כי הרבנים האלו יכלו להגיע לתפקיד בזכות הציבור שתומך בלומדי התורה ונותן להם את היכולת להשקיע ולגדול בתורה. הרב יצחק נריה, יו"ר קרן אחד לאחד, התייחס להצלחה ואמר, "הקמנו את הקרן כדי להגדיל בכמות ובאיכות את התורה הציונית דתית. בעזרת הציבור שתומך בקרן ונותן בנו אמון אנו מגיעים לאברכים יקרים שאנו צופים שיוכלו להיות גדולי הדור הבאים. מינוי הרבנים  במגוון תפקידים כרמי"ם וכרבני ישובים  זה סיפור הצלחה המשקף את מטרותיה של הקרן".