תואר שני בשנה אחת בלבד: נצלו את ההזדמנות במכללה ירושלים

הרב דוקטור שמואל שנהב, ראש בית הספר לתואר שני במכללה ירושלים, מסביר על ארבעת התכניות של המכללה לתואר שני וקורא: "אצלנו רווחת הסטודנט היא מעל לכל. אני קורא לכל המורים: נצלו את ההזדמנות, אל תפספסו"

חדשות כיפה תוכן שיווקי 21/09/22 10:37 כה באלול התשפב

תואר שני בשנה אחת בלבד: נצלו את ההזדמנות במכללה ירושלים
סטודנטים, צילום: shutterstock

מכללה ירושלים היא ותיקת המכללות בישראל, ונוסדה בשנת תשכ"ה כמכללה להכשרת מורים על ידי הרב ד"ר יהודה קופרמן זצ"ל מתוך מטרה ליצור מוסד אקדמי תורני ראשון.  מאז משמשת מכללה ירושלים כספינת הדגל של המכללות בכל הקשור להישגים האקדמיים של הסטודנטים והסטודנטיות הלומדים בה, ולרמתם הדתית והתורנית.

ארבעת התכניות של המכללה לתואר שני

הרב ד"ר שמואל שנהב, ראש התואר השני במכללה, מסביר על התכניות השונות לתואר שני המוצעות במכללה ומסביר מדוע אסור לחכות עם ההרשמה. "הרבה מורים מבקשים להתמקצע מעבר לתואר הראשון, פותחים את עצמם לתואר שני לאו דווקא בתחום הראשי שלהם". במכללה יש ארבע תכניות לתואר שני, שדרכן היא מנסה לקלוע למה שהמורים מכוונים: ניהול וארגון מערכות חינוך, יעוץ חינוכי, הוראת תושב"ע ומחשבת ישראל בגישה בין תחומית והוראת מתמטיקה ומדעים.

לפרטים על התואר והרשמה לחצו כאן >>

ד"ר שמואל שנהב

ד"ר שמואל שנהב | צילום: באדיבות המצולם

לכל תכנית יש את היתרונות שלה, מסביר שנהב, ומבהיר: "הכל ברוך ה' עם חסות תורנית ואין שום בעיה. כמובן שגם כל התכניות בהפרדה מלאה". לדוגמא, בניהול וארגון מערכות חינוך, לומדים הסטודנטים לעצב תפיסת עולם ניהולית והם מתנסים בסימולציות, עם שחקנים לגברים ושחקניות לבנות, סימולציות שמתוחקרות באופן עמוק.

"אנחנו המכללה במקום הראשון בארץ"

שנהב מפרט: "תואר שני במכללה הוא תואר שנחשב, גם במקומות העבודה וגם בלימודי המשך אקדמיים. יש פה רצינות שמשולבת עם חוויית למידה נעימה, ודואגים לסטודנט עד לפרטים הכי קטנים. אנחנו המכללה במקום הראשון בארץ עם 93 אחוזים של מסיימים תואר שני בסוף הלימודים, ברוך ה' מתקתקים את זה".

לדבריו, למל"ג ולמשרד החינוך יש אינטרס להגדיל את מספר המורים בעלי תואר שני ועל כן ישנן הקלות וניתן להגיע אל התואר השני ביתר קלות. "הורידו את הקורסים למינימום, מה שאומר שאפשר לסיים תואר שני בשנה אחת. סמסטר ראשון, שני, וסמסטר קיץ". הוא מסיים: "אצלנו רווחת הסטודנט היא מעל לכל".

לפרטים על התואר והרשמה לחצו כאן >>