האם הקייטרינג החלבי שולט?

כיום אנו נמצאים בעידן בו כל הזמן מופיעים טרנדים וחלים שלל שינויים במגוון תחומים, כך שהגיע הזמן לעצור ולבחון האם באמת קייטרינג בשרי הכי נכון, או שאולי החלופה החלבית יותר מפתה | מוזמנים לבחון עולם שלם של גבינות, דגים, אנטיפסטי, קישים ועוד

חדשות כיפה תוכן שיווקי 18/09/22 14:38 כב באלול התשפב

האם הקייטרינג החלבי שולט?
צילום: shutterstock

שנים ארוכות שאנשים בוחרים באוטומט בקייטרינג בשרי. למה? כי בשר זה חגיגי, כי בשר זה יוקרתי ובעיקר כי מדובר בנורמה שקשה להשתחרר ממנה.

עם זאת, כיום אנו נמצאים בעידן בו כל הזמן מופיעים טרנדים וחלים שלל שינויים במגוון תחומים, כך שהגיע הזמן לעצור ולבחון האם באמת קייטרינג בשרי הכי נכון, או שאולי החלופה החלבית יותר מפתה. מבטיחים לכם שאם רק תעצרו לבחון מה החלופה נטולת הבשר יודעת להציע, אתם עשויים לשנות צד, או לכל הפחות להתלבט ארוכות. אז מה מושך בחמש השנים האחרונות יותר ויותר אנשים להעדיף קייטרינג חלבי? מוזמנים לבחון עולם שלם של גבינות, דגים, אנטיפסטי, קישים ועוד.

הרבה ומעבר לעניין של עלות

אם נתחיל מנתון שמענייו 95% מהאנשים שעומדים לבחור קייטרינג, נציין את עניין המחיר. קייטרינג חלבי בהחלט יותר זול לעומת קייטרינג בשרי. מדוע? לא כי חומרי הגלם פחות משובחים, לא כי נדרשת פחות מומחיות, לא כי מוגשות פחות מנות ובטחו שלא כי יותר קשה להשיג את חומרי הגלם. קייטרינג בשרי יותר יקר כיוון שהוא מספק בשר, ובשר לעומת גבינות מצריך הוצאה יותר גדולה. עם זאת, יש להפריד בין יקר ליוקרתי, וזאת כי קייטרינג חלבי אומנם עולה פחות, אך בהחלט יודע להיות יוקרתי, מרשים וייחודי, ופה מדובר בנקודת מפתח חשובה.

לא יקר אך כן יוקרתי

אין ספק שקייטרינג חלבי איכותי יימצא כיוקרתי. קייטרינג חלבי יודע להציע שלל מנות מיוחדות, גבינות נחשבות, מנות שדורשות מומחיות רבה, רטבים מרשימים, מנות דגים עשירות, שלל סלטים מרעננים, ובאופן כללי קייטרינג חלבי נדרש להציע רמה גבוהה של תחכום, יצירתיות, שפע וטכניקות מיוחדות, וכאשר כל זאת ביחד נעשה לצד צוות מקצועי, קשה להישאר אדישים. מדובר בחגיגה קולינרית חד פעמית, כזו שהאורחים יודעים להעריך.

מענה כולל

בכל אירוע ניתן לפגוש צמחוניים (ואף בשנים האחרונות באופן מובהק), לצד אנשים שהם שומרי כשרות. מדוע זה רלוונטי? כיוון שבחירה בקייטרינג חלבי מאפשרת להציע לכולם ארוחה מפוארת.

צמחוניים חוגגים באירועים שבהם מככב קייטרינג חלבי, ואילו שומרי כשרות אינם צרכים לדאוג שמא המנה הבשרית תימנע ליהנות משלל קינוחים נהדרים. מה באשר לקרניבורים? ניתן להיות רגועים! גם אנשים שאוהבים בשר שמחים מדי פעם על ההזדמנות לגוון, במיוחד עם מאכלים חלביים שנחשבים מיוחדים, איכותיים ויוקרתיים. כמו כן, אין לשכוח את כל אותם אורחים מבוגרים. אלו שלא באמת יכולים ללעוס סטייק ואפילו לא פרגית. היו בטוחים שגם הם ישמחו למנה חלבית.

רוקדים ואוכלים

מכירים את זה שמגיעים לאירוע שמכיל כל טוב, אך כבר לאחר המנה הראשונה מתמלאים, כך שאת המנות האחרות אומנם טועמים, אך לא באמת נהנים מהן? ובכן כאן הגדולה של קייטרינג חלבי. קייטרינג חלבי מציע מנות פחות כבדות ואף שלל מנות קטנות ומרעננות. באופן שכזה ניתן לטעום קצת מהכול ולא להצטער ששוב אכלתם יותר מדי. כמו כן, אם רוצים לעבור בין שולחן האוכל לרחבת הריקודים, ניתן לעשות זאת בקלילות, פשוט אין תחושת מלאות.

נפתח לכם התיאבון?

מבקשים לקבל טעימה? מוזמנים לגלות מה קייטרינג חלבי יודע להציע. ובכן לצד מנות פתיחה משגעות, כגון תאנים ממולאות, טוסטוני מוס סלמון, מיני קישונים, סושי ופילה בטמפורה, גם יש שלל סלטים רעננים. כך למשל ניתן למצוא סלט ארטישוק, סלט לבבות דקל, סלט שורש, סלט בטטה קלויה, סלט פיצוחים ועוד. מה בגזרת מנות ראשונות ומנות יותר מורכבות? המגוון עשיר וססגוני. בין היתר ניתן ליהנות מניוקי, טורטליני ורביולי בשלל מילויים, מפטריות מוקפצות עם חלומי, משלל ממולאים, ממבחר דגים נהדרים ועוד. נשמע מעולה ועתה מבקשים להבין מה מחכה בגזרת הקינוחים? החגיגה רק מתחילה! מגוון קינוחים על טהרת החלב מציעים טירוף חושים! גבינת שמנת עם אוכמניות, סופלה, מוס מסקרפונה, טרפלס, פונדו שוקולד ועוד.

אירועים שבהם מתבקש קייטרינג חלבי

אין להתעלם מהעובדה שיש אירועים שעבורם קייטרינג חלבי הרבה יותר מתאים, ואף באופן מובהק. מוזמנים לקבל 3 דוגמאות:

  1. אירוע לאינסטגרם - רוצים שהאורחים יעלו תמונות מרשימות של המנות מהחתונה לאינסטגרם? או פשוט רוצים שאלבום החתונה ישדר סטייל? אין כמו קייטרינג חלבי, וזאת כי מנות חלביות מצטלמות הרבה יותר טוב - נראות הרבה יותר עליזות, אלגנטיות ומרהיבות.
  2. אירוע לבן - מחליטים על אירוע שבו כל האורחים לובשים לבן, מחליטים על קונספט שמשדר טבע, או לחלופין אלגנטיות נקייה? חובה להתאים לא רק את העיצוב של מרכזי השולחן, את עיצובי הפרחים ואת מנות הקוקטייל, אלא בין היתר הכרחי לוודא שגם המנות שמוגשות משלימות קו עם הקונספט הנבחר, ופה אין ספק שקייטרינג חלבי עונה בצורה הטובה ביותר על הסגנון הרצוי. מאכלים חלביים משדרים ניקיון, קלאסיות, אלגנטיות, טבע ורוך, כך שזה רק הגיוני לבחור בקייטרינג חלבי.
  3. אירועי בוקר - מחליטים ללכת על חתונת בוקר ביום שישי? קייטרינג חלבי הכרחי. בבוקר אנשים לא ממהרים לאכול בשר, ואם הם מתפתים, הם די מהר מצטערים, פשוט כי בשר על הבוקר מוביל לתחושת כבדות מעיקה, וזוהי אינה תחושה רצויה עבור מי שרוצה לקרוע את הרחבה, או פשוט להמשיך את היום בצורה נינוחה.

שנקנח עם טיפ לדרך?

אז מה היה לנו פה? האם קייטרינג בשרי אכן שולט, או שמבלי ששמנו לב נכנס מתחרה משמועתי לזירה? ובכן כפי שניתן להתחיל להבין, יש לקייטרינג חלבי לא מעט יתרונות ייחודיים ומשמעותיים. אז אם גם אתם מחפשים לייצר אירוע שפונה לכולם, שעולה מעט פחות, שמשדר קלאסיות יוקרתית ושבעיקר מציע שלל מנות קלילות, מרהיבות וייחודיות, הגיע הזמן לומר יפה תודה לקייטרינג בשרי, ולהתחיל לבחון איזו חברת קייטרינג מתמחה בנישה החלבית, מה היא יודעת להציע וכיצד היא יודעת לענות על הדגשים האישיים שלכם כמארחים. בהצלחה עם האירוע - שיהיה חגיגי, שמח ובעיקר טעים!