5 טיפים לשיפור קידום אורגני של האתר שלך

לא משנה אם אתם בעלי מסעדה, מארגני אירועים והופעות או עורכי דין, אתם יודעים כי בתור אנשים שיש להם עסק פרטי משלכם, עליכם לדאוג לפרסום טוב. חייו של כל עסק, ובייחוד עסק מתחיל, אינם קלים, בשעה שהוא נלחם להחזיק את הראש מעל המים ומתחרה בעסקים אחרים

חדשות כיפה תוכן שיווקי 13/09/22 13:06 יז באלול התשפב

5 טיפים לשיפור קידום אורגני של האתר שלך
צילום: shutterstock

מדוע דווקא קידום אתרים אורגניים

האינטרנט מציע אפשרויות קידום רבות כמו קידום ממומן או קידום אורגני. זה האחרון הוא אחד מסוגי הקידום הנפוצים יותר הקיימים היום לצורכי קידום אתר בגוגל ולא בכדי. לקידום האורגני יש הרבה מה להציע. אמת, בהשוואה לקידום הממומן מדובר בקידום איטי יותר שדורש השקעה ומיומנויות. לפעמים לוקח חודש ואף יותר על מנת להגיע לתוצאות הראשונות של גוגל, וגם אז יש צורך לשמור שהאתר יישאר במקומות הראשונים. ועדיין, קידום אורגני בגוגל הוא אחד מסוגי הקידום החזקים יותר שיש.

דבר ראשון, אתם מקימים אתר מעוצב ואיכותי שהוא הפנים של העסק שלכם. תוכלו לקחת את האתר הזה לכיוונים שונים ולהפוך אותו לאתר תדמית, אתר המחובר לחנות אלקטרונית ומביא לכם רווחים או אתר שניתן לחבר לרשתות החברתיות ובכך להגדיל את החשיפה. כמו כן, לימים אם לא תזדקקו לאתר יותר, תוכלו למכור אותו. ואם מדובר באתר איכותי באמת, אנשים רבים ישמחו לקנות אותו מכם. נוסף על כך, אתר אורגני זוכה בהערכתם של הגולשים, בייחוד כאשר הוא מגיע למקומות הראשונים. יותר גולשים ייכנסו אליכם כדי להתפעל מהשירותים והמוצרים שאתם מציעים. ולבסוף, ניתן לשדרג את האתר עוד ועוד ואין גבול לעיצובים והשדרוגים שאפשר להגיע אליהם.

5 דרכים לשיפור אתר אורגני

אם אתם מעוניינים להפיק את המיטב מהאתר שלכם ומקידום אורגני בכלל, כדאי להביא בחשבון כמה דברים. אלה מספר דרכים שיעזרו לכם לשפר את האתר:

1. התאמת האתר לקהל היעד.

אחד הדברים הראשונים שיש לעשות כאשר מקדמים אתר הוא להתאים את התכנים לקהל היעד. התכנים צריכים לדבר אל האנשים שאותם אתם מעוניינים למשוך אליכם, אחרת הם עלולים לפנות למתחרים שלכם. אם למשל אתם מציעים שירותי ראיית חשבון לעסקים שונים, חשוב לדאוג לאתר בעל מראה סולידי המשדר מקצועיות, אמינות ויוקרה הן מבחינת התכנים והן מבחינת הנראות. ואם אתם מעוניינים לקדם עמותה מסוימת המסייעת לאנשים במצוקה, תרצו להוסיף עיצוב בצבעים חמים יותר ותכנים המדברים אל לבו של הגולש.

2. נראות האתר.

הגולשים מתייחסים רבות לעיצוב האתר ולנראות הכללית שלו, ולכן חשוב לדאוג לצבעים מתאימים באתר, לוגו, סרטונים מעניינים, תכנים איכותיים, עמודים שנראים טוב, תמונות ועוד. מומלץ למקם הכול במידה כדי שלא יהיו גיבובים מיותרים וכך לוודא שהכול נמצא במקום הנכון. כמו כן, כדאי לדאוג להיררכיה מתאימה באתר, כך שהגולש ידע בכל רגע נתון היכן הוא נמצא.

3. רספונסיביות לנייד.

אם יש דבר חשוב ומשמעותי שכדאי לדאוג לו הוא הרספונסיביות לנייד. בימינו גולשים רבים מעדיפים את הסמרטפון על פני המחשב, ולכן יש צורך להתאים את האתר למסכים הקטנים כדי שכולים יוכלו לגלוש בשיא הנוחות. למעשה, אם בעל העסק לא ידאג לכך, הוא עלול להפסיד לקוחות פוטנציאליים משמעותיים. אך אם יש לכם עמוד ברור שאליו יכולים הגולשים להגיע גם דרך אייפון או סמרטפון, תוכלו לזכות בהרבה לידים איכותיים.

4. חיבור האתר לרשתות חברתיות.

אם כבר יש לכם אתר מעוצב שבניתם כמו שצריך, חשוב שכולם ידעו עליו והכוונה היא לרשתות החברתיות. צעירים רבים וגם מבוגרים נמצאים ברשתות חברתיות דרך קבע, ולכן כדאי בהחלט ליצור עמודים עסקיים ולצרף אליהם את האתר. כי לפעמים הגולשים אפילו לא יודעים שהם זקוקים לשירותים שאתם מציעים עד שהם לא נתקלים בהם במהלך שיטוט מקרי ברשת החברתית האהובה עליהם.

5. כתיבת תכנים ראויים.

גוגל מתעדפת אתרים שיש בהם תכנים איכותיים, והיא אפילו פיתחה זחלנים מיוחדים שעוזרים לה למצוא את האתרים עם התכנים הטובים ביותר. כאשר אתם כותבים תכנים ומעלים אותם, תחשבו על הגולשים ועל הערך המוסף שאתם עומדים להעניק להם באמצעות התכנים. זה יכול להיות מדריך שימושי או מידע חשוב ומשמעותי שהם לא ידעו. מכל מקום, חשוב גם לבצע חקר מילות מפתח ולשתול את המילים באופן טבעי בתוך התכנים כדי לשפר את האתר מבחינת תוצאות החיפוש.

לא חייבים לעשות את זה לבד

ראינו כי ישנם דברים רבים שחשוב לדאוג להם כאשר באים לקדם אתר, אבל בתור בעלי עסקים אין לכם ממש זמן לעשות זאת. עליכם לפנות את כל הזמן לשיפור השירותים והמוצרים שאתם מציעים ולשיח ביניכם לבין העובדים. על כן, כדאי לפנות לחברה מקצועית אשר מציעה שירותי קידום אתרים. מכיוון שמדובר בעסק שלכם ובאתר הפרטי שלכם שאמור להביא תוצאות איכותיות, יש צורך לבחור חברת קידום מקצועית ולבחון כמה פרמטרים. ראשית, הסתכלו על הניסיון של החברה. האם מדובר בחברה מנוסה המכירה את עולם האינטרנט מקרוב? האם הצוות שלה נושם את תחום האינטרנט ומציע לכם מגוון רחב של אפשרויות קידום? שנית, היפגשו עם הצוות וראו מה הוא מציע. האם הוא מתעניין בעסק שלכם ובוחן את המתחרים וקהל היעד? האם הוא מציע לכם אפשרויות קידום טובות? כדאי גם לבחון את המחירים הממוצעים בשוק על מנת לבדוק אם החברה מציעה מחיר הוגן.

אם אתם מחפשים חברה אמינה כדי לקדם את האתר שלכם או לבנות אותו מחדש, הכירו את וובלינקס. החברה פועלת מעל לעשור ומקדמת אתרים שונים ברחבי הארץ וגם בחו"ל. כך שאם רוצים להצליח ולגרוף כמה שיותר לידים, פנו לחברה הנכונה.