מחפשים מתנות מקוריות לראש השנה? מתנות לחג לפתיחת השנה ברגל ימין

אם אתם רוצים להעניק לקרובים שלכם מתנה לראש השנה לפתיחת השנה ברגל ימין - הנה כמה מתנות שוות במיוחד מבית ננו תכשיטים

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/09/22 12:51 יג באלול התשפב

מחפשים מתנות מקוריות לראש השנה? מתנות לחג לפתיחת השנה ברגל ימין
צילום: נאנו גולד בע"מ

אם אתם מחפשים מתנות לראש השנה מקוריות , הנה כמה מתנות שבזכותן אפשר לפתוח את השנה ברגל ימין. ראש השנה הוא חג מיוחד מאד ואנחנו מאמינים שאם פתיחת השנה תהיה ברגל ימין, כך גם השנה כולה הבאה עלינו לטובה תהיה שנה מיוחדת. מיד נציג בפניכם כמה מתנות מקוריות ומרגשות מבית ננו תכשיטים, תכשיטים עם תליוני יוקרה המיוצרים בטכנולוגיה בלעדית מסוגה עם הטבעת זהב טהור ובשילוב טקסטים מיוחדים ועוצמתיים. הטקסטים המרגשים הללו יאחלו ליקרים ללבכם שנה טובה ומאושרת ויעניקו להם רגעי השראה קסומים שישמרו את תחושת הרעננות למשך כל השנה כולה.

כנפי רוח - עלי למעלה עלי

הנה שרשרת מיוחדת מאד שאשתך או מכרה שלך תשמח לקבל לראש השנה. תליון אבו אוניקס עם טקסט מוטבע בזהב טהור של השיר כנפי רוח, שירו הידוע של הרב קוק. השיר מוטבע בלשון נקבה והוא מביא לידי ביטוי את מה שאתה מרגיש אליה, עד כמה היא גבוהה ומסוגלת להגיע כמה שיותר למעלה בחיים שלה. איזה טקסט עוצמתי זה, עלי למעלה עלי, כי כח עז לך, יש לך כנפי רוח, כנפי נשרים אבירים, אל תיכחשי בם פן יכחשו לך, דרשי אותם ויימצאו לך מיד.

שרשרת אשת חיל – ואת עלית על כלנה

שרשרת מיוחדת נוספת שאשתך תשמח לקבל בראש השנה יותר מכל, שרשרת אשת חיל שעליה חרוט המשפט העוצמתי שהיא תשמח לשמוע ממך, "ואת עלית על כלנה". על גבי אבן האוניקס המרהיבה מוטבע בטקסט זהב מזמור אשת חיל וניתן לקרוא אותו תוך כדי סיבוב של האבן. המשפט הזה מביא לידי ביטוי את מה שאתה מרגיש אליה בחג הזה, את העובדה שהיא באמת הכי טובה מכולן ועולה על כולן. עם משפט כזה שילווה אותה לכל מקום שאליו היא הולכת, אין לנו ספק שהשנה החדשה שלה תיפתח ברגל ימין.

תכשיט האושר

אם אתם מחפשים את התכשיט המושלם לראש השנה, כזה שבזכותו היא תפתח את השנה החדשה בצורה הכי מושלמת שאפשר, אתם צריכים להעניק לה את תכשיט האושר. התכשיט הזה הוא התכשיט המושלם לכל אישה, לבת הזוג או לאמא, על אבן הזירקוניה המהממת הזו מוטבעים בזהב טהור מיטב איחולים לשנה החדשה. אם תחברו את האותיות האמצעיות של כל השורות על האבן תקבלו את האיחול המושלם לשנה החדשה.

לסיכום, אם אתם מחפשים את המתנה המושלמת שבזכותה הקרובים שלכם יוכלו לפתוח את השנה החדשה בכל טוב, אתם צריכים להעניק להם את התכשיטים מבית ננו תכשיטים.