לא "חיים בסרט": מביאים לכם את הקולנוע הכי קרוב לבית

אם אין לכם בית קולנוע בעיר, תכירו את המיזם החדש של מפעל הפיס שמביא את חווית הקולנוע לרשויות ברחבי הארץ שאין בהן בתי קולנוע. בין הרשויות המשתתפות במיזם: מעלה אדומים,לוד, בת ים, בית שאן, מג'אר, רהט, מצפה רמון ועוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/08/22 14:53 כז באב התשפב

לא "חיים בסרט": מביאים לכם את הקולנוע הכי קרוב לבית
השקת המיזם במעלה אדומים, צילום: איקי מימון

השבוע  נחנך בהיכל התרבות במעלה אדומים מיזם חדש שמטרתו להביא את חווית הקולנוע קרוב לבית, על מנת לאפשר לתושבי הרשויות המקומיות - בדגש על רשויות שבהן לא פועלים בתי קולנוע - ליהנות מחוויית צפייה קולנועית, איכותית ומתקדמת. במסגרת המיזם, שבפתיחתו הוקרן במעלה אדומים  הסרט "אהבה בשחקים", מפעל הפיס רוכש מערכות הקרנת קולנוע דיגיטליות מתקדמות שיותקנו באולמות תרבות וישמשו גם כבתי קולנוע נגישים וקרובים לבית.

המיזם נולד בעקבות צורך שעלה מתושבים רבים ברשויות מקומיות מרוחקות וברשויות שבהן לא פועלים בתי קולנוע קרוב לאזור מגוריהם, לכן הם נאלצים לנסוע מרחק רב על מנת לצפות בסרט. כאמור, המיזם אושר ויוצא לדרך בימים אלה ממש ותושבי הרשויות המקומיות המשתתפות בו צפויים ליהנות מההקרנות הראשונות כבר במהלך החודשים אוגוסט-ספטמבר. הרשויות המקומיות יקרינו לפחות 30 סרטים בשנה באמצעות ציוד ההקרנה הדיגיטלי שנרכש במסגרת המיזם, וזאת למשך שלוש שנים לפחות ממועד התקנת הציוד.

ראש עיריית מעלה אדומים, בני כשריאל, אמר כי " אני שמח ונרגש להשיק את המיזם פורץ הדרך של מפעל הפיס כאן אצלנו בהיכל התרבות של מעלה אדומים. תושבי הרשויות המקומיות בישראל שמעוניינים לצפות בסרט קולנוע אינם 'חיים בסרט', שכן הליכה לקולנוע היא מהבילויים המשפחתיים הפופולריים בעולם וראוי שתהיה זמינה לכל תושב בישראל במקום הקרוב ביותר לביתו. אנו משקיעים יום יום באיכות החיים וברווחת תושבי העיר ופעילות בית הקולנוע היא עוד צעד מבורך, אחד מני רבים, שמביא תרבות והנאה למעלה אדומים".

מנכ"ל מפעל הפיס, עו"ד בני דרייפוס, אמר כי "מפעל הפיס ממשיך להוביל פרויקטים חדשניים ויצירתיים, שמטרתם להנגיש את עולם התרבות לקהל הרחב ברשויות המקומיות בכל רחבי הארץ. אנחנו גאים ונרגשים להשיק את המיזם החדשני ביותר בתחום במעלה אדומים ומבקשים להודות לעירייה ולעומד בראשה על שיתוף הפעולה הפורה והמקצועי שכל מטרתו היא לקדם את רווחתם ואיכות חייהם של תושבי העיר. אין לי ספק שבקרוב מאד יוכלו תושבי העיר להנות מחוויית קולנוע איכותית, עם הציוד החדשני והמתקדם ביותר שיש כיום בענף הקולנוע – ליד הבית".