חמשת ההצגות המומלצות בתיאטרון

התיאטרון הוא מקום המפלט שלנו, הוא המקום בו אנחנו צריכים לשכוח מהכל ולהתרכז בדבר אחד - בבמה. אנחנו יכולים להתנתק מהיום שעבר עלינו למשך כשעה וחצי ולהיכנס לתוך עולם אחר של דמויות

חדשות כיפה תוכן שיווקי 02/08/22 18:30 ה באב התשפב

חמשת ההצגות המומלצות בתיאטרון
צילום: shutterstock

ריכזנו לפניכם כמה מההצגות המומלצות ביותר בארץ מהאתר הבא: https://www.kzat-tarbut.com/

  1. מערבון בלירה - מחזמר ראפ בז'אנר קומדיית מערבון בצוותא שפשוט עושה את העבודה. העלילה מתרחשת בתקופת היישוב היהודי כאשר קיבוצניקית צעירה חולמת לעזוב לעיר הגדולה. אביה של הצעירה מואשם בגניבה על ידי קצין בריטי ונדון לעונש מוות. המחזמר הוא קומדיה טהורה עם מגוון שחקנים מוכשרים, בימוי פנטסטי ועיצוב תפאורה חכם.
  2. השחף - השחף היא אחת מיצירות המופת של צ'כוב. המחזה נכתב בשנת 1895 ועד היום אפשר לראות אותו בתיאטראות והוא מחזה שלומדים בבתי ספר למשחק כמעט כחובה. העלילה סובבת סביב מחזאי מתחיל, סופר, מורה ובחורה שתלמיד לובשת שחור. הם נפגשים במקום אחד ומדברים על אומנות ומהי משמעות החיים, על חלומות, הרס עצמי, בגידות מכל הסוגים ובמילים פשוטות - קומדיה גאונית. ההצגה רצה היום בתיאטרון גשר. 
  3. החיים הם קברט - איציק כהן מוביל הצגה נפלאה ומוכרת אף בהחלט מביא את האישיות שלו לתוך התפקיד. איציק כהן מגלם את אלברט - איש די פשוט לפי מה שאמא שלו אומרת, ואהבה הגדולה ביותר של אלברט היא מחזות זמר. עם אוסף תקליטים של כל להיטי מחזות הזמר אלברט עובר איתנו מחזמר אחד אחרי השני, לטוב ולרע- חגיגה אחת גדולה. המחזמר נמצא בתיאטרון הקאמרי.
  4. מלון סוף העולם - מה עם עוד מחזות ישראלים מקוריים? "מלון סוף העולם" הוא מחזה מקורי המתרחש בערב מלחמת לבנון כאשר מטחי קטיושות גורמים לכל אורחי המלון לברוח מלבד לשלושה אורחים: כתב טלוויזיה, נערה הריונית וזמרת שאנסונים צרפתים. המחזה מעורר מחשבות, הוא מלא באנושיות ובחירות קשות מצד אורחי המלון. המחזה מופיע בתיאטרון הבימה.
  5. אהבה ומגפה - מחזה קליל המשלב בתוכו סיפורו אהבה קצרים, מצחיקים ופרועים שכל אחד מהסיפורים מתרחש באותו מקום - מלון הקורונה. משך זמן ההצגה הוא כשעה וחצי, מיקום ההצגה הוא בתיאטרון הקאמרי.

תרבות בארץ

חמשת ההצגות שציינו הם רק קצה הקרחון אל מול שלל רחב של הצגות ומחזות זמר מצליחים, ברובם גם מחזות ישראלים מקוריים. ההצגות מופיעות במגוון רחב של תיאטראות בארץ, החל מתיאטרון קרוב, תיאטרון יהלום, צוותא, הבימה, הקאמרי, החאן, גשר ועוד תיאטראות רבים. בחירת ההצגה צריכה להיות בהתאם לז'אנר שאתם אוהבים, נושא שאתם רוצים לשמוע עליו וכמובן, מי הם השחקנים המופיעים במחזה.