שמלות כלה וחתונות קיץ

השאלה הראשונה שאת צריכה לשאול את עצמך היא איזו סוג של חתונה את הולכת לערוך?  מידע זה יעזור לך לקבוע את סוג שמלת הכלה שאת צריכה לחפש

חדשות כיפה תוכן שיווקי 24/07/22 16:39 כה בתמוז התשפב

שמלות כלה וחתונות קיץ
צילום: shutterstock

כשמדובר בחתונות, השמלה היא החלק החשוב ביותר בטקס. זה מה שאת לובשת כדי לייצג את עצמך ביום הגדול שלך. ישנם גורמים רבים המשפיעים על בחירת שמלת הכלה המושלמת. את צריכה לשקול את מבנה הגוף שלך, גובה ומשקל, סגנון ותקציב לפני שתוכלי למצוא אחת שמתאימה לך ביותר.

השאלה הראשונה שאת צריכה לשאול את עצמך היא איזו סוג של חתונה את הולכת לערוך?  מידע זה יעזור לך לקבוע את סוג שמלת הכלה שאת צריכה לחפש. אם את הולכת לערוך חתונה על החוף, תבחרי את השמלת הכלה שלך מתוך שמלות כלה קלילות ואווריריות, אם זה יקרה בטקס דתי רשמי תצטרכי להקפיד על שמלות כלה צנועות או כאלה רשמיות יותר, בטקס הררי כפרי תוכלי לבחור משהו יותר משוחרר ואפילו לא בצבע לבן, כל סוג של אירוע  ידרוש שמלות כלה שונות.

בחירת שמלת הכלה הנכונה לקיץ יכולה להיות משימה קשה. כדי להקל, הנה כמה טיפים איך למצוא את שמלת הכלה המושלמת לקיץ.

חפשי שמלות כלה בעיצובי תחרה. תחרה היא דרך מצוינת לשמור על השמלה קלילה ואוורירית מבלי להיראות מופרזת. אנשים יוכלו לדעת שאת משתמשת בתחרה, אבל זה לא ייראה פשוט מדי. נסי לשלב בשמלת הכלה שלך חצאית מפוזרת וקלילה. סלסולים יכולים להוסיף נפח מיוחד ולגרום לשמלה להיראות קז'ואלית.

חתונות קיץ 2022

חתונות קיץ הן דרך מצוינת לערוך חתונה בשמש. קוד הלבוש הוא בדרך כלל קליל וקליל. עם זאת, עם העלייה בטמפרטורות העולמיות, ייתכן שזה לא יהיה המקרה בקיץ 2022. קיץ 2022 יהיה חם יותר מאי פעם, עם טמפרטורות שיזנקו ליותר מ-40 מעלות בחלקים מסוימים של העולם. זה אומר ששמלת הכלה הקיצית שלך צריכה להיות נוחה ומגניבה וגם מסוגננת.

כדאי גם לקחת בחשבון שהאורחים שלכם ירצו ליהנות באירוע שלכם ולכן עליכם להבטיח שגם להם יהיה נוח! על מנת לשמור על נוחות האורחים שלך, עליך לשקול מקום פתוח גדול עם שפע של אזורים מוצלים עבור האורחים שלך לסגת גם הם. כדאי גם להימנע מבחירת נושאים לחתונה בקיץ שידרשו הרבה הזעה, כמו מסיבות חוף וגן.

אורחי חתונה יכולים להתחמם ולהזיע בזמן הריקודים או בזמן טקס החופה שלכם.
החתן והכלה צריכים לדאוג לאורחים שלהם במהלך החתונה. אחת הדרכים לעשות זאת היא לספק להם מקום או דרכים להתקרר.

הדרך הראשונה בהנחה ומדובר במקום חיצוני, הוא מיזוג אוויר והזרמת אוויר על ידי מאווררים גדולים שיקררו את האורחים.

הדרך שניה שיכולה לבוא בחשבון היא סככה שתגן על האורחים מפני השמש החזקה, וכך תוכלו בעזרת המאווררים להקל על עומס החום.

הדרך השלישית היא תוספת לכל הדרכים שהוצגו לפני, בעזרת בר אקטיבי שיגיש משקאות צוננים וקוקטיילים קרים ומתוקים יוכלו האורחים שלכם לנוח וליהנות מטעם מיוחד בשילוב של סטייל וכמובן הכי חשוב להתקרר להם בצל.